Ben, eu aínda atopar este problema usando 3.2.2. Entón prbably manter este aberto no canto de pechado ...
Ben, eu aínda atopar este problema usando 3.2.2. Entón prbably manter este aberto no canto de pechado ...
Non parece ser OK, pero aquí usa directorios con vBSEO aquí, non podo realmente comparar, porque do meu lado, eu uso o "language = en" estándar.
E esta é unha información moi útil para nós. Imos probalo sen esa configuración no noso servidor de probas.
Tamén - recomendamos mudar o voso patrón a adecuado para SEO consenso. Compracer nota que NON tes que utilizar vBSEO - vBET apoios el mesmo para cru vBulletin vínculos (e en 3.3.0 apoiarao tamén con tradución de vínculos posto que Gratis SEO mod - Zoints SEO).
Último editado por vBET; 29-11-09 en 16:08.
Eu non uso vBSEO e miña configuración reflectir iso. Grazas polo tempo de ollar para iso.
Naturalmente. Unha vez máis podes ter ligazóns de tradución de SEO agradábeis (p.ex. /en/) sen vBSEO, fixémolo configurable para deixarte fixo a decisión![]()
Non o necesito. Isto é por que eu non o utiliza e a configuración de VBet reflicte isto. Isto é por que eu informou o problema real con "lingua=en" neste fío específico.![]()