Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Non debe ser unha opción para un usuario para desactivar vista traducións automáticas

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Default Non debe ser unha opción para un usuario para desactivar vista traducións automáticas

Título é moi clara.

Eu corro un foro moi grande, e eu teño unha morea de usuarios que poden ler langs múltiples. sen problemas, eles queren ser capaces de ver o texto orixinal, sen tradución, e non ter que facer clic para abaixo sobre el.

Isto é sobre todo para eles en relación a PM, non realmente nos temas propios.

Pero, desgraciadamente, só se pode controlar esta vía todo o consello, sería bo que o usuario pode decidir por si mesmo a través do Panel de Control de usuario, de como quere ver o seu AM aparece, etc

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Pensas que iso debe ser só on / off para cada usuario, ou especificar que idiomas non deben ser automaticamente traducido?

Tamén se a solución global está OK, entón iso pódese facer a través da edición de modelo para que o texto orixinal sería visible sen premer.

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Pensas que iso debe ser só on / off para cada usuario, ou especificar que idiomas non deben ser automaticamente traducido?

Tamén se a solución global está OK, entón iso pódese facer a través da edición de modelo para que o texto orixinal sería visible sen premer.
    Eu non creo que unha solución global sería Aceptar.

Pero o usuario debe ser capaz de controlar se quere ver traducións automáticas ou non.

Coido que un dentro e fóra é bo, e non para cada lang. (Que parece complexo para min)

Pero dispoñible como configuración no Panel de Control de usuario no seu perfil.

Tags para este tema