Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: despois de moito tempo, ela non funciona

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo

Default despois de moito tempo, ela non funciona

Ola,
    Recentemente eu descubrir que vBet non funciona como debería anymore.

Warden wird geupdatet?
    ->
    Warden será actualizado?

Tamén me gustaría eliminar o "As traducións automáticas apoiados por vBET 3.3.6", si compras a opción de marcar libres.

Outra cousa que descubrín que non podo facer nada vía AdminCP, había sempre que vBET chamado enlace, pero agora cambiou a súa .. mirar para imaxe
    ImageShack ® - Foto e vídeo en liña

Grazas por calquera axuda.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

El vai traballar de novo Eu sei que a cuestión - que está do lado de Google entón é iso que ten que facer:
    1. Comprobe que está bloqueado por Google ou recibir resultados errados. Para iso utiliza Google testadores:
    Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728
    2. Por favor, nos dea resultados.
    3. Se todo é OK - entón por favor, lea tradución cando está conectado Pol Se funciona, entón isto significa que tivo problema temporal en Google e páxinas de resultados de malo foi almacenado en memoria do caché membro (Eu só notou na lista TODO para non caché-lo en tal caso ). Entón, por favor só de caché Visitante limpa todo (mellor facelo manualmente - ver nota a Ferramentas vBET).

Sobre marcar libres - Vexa AM e por favor, teña en conta que o próximo lanzamento será eliminado por defecto

E sobre non tezt no menú Admin - parece que non hai ningunha frase apropiada. Por favor, asegúrese de que a súa instalación é apropiada - update acaba de facer - cargar os arquivos de novo e descargar arquivo do produto novo. Isto debe axudar
    Último editado por vBET; 14-01-11 en 20:07.

Ola, grazas pola túa resposta.

Eu tryd-lo e parece ok:
    Iniciar proba de tradución
    Resultado da proba: {"responseData": {"translatedText": "millas widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Erro de proba:

E eu tamén tryd para reupload-lo, pero non o seu traballo. Cache hóspede non está activo porque a súa moi malo para fins de SEO.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por wowglider.de View Post
    Ola, grazas pola túa resposta.

Eu tryd-lo e parece ok:
    Iniciar proba de tradución
    Resultado da proba: {"responseData": {"translatedText": "millas widziane"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Erro de proba:

E eu tamén tryd para reupload-lo, pero non o seu traballo. Cache hóspede non está activo porque a súa moi malo para fins de SEO.
    Así, a súa conexión Google Aceptar. E como eu vexo que está funcionando ben agora. Entón, probablemente tivo algún problema temporal con conexión á Google que está fóra do noso pé e non podemos facer nada neste ámbito. Grande que está a traballar agora Tamén engado tarefa de TODO para enviar correos administrativos por vBET cando Google non pode ser logrado

No caso de convidado non fai nada prexudicial para SEO. É aínda mellor para SEO, porque fai que as páxinas indexadas xerar moito máis rápido e para Google é importante. Esta é gran mellora e suxerimos usalo.

Por favor, diga por que pensas que Cache hóspedes é malo para SEO? ...

Non sei porque parece funcionar agora. Entrei Opcións vBet través vBulletin opcións-iso parece funcionar, pero eu non podo localízase lo directamente, pero parece traducir agora, pero a súa realidade lento. Parece que todos a caché do meu substitúese por "nada"

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por wowglider.de View Post
    Non sei porque parece funcionar agora. Entrei Opcións vBet través vBulletin opcións-iso parece funcionar, pero eu non podo localízase lo directamente, pero parece traducir agora, pero a súa realidade lento. Parece que todos a caché do meu substitúese por "nada"
    Non entendo o que exactamente quere dicir que a caché é substituído por "nada". Fai novos rexistros non están vindo para caché ou caché que teña rexistros mal (con traducións baleiro).

Só comprobei a páxina deches como o exemplo e el traduce ben e moi rápido. Quizais comprobabas páxina que non foi cached aínda - en tal tempo de xeración do caso depende en resposta de Google cronometra non en vBET e podemos facer nada con aquilo. Sempre o podes comprobar sinxelamente por xerar páxina mesma dúas veces. 1.os tempos poden ser non cached aínda, mais próximo un darate tempo de xeración real Datos caché permanece por 15 días (configurable) para que o seu foro realmente xera rápido

Por favor, diga que precisa de axuda agora?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

sen resposta resolto. Se non, por favor escriba aquí e vou abrir este fío novo.

Tags para este tema