1. Por favor, chame bandeira italiana no seu foro (eu non atopalo) - agora os usuarios que mudaron de idioma non son capaces de volver á lingua orixinal. Como escribín contido de temas que eu era capaz de ver antes de que eu vin que eu teño que rexistrar foi só unha frase en todos os casos. Este non é o que persoalmente eu asumo lonxitude como media de contido. Unha vez máis, iso fai que as páxinas é moi parecido xa que a diferenza entre os temas máis curta é só unha frase - o resto é o esquema que é o mesmo. Non sei como está tan seguro de que non ten nada que ver con este caso. Se sabe algo que non por favor só compartir-lo así que imos ser capaces de axudar máis rápido. Vostede sabe por que este correo-e foi enviado?
2. Non no que é o programa escolar para os nenos no seu país, pero espero que será moi útil para que saiban que rexistre mod tras 3 visitas non ten nada que ver cos bots como van pasar.
Por favor, o foco sobre a cuestión. E dar resposta necesaria - Eu non sabía cal mod está a usar e eu nin sequera preguntar porque non é importante para min - é importante foi arranque segura. Se é 100% de certeza que é seguro, entón gran. Só no caso de que tiña algunha dúbida podes ver como Google ve o seu foro no Webmaster Tools.
Ten en conta que as botas de Google non están atacando sitios - Google non prexudiquen sitios. É aconsellable a utilización de caché para o período máis permitido, porque é mellor para o desempeño. Ademais, se sente que con certeza a única razón é o número de tradución na súa páxina - síntase libre para desactivar algúns destes e activalas novamente, un por un de cando en vez. Aínda considere que a súa licenza activo por 6 meses e ten este correo agora. É difícil crer que durante 6 meses Google non viu as ligazóns - de feito, moitos dos que xa indexadas. Entón eu non estou seguro de que esta é a causa de correo-e que ten. Aínda que sexa por favor, considere toda a información que lle foi dado despois análise dos enlaces.
Eu non sei que entende por temas eficaz.
Tamén vale lembrar que estamos a traballar sobre esta cuestión - tes os resultados da nosa análise. Por favor, manteña en dicir que o Google, - porque é vostede quen considera que Google non atopalo correcto. Temos gran cantidade de foros que non teñen absolutamente ningún problema en Google e todas as linguas teñen contacto. E non é verdade que o contido non é fisicamente existe, por favor, non dicir o que podemos argumentar porque algo ... O contido existe para todos os que visitan e existe fisicamente na base de datos gardada orixinal e na forma traducida. Isto non é lotería mundos - este é a tradución que non podería ocorrer se o contido non existe. E nada é trampa aquí - por favor lea CHOS Google - este é o Google, que alega que a tradución pode ser almacenada en caché para un máximo de 15 días. É TODO OK con Google en caso de traducións automáticas de páxina - el é o Google, que fixo este artigo![]()
Tamén ningún cliente pode dicir que calquera contido que se transmite para el é a partir de arquivo estático ou non. En realidade, este día case nada é estático agora. En vBulletin non enxadas vista da estrutura HTML estático - base en datos de todo a base de datos (linguas, modelos, estilos). Non teño idea de cal é o seu coñecemento sobre a arquitectura cliente-servidor con thin client, pero teña en conta que o contido existe as respostas ligazón. Dicindo que Google pensa que facer trampas, pois non existe non ten nada que ver coa realidade.
Tamén vale lembrar que é posible en cada momento use ligazóns vBET SEO e ter / en / no canto de idioma = - esta configuración é só para ti e vBET soporta-la sen vBSEO.
Sobre a nota que deu - como escribín se cre que descubriu a verdadeira razón do problema, así que ten solución. Aínda por favor, considere que esta é unha resposta xenérica, sen sequera consultar o que pasa. Eu non contaría con iso:
1 - ten unha cantidade semellante de con medio ano.
2 - Google se di e-mail:
"Google pode ser innecesariamente rastrexar un gran número de URL distintas que ligan con contido idéntico ou semellante, Ou rastreando partes do seu sitio que non se destinan a ser Rastrexar polo Google. "
Entón unha vez máis por favor, considere os nosos consellos e analizar resultado. Se sente que é só unha cuestión de número de traducións que chamou - entón vostede sabe a solución.
Aínda precisan da nosa axuda / aconsellar nesta cuestión?