Ola,
Por que non funciona para min?
Foro Exipto: Viaxe e Historia de Exipto
Pero os meus feeds están a traballar:
Grazas
Ola,
Por que non funciona para min?
Pero os meus feeds están a traballar:
Grazas
Último editado por pepito69; 15-01-11 en 19:59.
ok eu vou intentar resolvelo.
Como vexo que ten un Erro de sintaxe - O problema está na súa descrición do foro.
Pode simplemente proba-lo - pode editar a súa descrición foro e poñer un texto sen letras especiais (por exemplo, poñer descrición en inglés) e probalo.
Eu proba no meu foro de proba coa súa descrición foro orixinal (en España) e é un traballo no meu foro.
Se aínda non o traballo - por favor, envíe-me por AM que FTP e detalles AdminCP e vou comprobar-la e resolver.
Eu estou esperando por información e aínda está intentando resolvelo.
Último editado por kamilkurczak; 19-01-11 en 12:52.
Grazas, pero este non é o problema. Eu fixen iso.
Vin no código que, cando atopa un símbolo RSS puntuation (O, A, etc) o RSS para. Non é un problema do campo de descrición, é o problema de como se encarga de algunhas Vbet códigos de linguaxe. Non é un problema de sintaxe.
En calquera caso, eu teño que aprender a ter unha morea de Paciencia con VBET, porque ao final, eu prefiro usalo, pero nunca atopou unha extensión con tales problemas.
Eu só teño que saber, por rss para cando atopar algúns símbolos, símbolos normais en moitas linguas.
Grazas
Ola,
No meu foro de proba non podo atopar esta cuestión - eu fixen unha morea de temas e mensaxes en español coas letras específicas, como no seu exemplo.
Hai un problema na tradución - Ela pode estar relacionada coa codificación incorrecta na súa páxina web (ou a configuración de codificación incorrecta). Podo fixar iso, pero eu teño que ter acceso total ao seu sitio.
Se Fink que iso non é problema - resolto.
Grazas Kamil, un destes días vou enviarlle un PM