Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 19

Thread: Wiki en cuestións sub-directorio

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Wiki en cuestións sub-directorio

OK, eu teño unha wiki nun subdirectorio www.xxxxxxx.com / wiki, Miña foros están en www.xxxxxxx.com / foros.

Estou tentando integrar a tradución para o mediawiki que comparte a miña información de sesión co foro actualmente.

Estou vendo o erro DB seguinte cando a proba:

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    Calquera idea de onde buscar? Lin todas as suxestións que deu a outros acerca de como integrar. O problema é que eu simplemente non teño idea que a solución que eu teño.

Grazas

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

é unha mensaxe de erro completa? se non, por favor pegar aquí un completo.

Tamén pode optimizar táboas DB. para facelo só tes que ir ao seu AdminCP-> reparación maintence-> / optimizar táboas-> chect all-> e prema en continuar

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por kamilkurczak View Post
    é unha mensaxe de erro completa? se non, por favor pegar aquí un completo.

Tamén pode optimizar táboas DB. para facelo só tes que ir ao seu AdminCP-> reparación maintence-> / optimizar táboas-> chect all-> e prema en continuar
    Ela non di a táboa está corrompida ... di SQL incorrecto. Probabelmente debido a algo mal co reescribir a sub wiki dir ou unha integración incompleta co wiki.

Estou seguro de que estou faltando algo e mirando para os pasos que teño para a miña integración.

Estou quedando sen erros no propio foro.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola? Isto non pode ser tan difícil para vós de diagnosticar.
    Último editado por Smaug; 07-10-10 en 00:12.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

O certo é que é difícil de diagnosticar - non hai ningún número de erro, nin mensaxe de erro. É por iso que Kamil pedirlle que iso é Galicia Hoxe completo ou había algo retirado de alí.

Sen mensaxe de erro que son cegos aquí ... Podes atopar máis información sobre el, no exemplo en rexistros?

Rexistrado
    Outubro 2009

Ademais - como eu entendo isto ocorre só para wiki. Para as páxinas normais non. Está a utilizar o prefixo da táboa?

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Ademais - como eu entendo isto ocorre só para wiki. Para as páxinas normais non. Está a utilizar o prefixo da táboa?
    Válido SQL é o erro.

Isto é o que veu no correo electrónico, non teño número de erro.

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    MySQL Version :
    As táboas wiki comezar con "mw_", o resto para o sitio, sen prefixo. Eu vexo por riba de onde está dicindo "fóra = true" dúas veces. Vou mirar para o reescribir.

Sei para un feito que a miña implementación foi practicamente un palpite respecto a que as instrucións para usar para integrar o wiki. O que quero saber é o que as mensaxes de vós se aplica a min. Fai MediaWiki uso global completa? Eu realmente non sei, como eu sería capaz de dicir isto?

Grazas polo seu tempo

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

26 horas bump **********

Existe unha taxa que podo pagar por respostas prioridade?

Grazas

Rexistrado
    Outubro 2009

Moi arrepentido por atraso. Non asumir os pagamentos para as respostas prioridade. Nós cabina (eu e Kamil) onde no foro o xoves e venres - só non descubrir quen vai coidar sobre o asunto. Eu engadir algunha pregunta a poñer máis luz, aínda que Kamil que tomei neste caso ... Sentímolo. Imos facer mellor a próxima vez. Tamén espero que sexa feliz sabendo que imos comezar a mirar para outro funcionario para atención ao cliente (neste fin de semana ou a próxima semana será amosado anuncio)

Vai saber que mod integrado usa global_complete porque as páxinas non serán traducidos. Conexións coa linguaxe de código Wil traballo, pero a páxina non serán traducidos. Se tal cousa sucede, entón deica se suxestións para mods que non soporta global_complete. Isto pode ser só para mods que xera as súas páxinas propias e ignoran completamente a arquitectura vBulletin.

Sobre a cuestión MySQL - aínda estamos cegos. Eu penso que podería ser cuestión de prefixo, pero non está a usar-o para vBulletin. Sen información adicional sobre o problema non somos capaces de dicir o que é. Póñase en contacto co soporte ao MySQL e preguntar por que as súas mensaxes non teñen ningún número de erro, nin descrición do erro. Tamén - vostede checo rexistros MySQL? Se houbese máis sobre el.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post

Vai saber que mod integrado usa global_complete porque as páxinas non serán traducidos. Conexións coa linguaxe de código Wil traballo, pero a páxina non serán traducidos. Se tal cousa sucede, entón deica se suxestións para mods que non soporta global_complete. Isto pode ser só para mods que xera as súas páxinas propias e ignoran completamente a arquitectura vBulletin.
    OK, non é un mod para vBulletin, MediaWiki é stand alone. A única conexión para o meu foros é este mod de vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - Forum vBulletin.org

Por qué está a usar ese mod a "ponte" as sesións do usuario, aínda estou a pensar se completa e global está en uso e, polo tanto, aínda está confuso acerca de que a implementación é correcta.

Sobre a cuestión MySQL - aínda estamos cegos. Eu penso que podería ser cuestión de prefixo, pero non está a usar-o para vBulletin. Sen información adicional sobre o problema non somos capaces de dicir o que é. Póñase en contacto co soporte ao MySQL e preguntar por que as súas mensaxes non teñen ningún número de erro, nin descrición do erro. Tamén - vostede checo rexistros MySQL? Se houbese máis sobre el.
    Non hai ningún erro rexistrado polo mysql, eu só de, abrindo o rexistro de erro que se especifica no ficheiro my.cnf.

É unha instrución non válida.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    A elección está fallando. Facer as táboas e campos parecen correctas para ti? Onde é que seleccionan a ser chamado de?

Grazas pola túa axuda

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema