Temos gran cantidade de usuarios. Sabemos o que temos incluído na liña real. Grazas por dar a súa versión vBulletin
Sobre o asunto. Vostede foi informado de que a integración non pode ser posible sempre que a súa versión non está soportado e decidiu ir a el de calquera maneira. Erro no arquivo que está ao lado vBulletin. Tamén foi informado na PM sobre iso.
Entón estaba consciente sobre o arquivo non funciona sub-foros sobre a súa versión non é soportado vBulletin de idade, dende o principio. Tamén se dixo que porque este é erro vBulletin ten que contactar equipo vBulletin para resolvelo.
Ademais, como eu vexo no fío moito está apuntando en ti rexeitou o noso apoio futuro. Pero é claro que ten pleno dereito a culpar a ninguén por nada
¿Que facer agora co arquivo? Ten agora varias opcións:
1. Contacta o equipo vBulletin para resolver os seus erros. Como vostede sabe (a partir de historias vellas) teñen 3,6 vBulletin erro e cando engadir calquera parámetro adicional na URL para arquivar páxina sub-foro, a continuación, el traba. Está fóra do ámbito vBET desde vBulletin vellos se comportan deste xeito, aínda que vBET non está instalado - así, en poucas palabras: é erro vBulletin. Tamén está fóra do noso alcance, porque non é soportado versión. Entón podes solicitar vBuletin son aínda son responsables do seu código e eles van resolve-lo. Poden rexeitar considerarse tamén vB3.6 como non válido.
2. Podes bloquear o ficheiro no robots.txt - non boa idea que non aconsello iso.
3. Pode desactivar tradución de páxinas de arquivos. Haberá menos páxinas no índice de Google, pero non haberá máis as ligazóns crebadas.
4. Pode editar deseño da súa páxina de arquivo móbil para con arquivar sub-foros non serán incluídos. Podes facelo incluído para non traducido páxina e desactivado para traducir un. Na súa páxina principal foro de arquivo de alí as ligazóns crebadas para sub-foro será aínda, pero esta é só con non moitos miles en miles páxinas fío arquivo. Podería ata fixo 301 redirección á páxina principal foro de arquivo polo que vai ser só na lingua orixinal.
Por favor, diga-nos que a versión que prefire e nós imos oriente-lo máis nun escollido.
Estou perdido aquí. Primeiro escribiu é seguro. Entón, escribiu que non é seguro. Agora é seguro de novo. O que eu estou interesado é o que escribín para ti sobre Webmaster Tools. Non estamos interesados que o autor mod está dicíndolle - isto é entre ti e el. Estamos interesados como Google ve seu foro. Se o Google ve o seu foro como comunicar bloqueado entón o mod prexudica Google, porque Google ve o contido, en todas partes mesmo (así cada post é considerado como contido duplicado). Neste caso, aconsellamos non utilizar o mod máis ata que ela é segura para Google - entón ata que será capaz de ver en Google Webmaster Tools que ver todas as páxinas normalmente e non está bloqueado. Isto é como é e temos máis nada que dicir nesta área. É a súa escolla vaille consellos de pousio ou non. Polo tanto, comproba-o primeiro e se non é seguro a continuación, fixo a súa propia decisión que quere escoitar.
Pido desculpas se considerar a nosa resposta como rude. Acaba de engadir á lista TODO para facer arquivo robot.txt separado para accesorios non SEO. Grazas pola súa nota.
Por favor, lea con atención e unha vez máis o que escribín para ti en resposta anterior. Eu nunca escribín que apuntan a:
está roto. Eu escribín que está a traballar - rotos son enlaces incluídos nesta páxina. Por favor, lea de novo o que foi descrito antes. Sei que esta páxina está funcionando. É por iso que eu lle escribín:Code:http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Escribín-lle que esta conexión está a traballar - non ten que me dar tiros de pantalla e probar para min que está a traballarSó lea atentamente o que eu estou escribindo para ti. E agora ollar sobre a súa imaxe e prestar atención en ligazóns superior (con arquivar sub-forums) - eses son rotos
(Agás ligazón a arquivo principal do foro)
GrandeEspero que entenda a área de problema e saber cales son as opcións. Por favor nos diga que prefire e nós imos oriente-lo nesa dirección.
Todas as páxinas ten contido completamente diferente e calquera arranque non podería dicir que é mesmo cando o texto é completamente diferente. Estes son diferentes páxinas que serve de contido distinto dirixidos para o receptor distinto, ea resposta non teñen ningún sentido para nós en todo. Por favor, AM me mensaxe enteira ten, co contacto coa fonte desta mensaxe. Queremos explicar. A maioría da xente probablemente comprobar que non viu o contido real, pero só o bloqueo de mensaxes (como eu fixen agora) - así como ins caso de que o producto non ten ningún valor. Unha vez máis - por favor detalles PM imos comprobar-la.