Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 10 de 18

Thread: Idioma por defecto definido por defecto para usuarios que non facelo aínda

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo

Wow, non podo esperar para comezar 3.1.3! lol Moitas grazas!

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Estamos planificación para poñer en 3.1.3 funcionalidade de recoñecemento automático de linguaxe. Despois de que estará listo para lanzamento. Está claro que os plans poden ser modificados se algunha idea brillante outra veñen dos nosos clientes. Preferimos a flexibilidade como a clave para produto realmente bo

Eu entendo. É só que eu estou esperando para presentar oficialmente o seu corte no meu propio sitio web e as peticións que eu fixen realmente me axudar a evitar confusión sobre a lingua defaut, etc eu realmente teño diso implementado o máis rápido posible. É posible que faga 3.1.3 dispoñible e aplicar o recoñecemento automático de linguaxe nunha versión futura? Este sitio é unha especie de gran, non debería ser incluído nun gran actualización, como 3.2 ou algo así?

En calquera caso, non custa nada preguntar, pero me gustaría moi apreciada para 3.1.3 canto antes, por favor.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Text automatically translated from: Turkish to: Galician
    Translated text
    Isto tamén é moi saborosa eu creo que a mellor maneira, espero que eu teño a licenza sería beneficiosa.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Este sitio é unha especie de gran, non debería ser incluído nun gran actualización, como 3.2 ou algo así?
    Ten toda a razón

Tags para este tema