Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: vBSEO axudar a integración con vBulletin 3,2 3,8

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Default vBSEO axudar a integración con vBulletin 3,2 3,8

Ola

i ter instalado vbet hoxe e todo parece ben, agás eu uso vBSEO 3.2 e non sei cales ficheiros para editar, eu teño feito o htaccess. pero eu non cambiei todos os ficheiros e vBSEO i havent cambiou calquera configuración vBSEO pode axudar?

Grazas

Albahaca

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Ola!

Todo sobre ficheiros é descrito no voso paquete con vbet dentro -non-upload -> readme.htm Ficheiro en Integración "con outro mods" sección, e .htaccess - http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

ese $ vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL) non existe no vbseo3.2 functions_vbseo_createurl.php entón eu non sei o que debo engadir, onde, pode axudar?

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

Ola,

este é o htaccess do meu foro

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (xml | ..? Txt) (\\ gz))? Vbseo_sitemap $ / vbseo_getsitemap.php sitemap = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    iso é correcto?

Grazas

Albahaca

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

en suma ...

temos a última vBSEO agora
    Τεστ ποστ - ForexForum.GR
    O problema que enfronta o é que as traducións non son automaticallytranslations feito non ocorrendo automaticamente

Grazas

Albahaca

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2010

calquera noticia sobre iso?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    Eu estaba do seu foro por exemplo, esta url:ForexForum.GR を - ヨーロッパ の 災禍 は USD 強化 し て 続行

e este enlace SEO bo aspecto. Entón, onde está o problema? por favor describilo la mellor.
    Code:
    The problem we are facing is that translations are not done automaticallytranslations are not taking place automatically
    por favor, explicalo mellor.
    Último editado por kamilkurczak; 25-11-10 en 19:50.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Kamil, eu fun alí tamén, eles teñen a última vBSEO instalado e traducións parecen estar pasando automaticamente, entón eu creo que agora están pedindo é o seu. Htaccess correcta, como se mostra arriba?

Saúdos,
    Simon

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Todo parece ben. Hai unha ventá pregunta sobre unha linguaxe de foro (segundo a configuración do seu navegador), o foro é ben traducidas, con SEO parece ben .. existe algún outro problema?

Tags para este tema