Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Só confirmando o procedemento de actualización

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Só confirmando o procedemento de actualización

Eu só teño aclarar o procedemento de actualización en VBet

Im actualmente executando VB3.8.1, con vBSEO 3.5.2 e 2.3.10 vbet
    Eu estarei a actualizar a vbet 336 (dar ou tomar un punto aquí e alí)

De acordo coas instrucións

Matar a reescribir as regras no htaccess
    Desinstalar 2.3.10

Arquivos de actualización vBSEO cos editados (será os foros seguen a funcionar á vez isto ocorre)
    Cargar todos os arquivos vbet
    Produtos de importación e cambiar que corresponda

Aínda precisamos da clave de Google API?

En calquera fase da actualización anterior os foros deixan de funcionar ata que os cambios están completas ou será que vai funcionar durante todo o tempo o proceso de actualización

Cara a unha versión das regras de reescrita Htacess, usan con vBSEO?

Outra cuestión. Se eu definir un usuario ata por defecto de lingua española
    Podo tomar RSS feeds de xornais locais, publicala conxuntamente por ese usuario e ter as mensaxes aparecen no meu idioma por defecto no foro como o inglés

Sentímolo a ser unha dor co anterior, só que ter as cousas claras na miña mente, ademais de Im sufrindo coa gripe home, que non axudan o funcionamento do cerebro totalmente

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Primeiro desinstale completamente versión libre (incluíndo a eliminación. Regras htaccess). Entón, por favor instalar un pago. E despois integrar con vBSEO. Así, a integración vBSEO conxunto ao final.

Google API clave nunca foi obrigada, pero Google apreciará cando usalo. Así, aconsellamos a usalo. Ten en conta que cando desinstalar a versión libre toda a configuración será o seu pasado. Así, pode copiar pase súa clave de Google API para algún ficheiro temporal.

Foro debe funcionar o tempo. Por suposto, as conexións traducida non funcionará, nese medio tempo entre a desinstalación versión antiga e completa instalar e integrar un novo. Aínda páxinas normais se ve ben

Regras para a versión de pago vai atopar no paquete vBET. Tamén na descrición do parámetro de conmutación para conectar SEO atoparás con esas regras (hai que modificar, se foro usa sub-directorio, polo que debes só pousio as instrucións contidas alí).

Neste momento vBET soporta única tradución de canles de saída de RSS. Nós xa temos pedido de recurso para apoiar tamén a tradución de canles de entrada RSS e como eu me lembro é aceptado (aínda sen data de lanzamento prevista para este).

Espero que a gripe vai rápido Basta preguntar en calquera momento. Todo está ben descrita e imos responder a preguntas cando os viñeron. Logo, pode usar o noso soporte gratuíto online, ou mesmo só fin servizo de instalación por US $ 30 e deixar o traballo para nós

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Cheers a Michael.
    A forma como lida era facer o código vBSEO primeiras cambios ou nada ía funcionar, incluíndo AdminCP
    A continuación, a carga e instalación de vbet
    Polo tanto, o seu caso de instalar vbet, entón os cambios vBSEO antes de facer calquera conectar de bits

Grazas pola axuda e poñendo-me fronte deste

Rexistrado
    Outubro 2009

Aquilo era procedemento vello - primeiro vBSEO cambios entón vBET instalación. Atopamos un xeito de mudalo, porque demasiados clientes non leron instrucións de instalación Un real é máis seguro

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Uploaded todos os arquivos, feito vBSEO etc cambios
    Cando facer que o produto, fico sen mostrar o texto sobre os foros en todos os
    En cp admin, tentar gardar os cambios, escriba o número de serie do produto, etc e non salva.
    Fai clic en gardar e obter unha pantalla en branco

Tiven que desactivar o produto á hora

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Descubriu que eu tiña que desactivar o produto, salve os cambios. Establecer etc idiomas
    A continuación, re activar o produto para obter todo funcionando
    Todo parece estar funcionando ben agora, pero

Rexistrado
    Outubro 2009

Era porque máis probabelmente utilizabas Admin CP baixo ligazón traducida - compracer nota que vBET non se preocupa sobre traducións de Admin CP ou Moderator CP - non ten ningún sentido, desde admins, moderators ten que saber lingua de foro orixinal en todo caso Entón, se vai traducir esas pode ter un comportamento inesperado.

Tags para este tema