Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Preguntas vBET - Consultas Slow / Apache Threads.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Preguntas vBET - Consultas Slow / Apache Threads.

Ola,

Teño está a utilizar vBET xa hai algún tempo, e todo funcionou ben,

Con todo, hai pouco, debido aos niveis de aumento do tráfico, vBet emprega 2-300 conexións de saída,

Iso está causando moitas consultas lento para ser executado, así como causando apache para acertar o seu número máximo de threads.

Que actualmente é definido para 256 (que debe tratar facilmente con algo así como 10 millóns de accesos ao día, e meu tráfico non é tan alto).

meu sitio é: cardshare.tv

Eu teño un servidor potente abondo (quad core dual, 24gig carneiro etc.)

A carga do servidor é moi baixo, polo que a súa non emisión dunha carga relacionados.

Estou correndo vBulletin 3.8.x

Teño tamén permitiu caché de convidado totalmente instalado e outras instancias de caché, como optimizar & VB memcache habilitado.

-

Ola, No seguimento da miña mensaxe anterior,

Eu só notei hai un erro en Ferramentas vBet -> Cache Cleaner no AdminCP.

Eu creo que isto está relacionado co guión ou non detectar que ten renomeado admin / mod directores (por exemplo, codificado) ou que son de permisos?

Warning: require_once ([camiño] / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Arquivo ou directorio [camiño] Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php / (1933): eval () ' d código na liña 9

Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / cardsh / public_html / foro / AdminCP / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php' (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (1933): eval ()' d código na liña 9

Teño tamén de caché desactivado invitado completo como no momento en que parece estar facendo máis duro do que ben.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Update:

Eu conseguín optimizar o sitio web e instalar algunhas cousas que teñen rectifyed cousas, entón as cousas están funcionando ben agora.

Con todo o erro mencionado afirmando ao erro de camiño codificado aínda existe.

Tamén creo que as consultas se cadra lento podería ser óptimo espero no futuro.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Simplemente desactivar vBET e axustar o teu servidor, manteña vbet off por uns días para ver se o seu foro é máis rápido.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Eu teño unha lista de consellos para o seu - por favor comprobar-lo: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

E sobre esta segunda cuestión? Eu non podo reproducir-lo no meu foro de proba tamén pode explicar o que eu debería cambiar (o anme do folrum etc / cartafol?)

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

O AdminCP & modcp nomes de pasta e en config.php

Rexistrado
    Maio 2010

ok, así que vou proba-lo hoxe intento facer algunha conclusión. Grazas

Rexistrado
    Maio 2010

usa o AdminCP Ford con outro nome ou non? fixo cambiar o nome deste directorio só en config.php ou o nome do cartafol real tamén?
    Se si - tentar copiar todo vBET ficheiros desde subida / AdminCP cartafol para a nova carpeta.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Si AdminCP é nomeado algo así como: HGUYFhghg78556FJF
    Esta foi actualizado en config.php

Eu tamén insistiu en subir os ficheiros vBet in / AdminCP entrou no cartafol AdminCP renomeado.

miña carpeta AdminCP cambiou desde antes de instalar vBet.

Rexistrado
    Maio 2010

por favor, proba esta solución - Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post6876
    debe funcionar agora

Tags para este tema