Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Google Condicións de uso pregunta

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2010

Default Google Condicións de uso pregunta

Ola,

Estamos moi interesados en obter algunhas licenzas para os sitios.

Eu teño algunhas preguntas a partir dos termos google api do uso deste produto como usa API de Google para a tradución.

Aquí están algunhas cousas que podo atopar na páxina de termos

Condicións de Google AJAX API de uso - páxina, por favor, busque como eu non pode pegar os enlaces ata que teña 15 prazas.

1. presentar calquera proposta superior a 5000 caracteres;

Pregunta: É cuberta ..? como temos artigos como temas que serán máis de 5000 por páxina ou post

copiar, almacenar, arquivar, republicado ou crear unha base de datos de resultados de Google, en todo ou en parte, directa ou indirectamente, agás que pode: (1) non almacenar Resultados Google nun caché temporal por un período superior a quince (15) día exclusivamente para o propósito de usar Google Resultados para realizar unha determinada acción solicitada polo usuario e / ou;

Pregunta: Recibimos un pouco de tráfico de preto de 6 M de page views por mes .. - Como o produto trata sobre a miña situación. Sei recurso de caché é o produto, pero hai calquera uso máximo por día.

Ansioso por respostas

Saúde
    Chandra

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola,

Segundo as súas preguntas:

1. Si, é cuberto. vBET ten algoritmo que axeitadamente envía datos para Google. No caso, se algún texto é moi longo, polo que vai ser cortado e enviar a partes. vBET mesmo tentar corte-la de forma intelixente - iso significa que non en calquera lugar, pero (como eu recordo a orde) á procura de puntos, se non aparecer, a continuación, na procura de coma, se non aparece a continuación, ollando para o espazo e ao final só na necesaria lugar índice.

2. vBET Ten automático cache limpador. Mesmo podes configurar estratexia de cache limpeza e cache tempo para vivir (por default 15 días). Cache É enchido só cando as peticións chegan, así que nós NOT fixo pre-cache que non é deixado por TOS de Google. Somos 100% OK a TOS de Google

3. vBET non limita calquera uso máximo por día. Ten en conta que no foro moi grande adición de 52 novos idiomas no inicio pode ser de máis para o teu servidor (depende do servidor). VBET aínda é facilmente configurable por Admin CP - para que poida conectar a comezos só algunhas das traducións e despois de que engadir novos seres, un por un un de poucos días (como caché vai cumprir). VBET tamén ten a característica Visitante caché que permite almacenar os resultados xerados sobre os clientes como ficheiros estáticos - isto fai respostas para os hóspedes próxima moito máis rápido e sen o uso de consultas DB. vBET aínda permite que estableza que as páxinas que son menos importantes e configurar horario diferente de vivir a aqueles en Cache Visitante. Tempo estándar Cache invitado a vivir é unha hora para páxinas importantes, e 15 días para menos relevantes (como membro páxinas) - todos facilmente configurable.

Se ten algunha dúbida futuro - por favor, é só solicitar

Saúde
    Michał

Tags para este tema