Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 30

Thread: Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exclamation Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web

Google Aviso Email: Google atopou un número moi elevado de URLs na súa páxina web

Recibín este correo-e (aviso) de Google Webmaster Tools

Conta que eu non teño vBSEO instaladas.

Quero corrixe este problema antes google diminúe o meu principal rango ou prohibicións me por completo, a miña receita de AdSense xa descendeu á metade ea Motores de búsqueda Google literalmente atacou o meu sitio.

O é o segundo caso de tal problema con vBET describiu aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...ng-google.html

Enviar correo-e para todos os administradores vBET en AM, segundo proceda, non podo públicamente publicar o correo-e como debes saber, que vai contra o CHOS Google co meu leis de protección de datos locais como sería a prohibición de seguro para a miña conta de Google AdSense para don ' t preguntar.

Necesito unha corrección inmediata a este problema, sen máis delongas, é 3 días que eu teño falado sobre isto no enlace anterior.

Regards

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Creo que a razón que para que as 52 linguas
    Eu sinto que se vbe facer o requst linguas como ajax por langages clic e fina traer as ligazóns activado para outras linguas poden axudar nesta

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

eu recibín o mesmo aviso e eu só teño 12 idiomas habilitados

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por yahoooh View Post
    Creo que a razón que para que as 52 linguas
    Eu sinto que se vbe facer o requst linguas como ajax por langages clic e fina traer as ligazóns activado para outras linguas poden axudar nesta
    Non esta non é a razón. A nosa sorte e doutros foros incluíron todas as linguas e está todo ben. Logo, pode usar tantas linguas como sexa posible. A cuestión está en outro lugar e neste momento sabemos dúas razóns diferentes do que iso.

Editado:
    Agora sabemos máis razóns Entón, por favor abrir o seu propio segmento e darnos o seu correo electrónico de Google
    Último editado por vBET; 16-01-11 en 21:43.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por tavenger5 View Post
    eu recibín o mesmo aviso e eu só teño 12 idiomas habilitados
    Ola - crear novo tema sobre o seu isue co seu e-mail. Ten lniks diferentes e nós kow 2 razóns desta cuestión. Para axudar temos que saber o seu caso. Entón, por favor abrir nova fío sobre iso e imos axudar

Rexistrado
    Outubro 2009

mario06 - Eu son só durante a verificación dos seus enlaces. Vou darlle resposta a curto espazo de tempo

Ten en conta que, como describimos antes - o noso equipo está dispoñible para comezar a traballar no asunto cando novos sinalada chega en forma de novo comentario sobre o tema. Se non, non son capaces de xestionar-lo e informamos noso cliente que necesita para abrir a súa propia fío de novo sobre o seu problema. Así como fixo e agora somos capaces de axudar
    Último editado por vBET; 16-01-11 en 20:19.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

Unha das razóns (non haberá outros - aínda durante a investigación) do seu problema foi que vostedes permitiron que as páxinas de índice, como páxinas membro. Os que non son relevantes e páxinas máis membros están en 99% aínda - só difire por nome de usuario membro. Entón, cando foi traducido, adicionalmente, que fixo 52 veces máis páxinas dese tipo, que son case iguais (mesmas páxinas de contido logo da tradución vai dar contido traducido mesmo). Nós aconsellamos oficialmente para bloquear páxinas spam por robot.txt - aquí vai atopar como facelo: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178

Teña en conta que isto fará que as páxinas desaparecen índice formulario Google e iso é bo para o seu SEO dende que Google ha ver e índice soamente as páxinas relacionadas con contido relevante.

Ademais, como eu vexo fixo cambios desde que Google xerou este correo-e, porque, como eu vexo que bloqueou páxinas de membros para os hóspedes. Isto tamén resolve esa parte da cuestión. Aínda así, se queres ver as páxinas invitado membro, pero Google non indexa-lo - non necesitará empregar máis robots.txt para que

Vexo que tamén hai ligazóns para o arquivo e temas - Vou analizar iso agora

Rexistrado
    Outubro 2009

Ola de novo

Eu creo que sei o que pode ser a causa outros - como eu estou mirando en ligazóns bandeiras non hai conexión sen = lingua en todos os ... Por favor, diga cal é a súa linguaxe foro default - para esta ligazón linguaxe debe ser sen language = porque agora todas as páxinas que ten duplicado a Google. Unha vez para URL normal e segunda vez coa linguaxe YOUR_DEFAULT_LANGUAGE =.

Tamén por favor, diga que cambiou a nosa modelo chamado vbenterprisetranslator_flag? Necesitamos saber é erro vBET ou xeradas polo cambio do cliente.

A razón que eu creo que podería ser tamén (non se pode comprobar-lo agora, pero xa temos tarefa TODO o que permitirá a verificar no futuro) que só tiña borrar a caché e non había problema coa conexión Google - en que as páxinas se xerar sen contido ( porque a tradución non se obtidos) e, literalmente, o contido é igual para todas as traducións. Pero isto acontece, se son temporais e se non está bloqueado por Google aqueles desaparece en si - estas son cuestións entre Google e do servidor e vBET non pode facer nada con iso. Eu non digo que foi a razón. Coido que podería ser. Como eu estou ollando agora con facilitados por Google non vexo problema descrito en todo. Para que puidese ser el.

Aínda - por favor, responder a preguntas sobre a lingua estándar e modelo.

Vexo alí un máis cousa – as vosas páxinas de arquivo traducidas para subforums non está traballando e dar resultados baleiros. Principal e páxinas de correo son OK. Para arquivo subforum as páxinas alí é erro. Isto tamén fai parcela das ligazóns que van a contido mesmo – o contido baleiro e isto tamén poden ser razón por que Google escribiute isto. Compracer dicir que versión de vB es utilizando? Apoiado 3.8 ou algúns baixan – tan lembro tal cousa sucede en 3.6 debido a vB becho. Se non é versión apoiada e vB becho – atoparei fío sobre el e eu fortemente recomendar escribir a vB equipo sobre solucionar este becho. Desafortunadamente espero que eles non isto desde el non é versión apoiada nunca máis. Mais – primeiro compracer dicir que versión es utilizando, así que eu ningunha cintura máis palabras e o voso tempo para especulacións

Rexistrado
    Outubro 2009

Ola de novo outra vez

Esta vez, eu verifiquei as ligazóns mostrar conversa e vexo dúas cousas aquí
    1. Ninguén é culpable - como eu vin algúns destes enlaces (non todos ver o número 2) todos os temas foi moi curto tendo só unha frase nela. Así, todos aqueles eran moi semellantes por defecto - 99% do contido era esquema. Non ten nada que ver con vBET - é só o contido das súas propias threads. vBET só traduce a que realmente é máis páxinas similares para aqueles, pero se desactivar vBET non páxinas traducidas aínda serán semellantes entre si, se ten só unha frase no post só en discusión. Entón, non temos nada que facer aquí.
    2. Pode que a matando o seu foro, limitándose número de prazas que ver polos hóspedes. Agora todas as páxinas para min ten o mesmo contido coa comunicar que eu debería rexistrar. Lembre que Google está mirando a súa páxina como invitado - por iso, se o mod limitante é parvo ha matar o seu foro, porque Google ha ver o contido en todas as partes mesmo dicíndolle para rexistrar Por favor, asegúrese de que a limitación mod é intelixente dabondo ou desactivalo lo.
    Último editado por vBET; 16-01-11 en 21:46.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Ola de novo outra vez

Esta vez, eu verifiquei as ligazóns mostrar conversa e vexo dúas cousas aquí
    1. Ninguén é culpable - como eu vin algúns destes enlaces (non todos ver o número 2) todos os temas foi moi curto tendo só unha frase nela. Así, todos aqueles eran moi semellantes por defecto - 99% do contido era esquema. Non ten nada que ver con vBET - é só o contido das súas propias threads. vBET só traduce a que realmente é máis páxinas similares para aqueles, pero se desactivar vBET non páxinas traducidas aínda serán semellantes entre si, se ten só unha frase no post só en discusión. Entón, non temos nada que facer aquí.
    2. Pode que a matando o seu foro, limitándose número de prazas que ver polos hóspedes. Agora todas as páxinas para min ten o mesmo contido coa comunicar que eu debería rexistrar. Lembre que Google está mirando a súa páxina como invitado - por iso, se o mod limitante é parvo ha matar o seu foro, porque Google ha ver o contido en todas as partes mesmo dicíndolle para rexistrar Por favor, asegúrese de que a limitación mod é intelixente dabondo ou desactivalo lo.
    1. É un foro italiano, o contido do post é a media e iso non ten nada que ver co que dixo.

2. Eu non estou matando o foro porque o rexistre mod tras 3 visitas (un dos mods máis populares instalado) non ten nada que ver cos bots como eles pasan, mesmo os nenos saben que, ademais, eu teño usado vBET desde o versión gratuita saíu (preto de un ano?) e nada cambiou ou engadido desde entón.

O problema é que o meu foro é considerado como un foro media, con 368.000 liñas, cando o Google envía bots no meu sitio eles efectivamente ver 368.000 temas en MAS www.google.52languages que estaban a ver 1.540,000 temas indexadas Cal causou o google bot para atacar o meu sitio tentando atopar onde son. A miña cache foi posto para cinco días con todas as linguas que son cached MAIS agora (probando) púxeno a 2 días con 4 linguas que son cached, neste punto podo confirmar que o IS de problema vBET porque agora son abaixo a 766,000 temas indexadas e os robots de Google parar atacando meu sitio.

Exemplo: O seu web ten 5578 temas eficaz, pero Google ve 334,000 temas indexados, entender onde está o problema?

Sen ofensa ten que descubrir o que está a suceder co google e atopar unha solución para o problema, porque Google descubriu as linguas 52x é falso | ligazóns duplicadas indexadas o que significa que as ligazóns traducido non existen fisicamente e non podo argumentar que, unha vez é verdade, é almacenada en caché nos nosos servidores, é como facer trampas.

En foros pequenos que non prestei moita atención, pero en media | foros grande que non pasa desapercibida.

Ten que comezar a investir o parámetro de lingua para lingua URL ('enderezo?= Em') Isto é o que está provocando Googles bots para verificar vBET powered sitios. Has vBSEO (eu non) cal significa que estás utilizando o parámetro de lingua diferente que no momento está pasando por Googles atención.

Unha morea de usuarios vBET outros están tendo o mesmo problema entón non é unha coincidencia!

PS. Declaración Google Help Center: En xeral, esta mensaxe amosada cando descubrimos un número relativamente elevado de URLs para a súa web.

Regards
    Último editado por mario06; 17-01-11 en 16:27.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema