Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 21

Thread: Cuestión Photoplog

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Novo. Htaccess parece simplemente 301 / pl / gallery á galería /.

Eu estou usando actualmente a súa nova raíz htaccess, e tente con dous ficheiros da galería que publicou anteriormente. Deixei o último dos dous alí dentro.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Eu coloque nesta htaccess galería, e as URLs traballo agora. Con todo, non traducións son efectivamente realizadas na páxina. Algunha idea?

Code:
    RewriteEngine On

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.pentaxforums\.com
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/gallery/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbseourl=
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../gallery/&%{QUERY_STRING} [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    Sei que photoplog é bastante integrado con vBulletin, pero pode usalo do gancho mesmo global_complete no canto de VB. Algunha idea?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Aquí tes instrucións para a integración: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Non se describe como integrar con mods que doens't soporte gancho global_complete. En PhotoPost exemplo non - Non sei como é no caso de Photoploq

En calquera caso eu verifiquei este URL: pl / galeria / - Pentax Novas e Rumores - PentaxForums.com e aínda non traballo ... Vostede escribiu que está ben agora, pero ao meu ver non é ...
    Como vexo cambios que fixo está mal. Non hai ningunha instrución que describe para definir regras cos códigos de linguaxe dentro do directorio do plugin.

Por favor, inténteo este conxunto.
    Para principais htaccess.:
    Code:
    Options All -Indexes
    Options +FollowSymLinks

ErrorDocument 404 http://www.pentaxforums.com/404.php

RewriteEngine on
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [QSA]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [QSA]
    Htaccess para a galería.:
    Code:
    RewriteEngine On

RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../gallery/&%{QUERY_STRING}

RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    Ou para a galería htaccess (non de acordo con instrucións - tenta entrar máis tarde).:
    Code:
    RewriteEngine On

RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [QSA]

RewriteRule ^(.*)$ /forums/vbseo.php?vbseourl=$1&vbseorelpath=../gallery/&%{QUERY_STRING} [L]
    Teña en conta que este non cobre caso cando global_complete non é soportado, pero primeiro imos só facer chamadas tradución funcionando axeitadamente e comproba o que está a suceder coa tradución.

Plrase probalo coas versións cabina para a galería. Htaccess. Se aínda non funciona podes probar tamén iso por principais htaccess (con versións cabina para a galería htaccess) ..:
    Code:
    Options All -Indexes
    Options +FollowSymLinks

ErrorDocument 404 http://www.pentaxforums.com/404.php

RewriteEngine on
    RewriteRule (.*) http://www.pentaxforums.com/$1 [R=301,L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteCond %{SCRIPT_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{Script_FILENAME} !-f
    RewriteRule ^(.*)$ index.php?a=$1 [QSA]
    Esta é tamén a modificación por mor da súa regra que mapea everthing en index.php - Eu creo que esta é a razón pola que non funciona agora.
    Último editado por vBET; 10-11-10 en 18:22.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

O meu arquivo htaccess estaba realmente mal (rompe camiños outro cartafol), entón levei a abaixo.

Grazas polas suxestións, vou probar os brevemente.

Con todo, non debe ser o camiño galería / galeria / pl / en lugar de / pl / galeria /? A estrutura do foro é semellante: / foros / pl / en lugar de / pl / foros /

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Parece que a segunda raíz htaccess funciona xunto co htaccess primeira galería!

Tentar Natureza - Pentax Photo Gallery Usuario

É 301 á páxina de regular, pero eu creo que é o progreso. Agora necesitamos descubrir como chegar URL de seguimento ea tradución real para o traballo. O 301 pode ser debido a un vBSEO 301, pero asumindo que vai ser fixado, cales son os próximos pasos?

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    O meu arquivo htaccess estaba realmente mal (rompe camiños outro cartafol), entón levei a abaixo.

Grazas polas suxestións, vou probar os brevemente.

Con todo, non debe ser o camiño galería / galeria / pl / en lugar de / pl / galeria /? A estrutura do foro é semellante: / foros / pl / en lugar de / pl / foros /
    Galería non está no foro é por iso que teñen estrutura de dirección diferente.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por moman View Post
    Parece que a segunda raíz htaccess funciona xunto co htaccess primeira galería!

Tentar Natureza - Pentax Photo Gallery Usuario

É 301 á páxina de regular, pero eu creo que é o progreso. Agora necesitamos descubrir como chegar URL de seguimento ea tradución real para o traballo. O 301 pode ser debido a un vBSEO 301, pero asumindo que vai ser fixado, cales son os próximos pasos?
    Si eu ver este redirección 301. Non debería pasar e si, é posible que está feito polo vBSEO. Primeiro asegúrese de que teña activado URL de seguimento fóra do directorio foro en opcións no Admin CP
    Se aínda ten redirección, por favor, comprobar como el vai traballar con 2. Htaccess para a galería.
    Se aínda ten por favor redireccionar para un comentario momento na galería regra htaccess para vBSEO e comproba que aínda ocorre hai 301 -. Queremos confirmar se a culpa é vBSEO. Ademais, se non redireccionar, por favor, diga se a páxina é traducido ou non (queremos tamén confirmar se global_complete gancho se usa no seu mod)

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Eu vou adiante e comproba agora. Estou seguro photoplog usar un gancho mesmo photoplog_global_complete, entón poderíamos ter algunha función para engadir as chamadas manualmente. Vou publicar unha actualización sobre iso en breve.

Membro Senior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Redirixida aínda despois de que eu removida por redireccións personalizados. Cal debe ser o noso seguinte paso?

Rexistrado
    Outubro 2009

Primeiro de todo - pena de responder atrasado. Sinto falta do seu posto e Mateusz só lembrarme sobre iso.

Por favor, detalles de acceso AM para o seu Admin CP + FTP - hai que comprobar-lo do seu lado. Ese redirección non debería ocorrer e, con iso, non podemos determinar o que debe ser o seguinte paso. Noutras palabras - seguinte paso é facer ese redirección desaparece.

Tags para este tema