Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 17

Thread: Problema de rexistro

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Default Problema de rexistro

Cando membros non rexistrados quere rexistrar unha nova conta que recibe base de datos falla despois do depósito todas as táboas ao final. Ninguén pode rexistrar unha nova conta agora? Necesito a vosa axuda inmediata.

Válido SQL:
    INSERT into usuario
    (Opcións, parentemail, correo electrónico, nome de usuario, sal, passworddate, contrasinal usergroupid, LanguageID, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, aniversario, Timezoneoffset, **** vestido, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastVisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, reputación, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    VALOR
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** con', 'kardelenksk22', '\\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "', FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12, "Yeni Üye', 0, 0, '1985-04-26 ', '04-26-1985, 2, '88 .242.91.77', 'tr','' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Erro: 'vbet_def_lang' columna Unknown en 'lista de campo'
    Número de erro: 1054
    Data de solicitude: martes, outubro 5, 2010 @ 21:47:35
    Erro Data: Martes, 5 outubro, 2010 @ 21:47:35
    Script: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Referrer: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Dirección IP: 88.242.91.77
    Nome de usuario: kardelenksk22
    Classname: vB_Database
    MySQL versión:
    Último editado por beaconsfield; 05-10-10 en 20:06.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Cando usou o meu. Reescribir as regras htaccess que cambiou o forumz palabra para a súa carpeta foro?

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Non, non. Eu non uso cartafol foro. ¿Que debería facer?
    Último editado por beaconsfield; 05-10-10 en 21:15.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Iso. Htaccess ten a miña carpeta de extensión, o seu foro é así www.mysite.com / foro cambie o forumz para o foro ten que ser bo (Btw i só compras e instalado esta hoxe)

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

O meu é www.mydomain.com

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Así que sería difícil de adiviñar, pero non podería facer peor que cambiar de your.htacces o que copiou da miña solución a este e ver como vai
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    se iso non funciona definir a súa reescribir volve a ser como era antes de que vostede non cambiou o hoxe e esperar por alguén de aquí para entrar en contacto con vostede, polo menos, eles serán capaces de usar o seu foro

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Grazas pola túa axuda pero non resolve o meu problema de base de datos. O problema é que ninguén pode rexistrar unha nova conta agora. Por mor da táboa idioma por defecto non é coñecido. Algunha idea?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

cambiar o idioma por defecto no seu idioma por defecto AdminCP> vbet> principal>

Entón para ti ver o foro www.mydomain.com/en/ en se a súa lingua estándar é o inglés.

Iso é o mellor que podo facer como o seu non meu mod e im non coder - sorry!

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

En calquera caso grazas. Vou esperar resposta Michal.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola
    Era no voso sitio e eu non poden atopar bandeiras. Éche/Éte seguro que importaches un vBET produto.xml Ficheiro de do-non-uploadcartafol AdminCP-> produtos e plugins-> add / produto de importación?

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema