Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 18 de 18

Thread: Idioma por defecto definido por defecto para usuarios que non facelo aínda

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Agora que redirecciona só despois do rexistro. Entón é alguén saltar valor de configuración que será redirixido de novo despois do próximo login.

Quere redireccionar usuario unha e outra vez ata que axustar a lingua. Polo tanto, ata que fixo foro enteiro está bloqueado por el. Eu teño o seu punto?

Si, pero en vez de só a redirección, eu desexo que unha mensaxe de erro (como emerxentes ou calquera outro) podería ser engadido o usuario non define a súa linguaxe se intentase fuxir desa páxina. Entón, por suposto ía ver claramente que debe definir iso na fin de continuar.

Rexistrado
    Outubro 2009

A mensaxe se engade agora baixo a forma en letras vermellas - verificalo. "Brutal forzando" para definir o idioma engadirase.

Sei que para a mensaxe vermella, pero os usuarios aínda poden evitar este non definir a súa lingua. Se brutal forzando se engade, este é moi fina. Agradecementos para engadilo.

Sería posible obter unha solución rápida para a versión actual tan ben ou para un regalo que é moi complicado?

Rexistrado
    Outubro 2009

Este ten que ser configurable, entón non hai moitos cambios para dar instrucións sinxelas.

OK, eu vexo. Sen problemas. Dígame, planea lanzar 3.3.0 antes do Nadal?

Rexistrado
    Outubro 2009

Non Temos planeado aínda moitos cambios para o 3.3.0, incluíndo caché de arquivos e solicitudes de recursos dos usuarios para que non estará listo ata o Nadal. Moi probablemente imos liberar 3.3.0 en xaneiro, pero non pode darlle día específico.

Tras 3.3.0 imos comezar a traballar en 4.0.0, que será integrado co vBulletin 4

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema