Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 14 de 14

Thread: Usuarios publicaron en diferentes linguas

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Grazas por contestar e explicar, vai estar lanzando unha versión actualizada logo que coida do vBSEO & mapa do sitio automaticamente?

Se eu teño que mostrar bandeiras para a indexación de Google podo ter a cambio automático de linguaxe?

Para o meu bbcode personalizado i tiveron para engadir ficheiros php baixo o bbcode CODE para a miña versión xunto co arquivo extra para o código para ollar cara atrás, aínda mantén as etiquetas <pre> etc ... aquí está unha liña de mostra Cambiar impresión de código VBA coa páxina seleccionada pensas que non habería problemas usando vBET no meu sitio?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Non imos lanzar a versión vBET bolos que se preocupan vBSEO e integración sitemap automaticamente. Iso non é posible, porque os mods non permite isto (non ter ningún garras). É por iso que a integración esixe cambios no código simple - é moi ben descrito no arquivo README en atopar-replace nivel - por iso é enought saber como usar editor de texto bo fixo.

Non debe ter bandeiras para a google se integrar con xerador de sitemap. Aínda consellos que ter bandeiras incluído (xa descrito por que). Opcións para xestión de bandeiras e para redireccionar son separados. Entón pode te-lo en calquera sonfiguration conxunto que pretende. É menas que pode ter bandeiras e redirección automática baseado en configuración de idioma broswer

Se a súa marca especial (como escribín, segundo bbcode arquitectura vBulletin son rexistrados por vBulletin gancho especial, ou tamén por Admin CP - e eu aínda non estou seguro se fai dese xeito) é usado só dentro bbocde CODE entón eu vexo non hai problema - o contido da CODE, bbodes PHP e HTML non son traducidos vBET Cervas el dentro propósito - hai ningún sentido para traducir o código e el só romperían o contido daqueles bbcodes.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ok Unha pregunta final, se eu mercar e rompe o meu bbcode personalizado (que é unha das máis características do meu sitio) podo desinstalar e obter un reembolso no prazo de 10 días imos dicir?

Agora eu teño Traduce Google (que é o núcleo do seu mod) que traduce todo (excepto facebook), incluíndo CODE bbcode se o mod funciona como o previsto, sen traducir bbcode eu sería feliz en mantelo.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se aparece que vBET traduce contido de CÓDIGO bbcode no voso foro isto será considerado como o becho e nós traballarán para corrixilo. Non damos refund debido a becho, só ocorriximos

Entón, se é como describe ea súa marca especial é usado só dentro de bbcode CODE, entón pode relaxarse e ter calma sobre iso. Podes escribir algunhas mensaxes de proba no noso foro para que ver que o contido de bbcode CODE non é traducido por vBET (e texto en torno a ela é). Aquí tes:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema