Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 17 de 17

Thread: Facebook como Button

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Non vexo nada así ... Quizais xera algo máis de acordo co país do usuario. No medio (entre a busca de Google eo botón para doazón) Eu vexo algunha imaxe con texto "Eu gusto deste" en polaco. Por favor, diga que é esa ou calquera outra cousa. Se outra cousa - por favor me dea un tiro de pantalla de foro cheo e punto onde é. Eu non vexo a imaxe Thung ...

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Si, iso é un facebook como botón.

Cando fai clic nel gusta da páxina do seu perfil en Facebook.

Excepto que el sempre lle gusta a versión non Inglés URL traducida.

Rexistrado
    Outubro 2009

Como vexo facebook reacciona sobre opcións de idioma do navegador - Eu vexo iso en polaco. Tamén despois de premer vexo formulario de login en polaco. Entón, realmente precisa de calquera integración aquí? ...

Se queres poñer alí o valor de linguaxe, entón primeiro comproba que é o nome do atributo para os códigos de linguaxe utilizada en Facebook. Buscar tamén están usando códigos mesma lingua. Se é así, entón simplemente en modelo no que engadiu iframe cambio iframe src Valor de atributo e engadir alí código de lingua. O valor é almacenado por vBET en $_PETICIÓN['lingua'] - no #modelo comprace PETICIÓN $_de uso[lingua].

Tamén vale lembrar que o contido do iframe non é tratado como parte da súa páxina por bots de Google. Para os bots cada iframe é a páxina por separado - cada un pode ser separado indexados. Así, a indexación bots súa páxina non teñen en consideración o contido do iframe - ela é tratada como enlace.

Por favor, diga non axudou.
    Último editado por vBET; 02-11-10 en 15:13.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Vostede non entende. Ten unha conta de Facebook? Non fago idea o que iso ten que ver co robots.txt e Google. É un facebook como botón, que cando preme mostra como a web na súa páxina de Facebook, para que os seus amigos, a continuación, prema nel e comeza o tráfico de facebook.

Deixe-me explicar mellor;

Clic no botón por español (es)

No meu facebook a ligazón é a versión Inglés (en)

Rexistrado
    Outubro 2009

Si - Non comprendido. Todo o que vin foi Facebook páxina de inicio de sesión que xa estaba en polaco e eu penso que quere dicir este artigo. Como vexo quere Facebook para ver enlace para o seu páxinas traducidas. Por favor, me dea un momento vou mirar de novo en iframe esta incluído.
    Último editado por vBET; 04-11-10 en 19:50.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK así - ten que cambiar este código (a partir de fíos vBSEO):
    Code:
    $facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
    a este (non probado):
    Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
    $facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
    Por favor, diga non axudou

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Eu fixen este cambio, pero cando como unha url transted que amosar na miña páxina do facebook como:

Dave gusta http://www.facebook.com/forums/da/ en facebook.com.

Isto é totalmente incorrecto.

Grazas.

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema