Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Novo membro do equipo

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Smile Novo membro do equipo

Ola

Eu quero presentar a vostedes noso novo membro do equipo Mateusz Remer (nome de usuario mateuszr).

El vai unirse a nós na área de Atención ao Cliente. Entón agora nós será capaz de lle dar un apoio aínda máis rápido. Estamos preparando para asegura-lo de atención ao cliente sete días á semana. Ata agora, moitas veces, era así, pero non foi asegurado e nalgúns fins de semana preguntas podía esperar máis tempo para responder. Agora, queremos asegurar-la. Imos ter que algún tempo de preparación, pero espero que a última a principios do novo ano será o noso estándar para garantir atención ao cliente sete días á semana - cada semana

hey congrates e benvido a continuación, para mateuszr

imos facer o produto eo foro mellor en conxunto

Proscrito
    Rexistrado
    Novembro 2010

Ola!

Michal introduciu min anterior, todas as maneiras gustaríame para me presentar
    Ben, aquí estou eu Membro de equipo novo, quen, despois de que período curto de tempo necesario de comprender todos os asuntos de vBET, servirate o apoio mellor posíbel e marca seguro, que o noso produto fará o voso negocio máis rendíbel e eficiente, mentres sendo fácil de utilizar, cun potencial grande e perspectivas boas para desenvolvemento futuro!

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Benvido pode axudar acaba de mercar unha versión brandfree eu non sei como eliminar o enlace, sen reinstalar. Por favor pm me as instrucións.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Quote Enviado Orixinariamente por webmastersite View Post
    Benvido pode axudar acaba de mercar unha versión brandfree eu non sei como eliminar o enlace, sen reinstalar. Por favor pm me as instrucións.
    Xa está feito.
    Ola mateuszr.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

grazas Kamil me axudou.

Tags para este tema