Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Títulos thread non son traducidas

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Títulos thread non son traducidas

Ola, desculpe publicar de novo, eu teño só tiña un posto de persoa polaco aquí problema dun gráfico o post é traducido, pero o título do post aínda está en polaco, alguén podería dar un ollo por favor?

Saúdos,
    Simon

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, vai a editar opción fío, ir ao avanzado e comproba que o título está dentro langtitle bbocde. Se non - entón, por favor engadir lo (use o parámetro linguaxe - así como para lang). Moi probablemente iso.

Tal cousa non tería que suceder se vBET marca opaquing a mensaxe (Ve vBET opcións de Google para detalles). Mais se alguén mensaxe opaca a man dentro lang bbcode, entón vBET ver que alguén xa coidou sobre el e non feito calquera cambios.

Por favor, diga non axudou e non o problema está resolto.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu engade as etiquetas lingua ea titile fío se parece iso agora
    [Lang = gl] problema z pewnym wykresem [/ lang]

Edit: As miñas desculpas eu engade as etiquetas como esta agora [Langtitle = pl] problema z pewnym wykresem [/ langtitle] eo título traducido ok, como podo obter iso sexa automático como as marcas non estaban presentes antes i editou o título?

Saúdos,
    Simon
    Último editado por Simon Lloyd; 07-10-10 en 07:07.

Rexistrado
    Outubro 2009

Tan escribín - compracer ver Opcións de Google para vBET en Admin CP. Podes escoller alí estratexia como a automaticamente engadir lingua tag. Recomendamos para utilizar Google confianza digna de confianza cando, Peitoril é aconsellable ler a descrición de todas as estratexias e escoller o mellor un para ti Descrición toda é na descrición de parámetros - entón só no lugar onde apenas configure-lo

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Eu escollín Usuario Trust (como recomenda o software), está dicindo que a etiqueta langtitle non se engade automaticamente?

Rexistrado
    Outubro 2009

Confianza do usuario é mellor para o desempeño, por que non pedir a Google sobre a opinión, o que leva tempo (enviar solicitude a Google - agardar resposta).

Aínda por unha banda agradable, é mellor utilizar a estratexia que a confianza de Google. É porque non todos os usuarios poden ter definido a súa lingua estándar, ou ás veces os usuarios define-lo, pero tamén coñecer a linguaxe do foro e escriba en linguaxe foro - neste caso será vBET opacas do punto de linguaxe por idioma por defecto do usuario. Entón pode que posto en inglés, pero marcado como o francés, pois o usuario define-lo como o seu idioma por defecto.

Se quere usar a confianza do usuario a opción - recomendamos fortemente para forzar usuario estableza súa lingua estándar. Podes facelo moi doado - é configurable en vBET. Entón vBET pode redireccionar a páxina de perfil de usuario se o usuario non definiu o seu idioma por defecto. Para algúns usuarios que pode non ser moi cómodo, pero a redirección vai parar despois de idioma por defecto do usuario é definido. Pode até ter que quere redireccionar os usuarios só despois do rexistro, ou unha e outra vez ata que o parámetro defínese (entón o usuario non é capaz de facer calquera cousa no seu foro ata o seu idioma por defecto é definido).

Tan tan ves vBET é altamente configurable e preparado para escenarios diferentes. É a vosa elección que estratexia queres utilizar

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michal, grazas pola resposta, eu xa teño o "usuario Forza .." conxunto e que o usuario preparara a súa lingua estándar para polaco sobre o rexistro e el publicou en polaco, entón eu non entendo por que o título non debería traducir?

Realmente non quero desempeño downgrade e esperar por google como ás veces o foro espera goole busca personalizada para ser cargado, á espera de tradución sería malo!

Tags para este tema