Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 18

Thread: Idioma por defecto definido por defecto para usuarios que non facelo aínda

Smile Idioma por defecto definido por defecto para usuarios que non facelo aínda

Como mencionado no post # 16 en: http://www.vbenterprisetranslator.co...-french-2.html

Quizais, outra opción para garantir que os usuarios crearon unha lingua estándar, podería haber unha opción que sería detectar se un usuario ten feito isto cando fai sesión no foro? Se a linguaxe por defecto é detectado ser definido, o usuario segue o proceso de inicio de sesión, como de costume, pero se é detecta-lo como el non o fixese, non sería unha mensaxe solicitando que o usuario vai ao teu Panel (trae-lo alí automaticamente) e pedíndolle para seleccionar o idioma por defecto antes que pode ir en calquera outro lugar do Foro.

Isto asegurarse de todas as mensaxes sería traducido (incluíndo o código BBCode) no foro, porque todos os usuarios tería seleccionado a súa lingua estándar.

Este sería realmente un addon grande.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Gran idea Acepta.

Grande, eu estou feliz que lle gusta a miña suxestión. De feito, con esta implementado, iso vai evitar que responder a moitas preguntas sobre "por que nada é traducida como" ou "non funciona" un pouco como algunhas das miñas propias preguntas no pasado.

Este vai ser aplicado a próxima versión? 3.1.3? Eu vexo xa está executando 3.1.3 aquí, pero non é proposta da área de descarga aínda.

Rexistrado
    Outubro 2009

Feito - despois de inicio de sesión do usuario, sen axustar a lingua estándar é redireccionado para editar páxina do perfil, onde velo mellorando mensaxe axeitada para define-la. É configurable (activado / desactivado). Serán incluídos no vBET 3.1.3

Wow, non podo esperar para comezar 3.1.3! lol Moitas grazas!

Rexistrado
    Outubro 2009

Estamos planificación para poñer en 3.1.3 funcionalidade de recoñecemento automático de linguaxe. Despois de que estará listo para lanzamento. Está claro que os plans poden ser modificados se algunha idea brillante outra veñen dos nosos clientes. Preferimos a flexibilidade como a clave para produto realmente bo

Eu entendo. É só que eu estou esperando para presentar oficialmente o seu corte no meu propio sitio web e as peticións que eu fixen realmente me axudar a evitar confusión sobre a lingua defaut, etc eu realmente teño diso implementado o máis rápido posible. É posible que faga 3.1.3 dispoñible e aplicar o recoñecemento automático de linguaxe nunha versión futura? Este sitio é unha especie de gran, non debería ser incluído nun gran actualización, como 3.2 ou algo así?

En calquera caso, non custa nada preguntar, pero me gustaría moi apreciada para 3.1.3 canto antes, por favor.

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Text automatically translated from: Turkish to: Galician
    Translated text
    Isto tamén é moi saborosa eu creo que a mellor maneira, espero que eu teño a licenza sería beneficiosa.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Este sitio é unha especie de gran, non debería ser incluído nun gran actualización, como 3.2 ou algo así?
    Ten toda a razón

Aceptar a posta en marcha deste foi feito, pero: As inscricións para novos usuarios están OK, pero cando un usuario é membro do foro desde hai moito tempo, hai un problema con el:

Funciona ben nunha maneira que cando efectuar o login, o usuario que non configurou a súa lingua estándar aínda é redirixido automáticamente na configuración onde pode definir a súa linguaxe. O problema é aínda que non cambia nada (o que significa non cambiar a súa linguaxe), a información é gardada como este e non o usuario aínda ten o seu conxunto de lingua! Entón, debe haber unha mensaxe dicindo que o usuario que debe definir a súa lingua despois que salva a información, se non define-la. Entón, o que quero dicir é que debe facer o usuario a definir o idioma. Teño o meu punto?
    Último editado por Cybershaolin; 04-12-09 en 05:07.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema