Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 30

Thread: Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

1. Por favor, chame bandeira italiana no seu foro (eu non atopalo) - agora os usuarios que mudaron de idioma non son capaces de volver á lingua orixinal. Como escribín contido de temas que eu era capaz de ver antes de que eu vin que eu teño que rexistrar foi só unha frase en todos os casos. Este non é o que persoalmente eu asumo lonxitude como media de contido. Unha vez máis, iso fai que as páxinas é moi parecido xa que a diferenza entre os temas máis curta é só unha frase - o resto é o esquema que é o mesmo. Non sei como está tan seguro de que non ten nada que ver con este caso. Se sabe algo que non por favor só compartir-lo así que imos ser capaces de axudar máis rápido. Vostede sabe por que este correo-e foi enviado?

2. Non no que é o programa escolar para os nenos no seu país, pero espero que será moi útil para que saiban que rexistre mod tras 3 visitas non ten nada que ver cos bots como van pasar.
    Por favor, o foco sobre a cuestión. E dar resposta necesaria - Eu non sabía cal mod está a usar e eu nin sequera preguntar porque non é importante para min - é importante foi arranque segura. Se é 100% de certeza que é seguro, entón gran. Só no caso de que tiña algunha dúbida podes ver como Google ve o seu foro no Webmaster Tools.

Ten en conta que as botas de Google non están atacando sitios - Google non prexudiquen sitios. É aconsellable a utilización de caché para o período máis permitido, porque é mellor para o desempeño. Ademais, se sente que con certeza a única razón é o número de tradución na súa páxina - síntase libre para desactivar algúns destes e activalas novamente, un por un de cando en vez. Aínda considere que a súa licenza activo por 6 meses e ten este correo agora. É difícil crer que durante 6 meses Google non viu as ligazóns - de feito, moitos dos que xa indexadas. Entón eu non estou seguro de que esta é a causa de correo-e que ten. Aínda que sexa por favor, considere toda a información que lle foi dado despois análise dos enlaces.

Eu non sei que entende por temas eficaz.

Tamén vale lembrar que estamos a traballar sobre esta cuestión - tes os resultados da nosa análise. Por favor, manteña en dicir que o Google, - porque é vostede quen considera que Google non atopalo correcto. Temos gran cantidade de foros que non teñen absolutamente ningún problema en Google e todas as linguas teñen contacto. E non é verdade que o contido non é fisicamente existe, por favor, non dicir o que podemos argumentar porque algo ... O contido existe para todos os que visitan e existe fisicamente na base de datos gardada orixinal e na forma traducida. Isto non é lotería mundos - este é a tradución que non podería ocorrer se o contido non existe. E nada é trampa aquí - por favor lea CHOS Google - este é o Google, que alega que a tradución pode ser almacenada en caché para un máximo de 15 días. É TODO OK con Google en caso de traducións automáticas de páxina - el é o Google, que fixo este artigo

Tamén ningún cliente pode dicir que calquera contido que se transmite para el é a partir de arquivo estático ou non. En realidade, este día case nada é estático agora. En vBulletin non enxadas vista da estrutura HTML estático - base en datos de todo a base de datos (linguas, modelos, estilos). Non teño idea de cal é o seu coñecemento sobre a arquitectura cliente-servidor con thin client, pero teña en conta que o contido existe as respostas ligazón. Dicindo que Google pensa que facer trampas, pois non existe non ten nada que ver coa realidade.

Tamén vale lembrar que é posible en cada momento use ligazóns vBET SEO e ter / en / no canto de idioma = - esta configuración é só para ti e vBET soporta-la sen vBSEO.

Sobre a nota que deu - como escribín se cre que descubriu a verdadeira razón do problema, así que ten solución. Aínda por favor, considere que esta é unha resposta xenérica, sen sequera consultar o que pasa. Eu non contaría con iso:
    1 - ten unha cantidade semellante de con medio ano.
    2 - Google se di e-mail:
    "Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URL distintas que ligan con contido idéntico ou semellante, Ou rastreando partes do seu sitio que non se destinan a ser Rastrexar polo Google. "

Entón unha vez máis por favor, considere os nosos consellos e analizar resultado. Se sente que é só unha cuestión de número de traducións que chamou - entón vostede sabe a solución.

