Podería haber unha forma de permitir-nos para clasificar as bandeiras na forma en que desexa que aparezan no AdminCP, quero dicir, como unha opción?
Podería haber unha forma de permitir-nos para clasificar as bandeiras na forma en que desexa que aparezan no AdminCP, quero dicir, como unha opción?
Coido que é posible. Onde debe ser incluído - para todos os lugares onde as bandeiras aparecen (desplegable menú, bandeiras, formulario de inscrición)?
Si, en todos os lugares sería super.![]()
Onde está esa opción no 3.3.1? Este foi invitado en novembro para que eu difícil de adiviñar que ía ser incluído como dixo.
Oi Non, non está incluído aínda. Sentímolo - fixemos 3.3.0 liberación máis rápida que foi planificado e 3.3.1 era só de liberación corrección de erros.
Ata que inclúen bandeiras clasificación en lanzamento oficial pode usar esta solución:
1. Abrir / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php
2. Buscar:
3. Cambiar a orde dos pares.Code:$vbet_SupportedTranslations = array ('af'=>'Afrikaans','sq'=>'Albanian','ar'=>'Arabic', 'be'=>'Belarusian','bg'=>'Bulgarian','ca'=>'Catalan','zh-CN'=>'Chinese','hr'=>'Croatian','cs'=>'Czech','da'=>'Danish','nl'=>'Dutch','en'=>'English','et'=>'Estonian','tl'=>'Filipino','fi'=>'Finnish','fr'=>'French','gl'=>'Galician','de'=>'German','el'=>'Greek','iw'=>'Hebrew','hi'=>'Hindi','hu'=>'Hungarian','is'=>'Icelandic','id'=>'Indonesian','ga'=>'Irish','it'=>'Italian','ja'=>'Japanese','ko'=>'Korean','lv'=>'Latvian','lt'=>'Lithuanian','mk'=>'Macedonian','ms'=>'Malay','mt'=>'Maltese','no'=>'Norwegian', 'fa' => 'Persian', 'pl'=>'Polish','pt'=>'Portuguese','ro'=>'Romanian','ru'=>'Russian','sr'=>'Serbian','sk'=>'Slovak','sl'=>'Slovenian','es'=>'Spanish','sw'=>'Swahili','sv'=>'Swedish','zh-TW'=>'Taiwanese','th'=>'Thai','tr'=>'Turkish','uk'=>'Ukrainian','vi'=>'Vietnamese','cy'=>'Welsh','yi'=>'Yiddish');
Unha vez máis lamento que non foi incluído aínda![]()
OH, eu vexo. OK entón. En calquera caso, grazas pola solución temporal.
Quere saber sobre problemas de rendemento - a clasificación de cada vez non é eficiente. Cando temos o cambio só para cambiar isto no código. Eu entendo que non é bo para cambiar o código, pero é moito mellor para o desempeño e parece que os usuarios non moi realmente necesita para clasificar as súas bandeiras pola CP Admin.
Eu cambiar o seu estado de novo en "En consideración". Se alguén Tamén cómpre telo configurable por favor dea o seu voto aquí. Se é realmente necesario, imos apoialo. Se non é necesario para os usuarios máis, imos estar na solución rápida. É Aceptar para ti Cybershaolin?
Sen resposta e non outras voces - por iso, neste momento, esta aplicación é considerada rexeitada e apoiado só como modificación do código simple.