Ola persoal, precisa de axuda aquí
En vbseocp.php --> Substitución de carácter --> i o conxunto Substitúe Caracteres Non ingleses en URLs?, para Manter Caracteres Non ingleses en URLS como o vbet instrución de instalación
en lingua estándar (en inglés) eu teño eliminar algúns caracteres que non precisaba de URLs, como [, ], * eo carácter único outro, porque eu non son o confort con estas único carácter na lingua estándar (en inglés)
por favor me axude caras como eliminar eses caracteres únicos na url no idioma por defecto (inglés), pero aínda usando "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs" opción
Intento engadir [e] e * personaxe en vbseocp.php -> Define Stopwords pero non o seu traballo, ou pode a súa eliminado vbseocp.php -> Define o seu Replacements personaxe personalizado?
OR
se hai código condicional para "Substitiur Non-Inglés Personaxes en URLs?" para a linguaxe estándar único e "Keep Non-Inglés Personaxes en URLs" a outras linguas "para outras linguas, quizais poidamos facer que o código condicional en algo vBSEO / Resources / xml / config.xml como este só para exemplo
if ($ vbetlang == estándar)
{
Substituír non-Inglés Personaxes en URLs?
}
if ($ vbetlang! estándar =)
{
Manteña Non-Inglés Personaxes en URLs a outros idiomas
}