e eu só teño dous e-mails. todo é bo, non podo reproducir o seu problema, entón eu creo que está todo ok.
e eu só teño dous e-mails. todo é bo, non podo reproducir o seu problema, entón eu creo que está todo ok.
Un usuario publicou e tanto eu ea miña moderadores ten a notificación dúas veces!, Iso só ocorreu desde a instalación vBet.
Vou engadir o seu correo electrónico para o noso foro que dá a notificación, se publicar-se vBulletin non lle dará a notificación do seu propio posto, vou publicar unha mensaxe e ver se ten só un correo-e
Só publicou e quedou seis notificacións .... que tería tamén!
pode ser algo que ver coas etiquetas de código?
ok eu notei iso. Podes explicar como engadir e-mail a forum? Vou tentar reproducir-lo no meu foro de proba.
Eu fixen o primeiro post Http://www.vbenterprisetranslator.co...289-post1.html
ok, Grazas por iso. Agora vou probar reproducir este problema no meu foro de probas e resolve-lo!
Grazas, pero pode ser algo que ver coas tags meu código html ou o meu botón para destacar o código.
Síntase libre para ollar a través dos templates / arquivos que ten acceso a ambos os
Só tiña un novo post neste foro, pero só unha notificación, pero eles non usan tags Converter folla clasificados e filtrada para HTML