Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Incapaz de cambiar os idiomas

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Incapaz de cambiar os idiomas

Cita:
    Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd
    Eu seguín as instrucións do seu instalar ao pé da letra agora ninguén pode acceder calquera temas en todo!

Pode axudar?

Saúdos,
    Simon
    Os temas son agora visibles (strange!), pero non pode cambiar o idioma, se fai será redirixido cara a unha mensaxe vBulletin estándar dicindo que seguiu un enlace inválido, póñase en contacto administrador.

O único xeito de voltar á lingua nativa foros é cambiar calquera lingua no ie navbar / forumz / fr / a / forumz / en /

Estou 100% seguro que eu teño acompañado, comprobado e checos súas instrucións, eu teño sitemap vBSEO e vBSEO e fixo os cambios necesarios.

Saúdos,
    Simon

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

que sobre as súas regras. htaccess?
    fixo todas as configuracións en AdminCP-> vBET-> principal?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Configurado principal e instalar o seu 2 liñas de reescribir en ambas as miñas. Htaccess (un fóra da raíz do foro e un dentro)

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ten que saír por 1 hora estará de volta para responder a calquera preguntas en torno a 16:00 GMT

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ti colou regras incorrecta. htaccess.

forma correcta a continuación:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Último editado por kamilkurczak; 05-10-10 en 14:55.

Tags para este tema