Aínda precisan da nosa axuda / aconsellar nesta cuestión?

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

O único que foi desconectado era a lingua italiana (I transformouse en), xa que é a lingua nativa foros eu non creo que iso importase todos os xeitos eu era bo desde un ano atrás, entón o que é agora?

Aquí está un exemplo (o seu web) do que quero dicir cando digo eficaz artigos indexados.

Antes vBET (foro eficaz indexadas stats):

Despois vBET (non indexadas foro eficaz stats):

O que eu estou intentando dicir é que a linguaxe posts 52x traducido agora están a ser considerados artigos duplicados por Google. O correo electrónico é auto-explicativo

Nas miñas propias palabras cando digo un ataque bot quero dicir cando ten 300 bots Google fortemente o seguimento do seu sitio web, á vez comendo e rasgando fóra da súa banda, ram e CPU e causando tendas foro. E escribiu na súa carta a seguir dunha forma máis profesional, pero o significado é o mesmo.

Correo-e oficial de Google:
    Google atopou problemas ao visite a súa páxina http://mysite.com/.
    Google atopou un número moi grande de ligazóns no seu sitio. Isto pode deber a un erro a estrutura do seu sitio web URL. Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URLs distintas que ligan con contido idéntico ou similar, ou partes seguimento do seu sitio web, que non se destinan a ser Rastrexar polo Google. Como resultado de Google pode consumir ancho de banda moito máis que o necesario, ou pode ser completamente incapaces de índices de todo o contido na súa páxina web.

Vostede leu o que o equipo de soporte de Google me escribiu? -> En xeral, esta mensaxe amosada cando descubrimos un número relativamente elevado de URLs para a súa web.

Vostede escribiu todo e nada, porque eu non entendo o inglés, só dar-me unha corrección en pasos simple como;
    1. Facelo
    2. Facelo
    3. E iso
    etc

Regards
    Último editado por mario06; 17-01-11 en 22:44.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Aínda á espera de un remedio.

Regards

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    O único que foi desconectado era a lingua italiana (I transformouse en), xa que é a lingua nativa foros eu non creo que iso importase todos os xeitos eu era bo desde un ano atrás, entón o que é agora?
    É só o consello do noso equipo que, sen esa bandeira que os usuarios non son capaces de volver á lingua orixinal cando click nalgún bandeira. Por iso, é aconsellable manter bandeira do seu idioma por defecto

Aquí está un exemplo (o seu web) do que quero dicir cando digo eficaz artigos indexados.

Antes vBET (foro eficaz indexadas stats):

Despois vBET (non indexadas foro eficaz stats):

O que eu estou intentando dicir é que a linguaxe posts 52x traducido agora están a ser considerados artigos duplicados por Google. O correo electrónico é auto-explicativo
    É dicir NON Certo. Tes asuntos co voso foro. Rompiches arquivo - e a maioría vincúlate conseguido desde Google en correo electrónico é sobre arquivo. Totalmente ignoraches o noso apoio - non contestaches cuestións sobre versión e manter dicindo o que pensas e o que non é certo. Se queres solucionar o voso asunto comprace barbeito as nosas pistas de apoio. Preguntámoste sobre o voso vB versión porque rompiches arquivo. É apoiou 3.8 ou algúns versión apoiada non? Sabemos que o arquivo é roto en 3.6 debido a vBulletin becho. Isto dáte miles de non traballando ligazóns - e conseguiches desde correo electrónico de Google sobre ligazóns incorrectas. En vez de escoitar ao noso apoio e cooperarte mantén dicir algúns idea ridícula e pénsalo é importante de instalalo vermello.
    Cal é o seu propósito aquí? Quere o noso apoio para resolver o seu problema ou só está intentando asustar os outros? Porque se quere resolver este problema, por favor cooperar co noso apoio.

Tamén sobre a imaxe que deu - esta é a súa mala interpretación. Google non lle importan número de mensaxes que aparecen polo foro. E non pode se preocupan con iso. É porque Google indexa todas as páxinas que non están bloqueadas! No foro que ten páxinas de membros, grupos, pantanos quizais, álbums e así por diante ... e así por diante ... Foro tamén pode ter moitos outros plugins que crea páxinas adicionais (como Arcade).
    Entón, por favor, entenda: está mal. Google non considera o contido traducido como a duplicación. Ten problemas co seu propio foro e descubrimos áreas de posible causa. Entón, por favor - pousio nosas instrucións / preguntas. Se non, este pode ser marcado como resolto dende que parece ser non está interesado co noso apoio só quere repetir o que pensas erroneamente - que xa lin iso - non hai ningunha necesidade de repetir-la de novo. Iso non é verdade. Por favor, concentrarse en resolver o seu problema se quere que sexa resolto. Por favor, responda a cuestión e manter a atención no seu arquivo.

Correo-e oficial de Google:
    Google atopou problemas ao visite a súa páxina http://mysite.com/.
    Google atopou un número moi grande de ligazóns no seu sitio. Isto pode deber a un erro a estrutura do seu sitio web URL. Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URLs distintas que ligan con contido idéntico ou similar, ou partes seguimento do seu sitio web, que non se destinan a ser Rastrexar polo Google. Como resultado de Google pode consumir ancho de banda moito máis que o necesario, ou pode ser completamente incapaces de índices de todo o contido na súa páxina web.
    Exactamente! VOSTEDE TEN ESTRUTURA incorrecta! Ten contido incorrecta! e escribir para ti ao comezo (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Que caeron arquivo onde están miles de relacións de traballo non! Entón, por favor comezar a utilizar o noso apoio, que pediu en vez de tratar de asustar os nosos usuarios. O que espera de nós cando pedir apoio e ignore-lo?

Vostede escribiu todo e nada, porque eu non entendo o inglés, só dar-me unha corrección en pasos simple como;
    1. Facelo
    2. Facelo
    3. E iso
    etc

Regards
    Aquí tes a información exacta que ten que bloquear páxinas membro e como facelo:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Aquí tes información que o arquivo é deixar de funcionar, pregunta sobre a súa versión do vBulletin eo que facer se non está soportado versión:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Esta é a instrución moi exacta - por favor, diga que versión do vBulletin que está a usar.

E aquí tes información que jut non debe facer nada coas mensaxes que son moi curta (só unha frase), porque este é un tema do contido non de vBET. Cando o contido se ve máis tempo (os usuarios recibirán respostas) os contidos das páxinas non será máis semellante:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Así:
    1. Manteña as súas páxinas membro bloqueado no camiño como fixo iso recentemente (só para usuarios rexistrados) ou por robots.txt tal como se escribiu en: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check-in Webmaster Tools é que o seu "3 invitados por Guest" mod é gardar Google - comprobar como Google ve o seu foro dando a URL para algúns de discusión. Comprobe varias veces (non é posible dicir que o Google pode utilizar o mesmo IP a cada cheque). Desta forma, será realmente seguro de que o mod é aforrar para os bots.
    3. Vostede rompe arquivo - por favor, diga que versión do vBulletin está a utilizar?
    4. Para temas curta pode só dar algunhas respostas máis alá (distinto, claro) ou só mantelo como espera que as persoas van responder a esas threads.

PS.
    Por favor, tome as miñas desculpas pola resposta tardía. Eu estaba na delegación e Kamil se dixo para deixar esta cuestión para min. Entón unha vez máis desculpe
    Último editado por vBET; 20-01-11 en 19:47.

Ola,
    Teño que dicir que Michal é certo, eu tiven o mesmo aviso do google e é doado de resolver se ollar para o que URLs están causando o problema. No meu exemplo, eu tiña unha morea de contido duplicado, porque vbet insectos: & language = en, nunha URL francés. Se vai para os parámetros en ferramentas de webmaster pode resolver este excluíndo este parámetro. E tamén ollar para o seu arquivo de bots. Eu tamén teño disallow en arquivos de robots de arquivo, non precisa del. Hai moito traballo que facer co robots.txt, se usa VBET.
    E eu non suxiro usar máis de 20 linguas, non del
    Último editado por pepito69; 20-01-11 en 22:53.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Mensaxe de parella, Sentímolo!
    Último editado por mario06; 21-01-11 en 08:38.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    É só o consello do noso equipo que, sen esa bandeira que os usuarios non son capaces de volver á lingua orixinal cando click nalgún bandeira. Por iso, é aconsellable manter bandeira do seu idioma por defecto

É dicir NON Certo. Tes asuntos co voso foro. Rompiches arquivo - e a maioría vincúlate conseguido desde Google en correo electrónico é sobre arquivo. Totalmente ignoraches o noso apoio - non contestaches cuestións sobre versión e manter dicindo o que pensas e o que non é certo. Se queres solucionar o voso asunto comprace barbeito as nosas pistas de apoio. Preguntámoste sobre o voso vB versión porque rompiches arquivo. É apoiou 3.8 ou algúns versión apoiada non? Sabemos que o arquivo é roto en 3.6 debido a vBulletin becho. Isto dáte miles de non traballando ligazóns - e conseguiches desde correo electrónico de Google sobre ligazóns incorrectas. En vez de escoitar ao noso apoio e cooperarte mantén dicir algúns idea ridícula e pénsalo é importante de instalalo vermello.
    Cal é o seu propósito aquí? Quere o noso apoio para resolver o seu problema ou só está intentando asustar os outros? Porque se quere resolver este problema, por favor cooperar co noso apoio.

Tamén sobre a imaxe que deu - esta é a súa mala interpretación. Google non lle importan número de mensaxes que aparecen polo foro. E non pode se preocupan con iso. É porque Google indexa todas as páxinas que non están bloqueadas! No foro que ten páxinas de membros, grupos, pantanos quizais, álbums e así por diante ... e así por diante ... Foro tamén pode ter moitos outros plugins que crea páxinas adicionais (como Arcade).
    Entón, por favor, entenda: está mal. Google non considera o contido traducido como a duplicación. Ten problemas co seu propio foro e descubrimos áreas de posible causa. Entón, por favor - pousio nosas instrucións / preguntas. Se non, este pode ser marcado como resolto dende que parece ser non está interesado co noso apoio só quere repetir o que pensas erroneamente - que xa lin iso - non hai ningunha necesidade de repetir-la de novo. Iso non é verdade. Por favor, concentrarse en resolver o seu problema se quere que sexa resolto. Por favor, responda a cuestión e manter a atención no seu arquivo.

Exactamente! VOSTEDE TEN ESTRUTURA incorrecta! Ten contido incorrecta! e escribir para ti ao comezo (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846) - Que caeron arquivo onde están miles de relacións de traballo non! Entón, por favor comezar a utilizar o noso apoio, que pediu en vez de tratar de asustar os nosos usuarios. O que espera de nós cando pedir apoio e ignore-lo?

Aquí tes a información exacta que ten que bloquear páxinas membro e como facelo:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6845

Aquí tes información que o arquivo é deixar de funcionar, pregunta sobre a súa versión do vBulletin eo que facer se non está soportado versión:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6846
    Esta é a instrución moi exacta - por favor, diga que versión do vBulletin que está a usar.

E aquí tes información que jut non debe facer nada coas mensaxes que son moi curta (só unha frase), porque este é un tema do contido non de vBET. Cando o contido se ve máis tempo (os usuarios recibirán respostas) os contidos das páxinas non será máis semellante:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post6847

Así:
    1. Manteña as súas páxinas membro bloqueado no camiño como fixo iso recentemente (só para usuarios rexistrados) ou por robots.txt tal como se escribiu en: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    2. Check-in Webmaster Tools é que o seu "3 invitados por Guest" mod é gardar Google - comprobar como Google ve o seu foro dando a URL para algúns de discusión. Comprobe varias veces (non é posible dicir que o Google pode utilizar o mesmo IP a cada cheque). Desta forma, será realmente seguro de que o mod é aforrar para os bots.
    3. Vostede rompe arquivo - por favor, diga que versión do vBulletin está a utilizar?
    4. Para temas curta pode só dar algunhas respostas máis alá (distinto, claro) ou só mantelo como espera que as persoas van responder a esas threads.

PS.
    Por favor, tome as miñas desculpas pola resposta tardía. Eu estaba na delegación e Kamil se dixo para deixar esta cuestión para min. Entón unha vez máis desculpe
    1. O meu robots.txt foi a mesma, non cambiei nada e parece moi ben:
    User-agent: *
    Disallow: / AdminCP /
    Disallow: / ClientScript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / members /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: ajax.php /
    Disallow: attachment.php /
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: editpost.php /
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: memberlist.php /
    Disallow: misc.php /
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: newattachment.php /
    Disallow: newreply.php /
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: report.php /
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: usercp.php /
    Disallow: / usernote.php

2. Non, non salva
    3. O meu arquivo funciona ben, todos os enlaces probado e de traballo, no que velo roto?
    4. Os artigos son só pequenos, onde os novos membros se presentan e dicir "Ola, meu nome é Tom" Eu non podo facer nada respecto, o 90% dos postos son guías significado de tamaño medio.

pepito69 dixo algo interesante que implica o parámetro url como eu dixen arriba
    No meu exemplo, eu tiña unha morea de contido duplicado, porque vbet insectos: & language = en, nunha URL francés. Se vai para os parámetros en ferramentas de webmaster pode resolver este excluíndo este parámetro.
    pero só iso para unha linguaxe que eu estou facendo iso de todas as linguas así é esta a razón eo que debo facer exactamente?

PS. Eu non teño vBSEO instalado, pero uso sitemap vBSEO que xa exclúe o arquivo, debo exclúe-lo o robots.txt para? Eu nunca vin a ninguén aquí ou en calquera outro lugar borrar-lo nos seus robots.txt

Quero simple detallado instrucións,
    EXEMPLO:

1. Facelo
    2. Facelo
    3. E que

pepito69,
    Eu nunca vin tal robots.txt un grande como ten, é todo o que é realmente necesario?
    En Realty hai só 3 bots que se consideran Bots Bad* e non sería máis doado poñelos no seu arquivo. htaccess, non?
    PS. As súas bandeiras non están mostrando

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    Último editado por mario06; 21-01-11 en 10:11.

Grazas Mario,

Si, meu arquivo de robots quizais é grande, non é óptimo, pero traballa para min e non me machucar.
    Vou incluír este bots no meu htaccess, grazas.

pero só iso para unha linguaxe que eu estou facendo iso de todas as linguas
    Non meu amigo, eu tamén te-lo en todas as linguas, que foi só un exemplo. Pero, xa que eu usei os parámetros en ferramentas de webmaster i aumentaron meu exploración google novo. Eu aínda non sei como resolver outros problemas con VBET, máis importante para min, como a OBE que eu teño coa linguaxe de código e as palabras rotas que usan algúns acentos (O, N, etc).
    Ben, eu eliminar arquivo robots.txt, e eu non teño ningunha páxina web archive no índice de Google.
    Pensei moitas veces a usar sitemap vBSEO pero meu sitio está moi ben Rastrexar mercar google. Sempre aplicar esta regra: se algo funciona, non toque nel.

Sentímolo, non podo dicir o que ten que facer, só compartir a miña experiencia.

Grazas. O meu bandeiras non mostran in / index.php, pero son visibles no sitio web foros, eu vou solucionar isto agora.
    Último editado por pepito69; 21-01-11 en 18:32.

Rexistrado
    Outubro 2009

1. O meu robots.txt foi a mesma, non cambiei nada e parece moi ben:
    User-agent: *
    Disallow: / AdminCP /
    Disallow: / ClientScript /
    Disallow: / cpstyles /
    Disallow: / members /
    Disallow: / customavatars /
    Disallow: / customprofilepics /
    Disallow: / images /
    Disallow: / modcp /
    Disallow: ajax.php /
    Disallow: attachment.php /
    Disallow: / calendar.php
    Disallow: / cron.php
    Disallow: editpost.php /
    Disallow: / global.php
    Disallow: / image.php
    Disallow: / inlinemod.php
    Disallow: / joinrequests.php
    Disallow: / login.php
    Disallow: / member.php
    Disallow: memberlist.php /
    Disallow: misc.php /
    Disallow: / moderator.php
    Disallow: newattachment.php /
    Disallow: newreply.php /
    Disallow: / newthread.php
    Disallow: / online.php
    Disallow: / poll.php
    Disallow: / postings.php
    Disallow: / printthread.php
    Disallow: / private.php
    Disallow: / profile.php
    Disallow: / register.php
    Disallow: report.php /
    Disallow: / reputation.php
    Disallow: / search.php
    Disallow: / sendmessage.php
    Disallow: / showgroups.php
    Disallow: / subscription.php
    Disallow: / threadrate.php
    Disallow: usercp.php /
    Disallow: / usernote.php

2. Non, non salva
    3. O meu arquivo funciona ben, todos os enlaces probado e de traballo, no que velo roto?
    4. Os artigos son só pequenos, onde os novos membros se presentan e dicir "Ola, meu nome é Tom" Eu non podo facer nada respecto, o 90% dos postos son guías significado de tamaño medio.

pepito69 dixo algo interesante que implica o parámetro url como eu dixen arriba
    pero só iso para unha linguaxe que eu estou facendo iso de todas as linguas así é esta a razón eo que debo facer exactamente?

PS. Eu non teño vBSEO instalado, pero uso sitemap vBSEO que xa exclúe o arquivo, debo exclúe-lo o robots.txt para? Eu nunca vin a ninguén aquí ou en calquera outro lugar borrar-lo nos seus robots.txt

Quero simple detallado instrucións,
    EXEMPLO:

1. Facelo
    2. Facelo
    3. E que

pepito69,
    Eu nunca vin tal robots.txt un grande como ten, é todo o que é realmente necesario?
    En Realty hai só 3 bots que se consideran Bots Bad* e non sería máis doado poñelos no seu arquivo. htaccess, non?
    PS. As súas bandeiras non están mostrando

*Baiduspider
    *Mozilla / 5 (.*) Twiceler
    *Yeti
    1. Non era mesmo - se non, o Google non ía amosar-lle ir ó enlace membro porque Google non ten visitas páxinas bloqueadas por robots.php e ten de correo-e de alerta este link:
    Code:
    http://YOUR_PAGE/member.php?u=63920&language=ro
    Agora é OK. Non foi hai moito tempo e Google estaba alí. Pode estar tranquilo agora sobre esta parte
    2. Se non é seguro para os robots e mostra aos robots bloqueo comunicar debería considerar seriamente retirar este mod. Se non, Google comezará a indexación de páxinas que ve - páxinas para comunicarse co bloqueo. Tamén neste caso, é a principal causa do seu problema - todas as páxinas mira a Google mesmo - comunicarse só de bloqueo.
    Como podo entender que facturación ferramentas para webmasters como Google ve o seu foro e viu que Google ve comunicar que debería rexistrar - si?
    3. Como escribín no inicio os enlaces a sub-foros no ficheiro non están funcionando en todos. Só para o foro principal e threads. Isto fai que miles de conexións erradas nas súas páxinas de arquivo. Por exemplo:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Este é o enlace para pisar arquivo eo funciona, pero en que o contido hai enlaces que aparecen na parte superior da páxina para foros sub onde o segmento está incluído. Exemplo:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    E todos eses enlaces non están funcionando - só para o foro principal. Todos os ficheiros sub-forums ligazóns non están funcionando. Isto fai que non miles de relacións de traballo en miles de páxinas temas arquivo.
    Aínda non dixen que EUA VERSIÓN vBulletin está a utilizar ...
    Neste momento podo apostar que non é soportado vBulletin 3.6 - por favor, non te preocupes, non vai deixar de apoiar ti. Necesitamos saber que para axuda-lo mellor, porque en 3,6 é coñecido erro vBulletin. Se é outra versión, pode que sexa erro vBET. É fundamental para descubrir cal é a causa para axudar.
    4. Eu non estou escribindo preto de 90% dos seus posts. Eu estaba escribindo sobre lugares da lista de correo-e de Google. Outros están fóra do ámbito desta discusión. Google listados ti temas só con unha frase que escribín para ti (polo menos os que eu puiden facer ver antes do seu mod me dixo para rexistrar). Vostede entende agora? Non é a cuestión con todo o seu foro. Como xa escribín - Eu non me preocuparía con aqueles - a xente escribir respostas alí e os que non será semellante máis - así como o 90% dos seus posts que parece completamente diferente.

Teña en conta que pepito69 pode configuración diferente que. No seu caso, ignorando o parámetro a linguaxe non é aconsellable, pois non está a usar con SEO e esta é só unha forma de recoñecer que URLs son diferentes. Se digo Google para ignorar este atributo para todas as bruxas Google URL difire só o valor do parámetro de idioma será considerado como mesmo contido - o que pode crear o caos en páxinas indexadas que aleatoriamente as linguas cambian no índice de Google, ou Google só pode indexar a súa lingua principal páxinas. Eu creo que si - a máis nova verificados e non aconsello para o seu caso. Por favor, non faga iso, mentres non use con SEO.

Instrucións sinxelas neste momento:
    1. Se o "3 veces mod" Google non é seguro - desactivalo lo e poñerse en contacto co autor mod sobre o asunto.
    2. Diga que EUA VERSIÓN do vBulletin está a usar.

Esta é 3 ª vez que estamos preguntando sobre iso ... Como está esperando-nos a axudar se non cooperar. Nós non temos vara máxica que pode crear solucións. Necesitamos saber o que está a suceder no seu servidor.

Sobre o gran htaccess. - Eu non sei o que está escribindo sobre exactamente, pero eu aposto que para ti non é necesario grandes tales - Presumo que existen regras para bloquear con páxinas vBSEO membro e así por diante. Non está a usar vBSEO e non está a usar con SEO - o seu robots.txt pequeno é bo.
    Último editado por vBET; 21-01-11 en 21:00.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Está a usar a versión 3.6.12, ten que saber que sempre que eu pago unha taxa adicional para facelo funcionar (facelas compatibles) a causa do problema de arquivo por iso, se é o ficheiro que é a facer iso, entón é (sen ofensa) fallou SÚA desde fixo iso. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html

Se o "3 veces mod" Google non é seguro - desactivalo lo e poñerse en contacto co autor mod sobre o asunto.
    Autor dixo que non fai mal google.

1. Non era mesmo - se non, o Google non ía amosar-lle ir ó enlace membro porque Google non ten visitas páxinas bloqueadas por robots.php e ten de correo-e de alerta este link:
    1. O único que eu engade foi / members / .. o resto, incluíndo memberslist.php xa estaba alí, a miña culpa, entón imos pechar este argumento.

2. Se non é seguro para os robots e mostra aos robots bloqueo comunicar debería considerar seriamente retirar este mod. Se non, Google comezará a indexación de páxinas que ve - páxinas para comunicarse co bloqueo. Tamén neste caso, é a principal causa do seu problema - todas as páxinas mira a Google mesmo - comunicarse só de bloqueo.
    2. Non hai absolutamente ningunha necesidade de ser rudo, podo entender como usar o robots.txt, pero nos seus guías de optimización (miña opinión) a súa máis delgada para setups vBSEO, basta ter presente que polo menos o 80% dos usuarios vBulletin don ' t use vBSEO así que ten que manter dous segmentos separados cando fala de consellos, axustes e optimización, exemplo, "vBSEO Optimization" e "Optimización vBSEO Non" para facelo máis amigábel.

3. Todas as ligazóns para os ficheiros que publicou como roto parecen estar funcionando ben para min, aquí está unha instantánea do seu exemplo de arquivo roto link:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl

4. htaccess comentario non era para ti, pero para o membro pepito69

Escoita Michael eu non quero discutir cada letra que está escrito con vostede, eu só quero unha fácil 1. 2. 3. corrección e nada máis.

Saúdos

[Horas extraordinarias]
    Polo que o representante google me dixo, a estrutura url abaixo está indexado 4 veces, pero en Realty para eles é considerado 1 e deben ser indexados, como tal, e iso pode ser por iso que eu teño o correo-e. O post de abaixo é só un exemplo;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Orixinal
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & idioma = pl Traducido
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = en Traducido
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & idioma = es Traducido
    [Horas extraordinarias]
    Último editado por mario06; 22-01-11 en 09:05.

Tags para este tema