ese $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL) non existe no vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php entón eu non sei o que debo engadir, onde, pode axudar?
ese $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL) non existe no vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php entón eu non sei o que debo engadir, onde, pode axudar?
Ola,
este é o htaccess do meu foro
iso é correcto?RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
Grazas
Albahaca
en suma ...
temos a última vBSEO agora
Τεστ ποστ - ForexForum.GR
O problema que enfronta o é que as traducións non son automaticallytranslations feito non ocorrendo automaticamente
Grazas
Albahaca
calquera noticia sobre iso?
Ola,
Eu estaba do seu foro por exemplo, esta url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行
e este enlace SEO bo aspecto. Entón, onde está o problema? por favor describilo la mellor.
por favor, explicalo mellor.Code:The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
Último editado por kamilkurczak; 25-11-10 en 19:50.