Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 30 de 30

Thread: Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Está a usar a versión 3.6.12, ten que saber que sempre que eu pago unha taxa adicional para facelo funcionar (facelas compatibles) a causa do problema de arquivo por iso, se é o ficheiro que é a facer iso, entón é (sen ofensa) fallou SÚA desde fixo iso. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
    Temos gran cantidade de usuarios. Sabemos o que temos incluído na liña real. Grazas por dar a súa versión vBulletin

Sobre o asunto. Vostede foi informado de que a integración non pode ser posible sempre que a súa versión non está soportado e decidiu ir a el de calquera maneira. Erro no arquivo que está ao lado vBulletin. Tamén foi informado na PM sobre iso.
    Entón estaba consciente sobre o arquivo non funciona sub-foros sobre a súa versión non é soportado vBulletin de idade, dende o principio. Tamén se dixo que porque este é erro vBulletin ten que contactar equipo vBulletin para resolvelo.
    Ademais, como eu vexo no fío moito está apuntando en ti rexeitou o noso apoio futuro. Pero é claro que ten pleno dereito a culpar a ninguén por nada

¿Que facer agora co arquivo? Ten agora varias opcións:
    1. Contacta o equipo vBulletin para resolver os seus erros. Como vostede sabe (a partir de historias vellas) teñen 3,6 vBulletin erro e cando engadir calquera parámetro adicional na URL para arquivar páxina sub-foro, a continuación, el traba. Está fóra do ámbito vBET desde vBulletin vellos se comportan deste xeito, aínda que vBET non está instalado - así, en poucas palabras: é erro vBulletin. Tamén está fóra do noso alcance, porque non é soportado versión. Entón podes solicitar vBuletin son aínda son responsables do seu código e eles van resolve-lo. Poden rexeitar considerarse tamén vB3.6 como non válido.
    2. Podes bloquear o ficheiro no robots.txt - non boa idea que non aconsello iso.
    3. Pode desactivar tradución de páxinas de arquivos. Haberá menos páxinas no índice de Google, pero non haberá máis as ligazóns crebadas.
    4. Pode editar deseño da súa páxina de arquivo móbil para con arquivar sub-foros non serán incluídos. Podes facelo incluído para non traducido páxina e desactivado para traducir un. Na súa páxina principal foro de arquivo de alí as ligazóns crebadas para sub-foro será aínda, pero esta é só con non moitos miles en miles páxinas fío arquivo. Podería ata fixo 301 redirección á páxina principal foro de arquivo polo que vai ser só na lingua orixinal.

Por favor, diga-nos que a versión que prefire e nós imos oriente-lo máis nun escollido.

Autor dixo que non fai mal google.
    Estou perdido aquí. Primeiro escribiu é seguro. Entón, escribiu que non é seguro. Agora é seguro de novo. O que eu estou interesado é o que escribín para ti sobre Webmaster Tools. Non estamos interesados que o autor mod está dicíndolle - isto é entre ti e el. Estamos interesados como Google ve seu foro. Se o Google ve o seu foro como comunicar bloqueado entón o mod prexudica Google, porque Google ve o contido, en todas partes mesmo (así cada post é considerado como contido duplicado). Neste caso, aconsellamos non utilizar o mod máis ata que ela é segura para Google - entón ata que será capaz de ver en Google Webmaster Tools que ver todas as páxinas normalmente e non está bloqueado. Isto é como é e temos máis nada que dicir nesta área. É a súa escolla vaille consellos de pousio ou non. Polo tanto, comproba-o primeiro e se non é seguro a continuación, fixo a súa propia decisión que quere escoitar.

2. Non hai absolutamente ningunha necesidade de ser rudo, podo entender como usar o robots.txt, pero nos seus guías de optimización (miña opinión) a súa máis delgada para setups vBSEO, basta ter presente que polo menos o 80% dos usuarios vBulletin don ' t use vBSEO así que ten que manter dous segmentos separados cando fala de consellos, axustes e optimización, exemplo, "vBSEO Optimization" e "Optimización vBSEO Non" para facelo máis amigábel.
    Pido desculpas se considerar a nosa resposta como rude. Acaba de engadir á lista TODO para facer arquivo robot.txt separado para accesorios non SEO. Grazas pola súa nota.

3. Todas as ligazóns para os ficheiros que publicou como roto parecen estar funcionando ben para min, aquí está unha instantánea do seu exemplo de arquivo roto link:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Por favor, lea con atención e unha vez máis o que escribín para ti en resposta anterior. Eu nunca escribín que apuntan a:
    Code:
    está roto. Eu escribín que está a traballar - rotos son enlaces incluídos nesta páxina. Por favor, lea de novo o que foi descrito antes. Sei que esta páxina está funcionando. É por iso que eu lle escribín:
    Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Por exemplo:
    Code:
    Este é o enlace para pisar ficheiro e funciona pero nel contido hai enlaces que aparecen na parte superior da páxina nos foros sub onde o segmento está incluído. Exemplo:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    E todos eses enlaces non están funcionando - Só para o foro principal. Todos os ficheiros sub-forums ligazóns non están funcionando.
    Escribín-lle que esta conexión está a traballar - non ten que me dar tiros de pantalla e probar para min que está a traballar Só lea atentamente o que eu estou escribindo para ti. E agora ollar sobre a súa imaxe e prestar atención en ligazóns superior (con arquivar sub-forums) - eses son rotos (Agás ligazón a arquivo principal do foro)

Escoita Michael eu non quero discutir cada letra que está escrito con vostede, eu só quero unha fácil 1. 2. 3. corrección e nada máis.
    Grande Espero que entenda a área de problema e saber cales son as opcións. Por favor nos diga que prefire e nós imos oriente-lo nesa dirección.

Polo que o representante google me dixo, a estrutura url abaixo está indexado 4 veces, pero en Realty para eles é considerado 1 e deben ser indexados, como tal, e iso pode ser por iso que eu teño o correo-e. O post de abaixo é só un exemplo;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 Orixinal
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & idioma = pl Traducido
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & language = en Traducido
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64661 & idioma = es Traducido
    Todas as páxinas ten contido completamente diferente e calquera arranque non podería dicir que é mesmo cando o texto é completamente diferente. Estes son diferentes páxinas que serve de contido distinto dirixidos para o receptor distinto, ea resposta non teñen ningún sentido para nós en todo. Por favor, AM me mensaxe enteira ten, co contacto coa fonte desta mensaxe. Queremos explicar. A maioría da xente probablemente comprobar que non viu o contido real, pero só o bloqueo de mensaxes (como eu fixen agora) - así como ins caso de que o producto non ten ningún valor. Unha vez máis - por favor detalles PM imos comprobar-la.
    Último editado por vBET; 22-01-11 en 19:21.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Aquí afirmar claramente que esta ligazón non estaba funcionando (mal significa o mesmo) marcadas en vermello e agora di que nunca dixo iso?

Estou perdido aquí. Primeiro escribiu é seguro. Entón, escribiu que non é seguro. Agora é seguro de novo. O que eu estou interesado é o que escribín para ti sobre Webmaster Tools. Non estamos interesados que o autor mod está dicíndolle - isto é entre ti e el. Estamos interesados como Google ve seu foro. Se o Google ve o seu foro como comunicar bloqueado entón o mod prexudica Google, porque Google ve o contido, en todas partes mesmo (así cada post é considerado como contido duplicado). Neste caso, aconsellamos non utilizar o mod máis ata que ela é segura para Google - entón ata que será capaz de ver en Google Webmaster Tools que ver todas as páxinas normalmente e non está bloqueado. Isto é como é e temos máis nada que dicir nesta área. É a súa escolla vaille consellos de pousio ou non. Polo tanto, comproba-o primeiro e se non é seguro a continuación, fixo a súa propia decisión que quere escoitar.
    Dende que eu estou inglés e coñecer a lingua moi ben, eu sempre dixen que este mod invitado limitada non fai mal, mal, incomoda, supremo, suprimir os bots de Google.

Sobre o asunto. Vostede foi informado de que a integración non pode ser posible sempre que a súa versión non está soportado e decidiu ir a el de calquera maneira. Erro no arquivo que está ao lado vBulletin. Tamén foi informado na PM sobre iso.
    Entón estaba consciente sobre o arquivo non funciona sub-foros sobre a súa versión non é soportado vBulletin de idade, dende o principio. Tamén se dixo que porque este é erro vBulletin ten que contactar equipo vBulletin para resolvelo.
    Ademais, como eu vexo no fío moito está apuntando en ti rexeitou o noso apoio futuro. Pero é claro que ten pleno dereito a culpar a ninguén por nada
    Vostede díxome que por unha cantidade adicional que faría a miña versión compatible, a continuación, despois do traballo que dixo que a súa era un problema co arquivo que eu non atopar, porque todos os enlaces funcionaron para min. Entrei en contacto con vBulletin (cando me dixo iso) e eles dixeron que todo estaba ok.

Entrei en contacto co soporte vBulletin hoxe de novo e eu teño unha resposta semellante como un ano tan atrás, en palabras simples meu arquivo funciona como debería! Ler vBulletins abaixo, eu escondín o nome por razóns pivacy pero podo asegurarlle que el é o membro máis vello alí para e agora?

PS. Se o seu aínda insatisfeito coa súa resposta e quere facerme unha pregunta máis técnica post-lo aquí e eu vou copiar / pegar para o Equipo de Soporte vBulletin directamente ok?

Desde vBulletin dixo que non hai erro e todo funciona ben o problema é o seu final, entón estou esperando a corrección.

Saúdos
    Último editado por mario06; 24-01-11 en 09:36.

Rexistrado
    Outubro 2009

Aquí afirmar claramente que esta ligazón non estaba funcionando (mal significa o mesmo) marcadas en vermello e agora di que nunca dixo iso?
    Está realmente perdendo o tempo. E unha vez máis non leu con atención. Por favor - ler punto enteiro. Se eu escribir: "Estou un pouco confuso" - vai me probar que escribín que estou pouco? Que se trata ao final? ...

Isto é o que escribín:
    3. Como escribín no inicio a súa con sub-foro no ficheiro non están funcionando en todo. Só para o foro principal e threads. Isto fai que miles de conexións erradas nas súas páxinas de arquivo. Por exemplo:
    Code:
    Este é o enlace para pisar ficheiro e funciona pero no que hai ligazóns de contidos na parte superior da páxina nos foros sub onde o segmento está incluído. Exemplo:
    Code:
    E todos eses enlaces non están funcionando - Só para o foro principal. Todos os ficheiros sub-forums ligazóns non están funcionando. Isto fai que non miles de relacións de traballo en miles de páxinas temas arquivo.
    Eu che dei exemplo do lugar onde vai atopar as ligazóns crebadas e próximo exemplo de enlace roto en si (roto tras a tradución). Sentímolo - pero cal é o problema aquí? Aínda non sei de que se trata ou estás a probar algo aquí?
    Tamén vale lembrar que pode usar comillas - incluíndo imaxes non é necesario

Vostede díxome que por unha cantidade adicional que faría a miña versión compatible, a continuación, despois do traballo que dixo que a súa era un problema co arquivo que eu non atopar, porque todos os enlaces funcionaron para min. Entrei en contacto con vBulletin (cando me dixo iso) e eles dixeron que todo estaba ok.
    Non é certo - o que escribín para ti que ten no seu PMs e eu tamén. EOT. Ler de novo se cómpre lembrar iso. Xa comezou citando o noso PMs noutra thread (que chamou-o aquí) así non hai necesidade de inicia-lo de novo. Calquera outro contido do PM incluídas públicamente aquí será considerada como SPAM, unha vez que xa está en outro tema. Calquera reprodución, feita polo mesmo usuario é considerado como SPAM neste foro e en calquera outro foro que eu coñezo. Entón, por favor - non comezar a SPAM.

Entrei en contacto co soporte vBulletin hoxe de novo e eu teño unha resposta semellante como un ano tan atrás, en palabras simples meu arquivo funciona como debería! Ler vBulletins abaixo, eu escondín o nome por razóns pivacy pero podo asegurarlle que el é o membro máis vello alí para e agora?

Arquivo sub-foro páxinas sobre vBulletin 3,6 fallos se ad calquera parámetro adicional para URL. Podes comprobar-lo, mesmo no proceso limpa - sen vBET nin calquera outro mod. Eu verifiquei no seu foro con discapacidade vBET. Por iso é erro vBulletin, pois vBulletin teñen arquitectura de plugins que admite a función do complemento adicional. Arquivo ten os seus puntos de extensión propia é dicir aquel arquivo tamén foi previsto para ser prorrogado. Se engadir calquera parámetro para URL quebras de páxina completa que significa que existe un erro no código vBulletin e vBulletin traballo en equipo para resolvelo.

PS. Se o seu aínda insatisfeito coa súa resposta e quere facerme unha pregunta máis técnica post-lo aquí e eu vou copiar / pegar para o Equipo de Soporte vBulletin directamente ok?
    Non entendo o que queren dicir por escrito que non se destina a subfóruns para ser mostrado en arquivo - que é eo que é xerado polo vBulletin ... Tal vez non entender un ao outro. Só ten que darlles a URL:
    Code:
    E dicir que ha rompe se engadir calquera parámetro de URL - este é o erro. Tamén pode darlles parágrafo anterior.

Desde vBulletin dixo que non hai erro e todo funciona ben o problema é o seu final, entón estou esperando a corrección.
    Non significa que eles non saben o que quere dicir ou só lave-lo fóra. Non vai facer a súa erro desaparecer do seu código e pasar ao noso código, só porque escribiu que non hai erro. Non traballa deste xeito. E eu escribín como pode comprobar-se que é erro vBulletin. Eu escribín para ti, entón, eu escribín iso agora. Entón, só tes que comprobar e por favor deixe de escribir que está do noso lado porque non vai facelo do noso lado aparece despois repetir-lo novo e de novo. Vostede mesmo verifiquei? Será que escolleu vBET e comprobado de que a conexión vai caer con calquera parámetro engadido ao URL? Non é?
    Último editado por vBET; 24-01-11 en 19:08.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

O Membro vBulletin é un membro Senior e eu non creo en todo o que cometeu un erro de verificación do ficheiro (el identificado foro como administrador), nin que me cepillo fóra. "Quizais" nós incomprendido outro entón eu pedín para máis asistencia a partir deles, entón imos ver o que din de novo.

Pedindo apoio é considerado SPAM para ti? En tal caso pido desculpa por pedir apoio! Ten que mirar seriamente este asunto, do meu punto de vista, vBulletin di que non hai ningún erro, que di que é un erro vBulletin así poñer-se no meu lugar e preguntar a quen debo crer?

PS. Nunca citou calquera cousa dun PM enviado ou a partir de ti, eu só citou as súas citas.

PS2. Dende que eu non son un programador me dicindo para comprobar as cousas non ten sentido entón debo confiar en ti é dicir vBulletin neste momento.

PS3. Unha vez que vivimos nun mundo civilizado que democraticamente debatido cuestións determinadas, cousas ditas e diferentes puntos de vista e nada máis. Non hai resentimentos da miña parte. Eu só quero solucionar o problema pacíficamente

Saúdos
    Último editado por mario06; 25-01-11 en 09:41.

Rexistrado
    Outubro 2009

O Membro vBulletin é un membro Senior e eu non creo en todo o que cometeu un erro de verificación do ficheiro (el identificado foro como administrador), nin que me cepillo fóra ou que incomprendido entre si desde o inglés é a nosa lingua nai. Os instantáneas falar claramente. Non quere ou non é capaz de resolver o problema e eu vou aceptar iso.

Pedindo apoio é considerado SPAM?!? En tal caso pido desculpas por pedir axuda! Vostede dixo que hai un erro, vBulletin dixen que non hai! Que eu teño que crer?

PS. Nunca citou calquera cousa dun PM enviado ou a partir de ti, eu só citou as súas citas.

PS2. Se o segmento foi off topic non é miña culpa, eu lle pedín moitas veces para me dar unha simple corrección de un 1. 2. 3. xeito, pero eu só recibiu esta
    1. A culpa é del
    2. A culpa é súa
    3. É culpa deles.

Unha vez que vivimos nun mundo civilizado que democraticamente debatida en certas cuestións, cousas ditas e diferentes puntos de vista e nada máis. Para min a cuestión está pechada entón podes pechar este fío. Sen resentimentos da miña parte.

Saúdos
    Non é o que cre sobre - é o que realmente acontece e pode simplemente check it yourself - que lle deu instrucións de como facelo. Entón, por favor trow súa cre lonxe, porque aqueles que leva na dirección incorrecta e basta comprobar que. O señor checo iso?

Teña en conta que non consello deixar a cuestión tal e como ela é. Recomendamos fortemente para resolvelo. Nós demos-lle outras posibilidades se o equipo vBulletin non queren corrixir os seus erros. Podes usar un destes solución como temporal e aínda contacto co equipo vBulletin para resolver os seus erros. Se desexa resolver-lo por favor nos diga cal posibilidade prefire e imos oriente-lo máis nesa dirección. Neste momento, segundo o seu desexo - tema considerados resoltos.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Eu dei-lles a información que eu estou esperando por unha resposta, eu non pechar esa cuestión aínda.

Regards

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu dei-lles a información que eu estou esperando por unha resposta, eu non pechar esa cuestión aínda.

Regards
    Así que tamén definir aquí non resolto aínda. Nós realmente queremos axudar a facelo traballar

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Por que está a usar o arquivo de novo? Iso é unha enorme cantidade de contido duplicado innecesario.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    Por que está a usar o arquivo de novo? Iso é unha enorme cantidade de contido duplicado innecesario.
    O ficheiro é recomendable para ser dissabled IF usando vBSEO polo equipo vBSEO, eu non estou usando vBSEO Zoints ou ben non hai beneficio en desactivalo para min.
    PS. Google separa e elixir o mellor dos dous temas do foro normal e os temas do foro arquivo para que non sanciona-lo para que así non é esa a razón. Aquí está unha guía Google Duplicate Content Guía de Youtube, preste moita atención:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
    Último editado por mario06; 29-01-11 en 09:31.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Así que tamén definir aquí non resolto aínda. Nós realmente queremos axudar a facelo traballar

Aquí están as respostas a partir vBulletin Equipo de Apoio, eu os enviei a listaxe de URLs do correo electrónico de Google (como eu vos enviei) e os seus exemplos enlace roto.

xxxxxxxxxxx
    25 de xaneiro '11 11:14
    Code:
    http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
    Como verás, indo a calquera destas URLs non existe un "crash" Entón eu non estou seguro de que están falando.

Se hai un erro, por favor me achegar o informe de erro. Pero non hai fallos suceder.

Todos os mellores,
    xxxxxxxxxxx
    Equipo de Apoio, vBulletin

VBulletin compra, o software de foro máis poderoso dispoñible.
    mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
    26 de xaneiro '11 1:12

A persoa que estaba falando a dixo que había un erro, e que el estaba a traballar connosco sobre iso. Eu non vexo un problema co seu URLs de arquivo, non se batendo o foro. Gustaríame saber sobre este informe de erros, xa que o código de arquivo non cambiou en idades.

Todos os mellores,
    xxxxxxxxxxxxx
    Equipo de Apoio, vBulletin

VBulletin compra, o software de foro máis poderoso dispoñible.
    mailto: support@vbulletin.com
    Entón aquí vai Michael, eles afirmaron, en numerosas respostas que o arquivo non ten ningún problema, e agora que é o próximo?

Regards
    Último editado por mario06; 29-01-11 en 09:27.

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema