Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Cambiar o idioma en usercp pero mantén enlace na url logo

Question Cambiar o idioma en usercp pero mantén enlace na url logo

Ao cambiar de idioma no foro usercp a outro idioma, imos dicir que este exemplo:

Agora: Inglés
    Cambiando para francés
    Cambiar de volta para Inglés

Cando menos, o navegador segue a URL engadindo o vello lang = fr ao final ou de calquera URL (ou neste caso, aquí no seu foro, el mantén a: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Isto é un erro?

BTW por que é diferente aquí? Aquí temos foro / fr e no meu foro temos lang = fr ao final da URL 'S?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Ao cambiar de idioma no foro usercp a outro idioma, imos dicir que este exemplo:

Agora: Inglés
    Cambiando para francés
    Cambiar de volta para Inglés

Cando menos, o navegador segue a URL engadindo o vello lang = fr ao final ou de calquera URL (ou neste caso, aquí no seu foro, el mantén a: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

Isto é un erro?

BTW por que é diferente aquí? Aquí temos foro / fr e no meu foro temos lang = fr ao final da URL 'S?
    Vou comprobar que é algún, pero con cookies - grazas por previo aviso.

Sobre a forma de URL - ir Admin CP -> vBET -> Principal e ver o que marcou para Tipo de con traducións

Rexistrado
    Outubro 2009

Arranxado - será incluído no punto 3.1.3

Ben, eu aínda atopar este problema usando 3.2.2. Entón prbably manter este aberto no canto de pechado ...

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Ben, eu aínda atopar este problema usando 3.2.2. Entón prbably manter este aberto no canto de pechado ...
    Triste, iso foi corrixido e probado no 3.1.3, quizais corrixido algo similar.

Por favor me diga se ve este erro no noso servidor. Se non, por favor PM me o seu URL do foro.
    Último editado por vBET; 28-11-09 en 21:39.

Non parece ser OK, pero aquí usa directorios con vBSEO aquí, non podo realmente comparar, porque do meu lado, eu uso o "language = en" estándar.

Rexistrado
    Outubro 2009

E esta é unha información moi útil para nós. Imos probalo sen esa configuración no noso servidor de probas.

Tamén - recomendamos mudar o voso patrón a adecuado para SEO consenso. Compracer nota que NON tes que utilizar vBSEO - vBET apoios el mesmo para cru vBulletin vínculos (e en 3.3.0 apoiarao tamén con tradución de vínculos posto que Gratis SEO mod - Zoints SEO).
    Último editado por vBET; 29-11-09 en 16:08.

Eu non uso vBSEO e miña configuración reflectir iso. Grazas polo tempo de ollar para iso.

Rexistrado
    Outubro 2009

Naturalmente. Unha vez máis podes ter ligazóns de tradución de SEO agradábeis (p.ex. /en/) sen vBSEO, fixémolo configurable para deixarte fixo a decisión

Non o necesito. Isto é por que eu non o utiliza e a configuración de VBet reflicte isto. Isto é por que eu informou o problema real con "lingua=en" neste fío específico.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema