Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: Actualizado a versión agora páxinas obter erros

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Default Actualizado a versión agora páxinas obter erros

Seguín as instrucións agora case todos os fíos recibe un erro - eu teño vBSEO tamén - pero as direccións só dicir subida e importación de modo que é o que eu fixen

Firefox di

A páxina non está redirixido correctamente

IE di

Internet Explorer non pode exhibir a páxina web

Así que eu desactivado VBet os erros foi aínda
    Último editado por dgparent; 21-10-10 en 00:46.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    Se vBET é habilitado e está no sitio principal (sen tradución), traballando web ou non? Se é así, por favor active vBET e me dar unha url neste sitio web.
    Se non, por favor, envíe-me por AM para o administrador FTP e acceso. Grazas

Editado:
    por favor, ténteo de desactivar caché para invitados Por admincp->vBet->cache e tentar atopar este asunto outra vez.
    Último editado por kamilkurczak; 21-10-10 en 08:24.

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Iso xa foi desactivada eu pm'ed ti miña información

Rexistrado
    Maio 2010

Por favor, mire para o seu AM

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu respondín para ti

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    Por favor, mire para o seu AM

Rexistrado
    Maio 2010

ok.
    Basta ollar en:
    vBET url traducir boa (por exemplo - pode velo no seu código fonte da páxina tras a tradución pl)
    Code:
    http://.../forum/pl/introduce-yourself/390092-witam-y-all-post490968.html#post490968
    pero cando fai clic e ir a este fío ten unha redirección a:
    Code:
    http://.../forum/pl/a/390092-witam-y-all.html#post490968
    non unha boa integración con vBSEO.
    Notei que ten un vBSEO 3.3.0. Esta é a versión antiga deste produto.
    A versión antiga do vBET (antes da súa actualización) traballou de acordo coa vBSEO. tiña unha boa integración, pero logo da actualización ten que actualizar o seu vBSEO cambiado á última versión.
    Editado:
    Despois de que actualizar de vBSEO te tería que facer un ficheiro integranion unha vez outra vez (para dous ficheiros: Raíz de foro/vbseo/inclúe/funcións_vbseo_url.php arquivo e Raíz de foro/vbseo/inclúe/funcións_vbseo_createurl.php arquivo). Todo se describe en readme.html Ficheiro - integración con vBSEO dentro do-non-upload carpeta.
    Tras este uptade debe estar ok. Se non - por favor, escriba aquí
    Último editado por kamilkurczak; 22-10-10 en 14:40.

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Vou só desactivar VBET - polas súas instrucións sobre como actualizar:

"NOTA IMPORTANTE PARA Upgrade vBET 3.3.6: Durante a actualización, por favor arquivo produto primeira importación, a continuación, subir arquivos Isto é todo - pode cambiar orde destes dous pasos".

Non di nada sobre a edición de calquera arquivo - ten que dicir á xente antes de editar arquivos é necesario -

Unha vez que este é o seu erro ten que ser o único edición meus arquivos - entón agora eu vou perder todo o que eu poñer dentro deste produto, porque as súas instrucións non son claras - grazas
    Último editado por dgparent; 22-10-10 en 15:16.

Rexistrado
    Maio 2010

Sei que despois de que upgrate en instrución ti dont ter #calquera notas como para integrar con vBSEO mais escribín sobre integración con vBSEO ficheiros após upgrade vBSEO.

agora ten os seus arquivos de vBSEO editado logo de instalación da primeira vBET e agora, despois de vBET actualización non ten que facelo.

Mais despois de que upgrade de vBET a 336 te ten unha versión demasiado vella de vBSEO (único 330) así que tes que upgrate #o voso vBSEO á versión máis tardía. Despois de que upgrade vBSEO Serás ter un ficheiro novo (sen vello editando) así que te terás que editar dous vBSEO ficheiros.

Membro Junior
    Rexistrado
    Decembro 2009

parece que eu teño que pagar alguén para fixar meu foros de novo - agora ningunha das páxinas aparecen correctamente tras a actualización vBSEO polas súas instrucións.

Rexistrado
    Maio 2010

Feito.
    esqueceu vBSEO integración (arquivo edit) escribín sobre iso no post anterior.
    en segundo lugar - que tivo un mal regras na súa htaccess -. agora tes unha boa
    todo funciona agora - pode confirmala-la?

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema