Nesta fase, tras re-instalar VBET e configurar-lo exactamente da mesma maneira que eu tiña antes, caché hóspede non funciona e cando o meu moderadores están movendo as mensaxes que están recibindo as páxinas en branco. Por favor, me axude.
Nesta fase, tras re-instalar VBET e configurar-lo exactamente da mesma maneira que eu tiña antes, caché hóspede non funciona e cando o meu moderadores están movendo as mensaxes que están recibindo as páxinas en branco. Por favor, me axude.
Ola Taurus,
Aquí tes un fío co seu Caché de invitado emisión. Por favor le.
(Preto de GZIP dobre).
http://www.vbenterprisetranslator.co...che-issue.html
sobre o segundo. Vou tentar reproducir-lo no meu foro de proba.
Como eu me lembro que fixa-lo co seu proveedor de hospedaxe, pero despois de actualizar o seu Apache pode ter un mod_deflate activado de novo. Entón, se é edable -> ten un gdziped dobre. Póñase en contacto co seu proveedor de hospedaxe e desactivar este módulo.
Aquí tes unha instrución completa como comprobar iso (a partir do seu segmento anterior - escrito por Michał)
Cando desactivar vBulleitn GZIP por opción AdminCP GZIP saída HTML entón a súa saída aínda está comprimido. Podes velo aquí:
Gzip Proba
NOTA: é claramente descrito na opción vBulletin:
Entón, neste momento, parece que ten un deses fronte, pois a saída é comprimido de calquera maneira. E esta é probablemente a causa de problemas co vBET caché de invitado - é o dobre zipado para navegadores estar tolo con iso.Se xa está a usar mod_gzip ou mod_deflate no seu servidor, non active esta opción.
Teño agora está desactivado gzip no meu ACP, pero aínda obter estes erros:
Atención: filemtime () [function.filemtime]: stat fallou por [camiño] vbet_guestcache/en/_forums_dnp_news_php_content_3_id_8978.html / en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php na liña 53
Aviso: Non pode modificar a información de encabezamento - encabezamento xa do seu (a saída comezou en [camiño] / includes / class_core.php: 4598) en [camiño] dnp_news.php / on line 320
Atención: filemtime () [function.filemtime]: stat fallou por [camiño] vbet_guestcache/en/_forums_forumdisplay_php_f_8278.html / en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php na liña 53
Este erro é resolto no noso foro. Proba:
1.Just arquivo editar (fai unha copia deste arquivo): includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
Liña 2find::
cambie a:PHP Code:
if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) {
PHP Code:
@$fileTime = filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
if ((time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) {
Kamil incrible. Que parecía ter feito isto. Funciona perfectamente agora. Moitas grazas!
Vou preguntar ao meu moderadores a tamén comprobar agora a outro tema con eles e poder moverte posts páxinas brancas aínda están presentes.
Eu non estou seguro de que isto está relacionado con caché de Clientes - a súa moderadores están movendo temas e entón eles non están invitados ... Por favor, comprobe primeiro se inda pasa cando convidado de caché está desactivado. Se é así saberemos para comprobar algunha outra cousa. Como vexo agora non é máis probable problema de caché invitado - moderadores non son convidados, caché para os hóspedes non traballo para eles ...
Kamil comproba con Touro fai caché de hóspedes funciona. Tamén insiste en caché acontece cando convidado está deshabilitada. Asegúrese de que pode reproducir-lo no noso foro de proba.
Touro - podes ver no servidor rexistra todas as mensaxes de erro? Espero que algún arquivo non está incluído por erro. Se é así en rexistros de servidores terá comunica sobre a función descoñecida - o que pode permitir-nos resolver o problema moi rápido.
Último editado por vBET; 02-11-10 en 13:40.
Sentímolo, non quería dicir que tiña algo que ver con caché de invitado. Eu só mencionei a 2 cuestións en conxunto, como non abrir unha thread separada.
A primeira cuestión respecto a caché de hóspedes está agora resolto. O outro estaba a ocorrer mentres a caché de hóspedes foi desactivado, entón eu tampouco estou seguro se resolver a caché invitado resolvería iso. Pero vou dicir-lles para tentar agora de calquera maneira. Vou presentar un informe sobre iso.
OK entón - meu erro. Tomei isto como un problema. Por favor, manteña un fío por unha cuestión. El vai permitir xestionar iso de forma adecuada. O meu erro - pena de ti e Kamil.