Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 14

Thread: Usuarios publicaron en diferentes linguas

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Usuarios publicaron en diferentes linguas

Ola podería dicirme, se un usuario posta en dicir holandés tras a exhibición do foro nl cando ver o post vai ser en inglés?

Tamén como o uso de base de datos moito máis ou táboas da base de datos existen?

Hai carga extra no servidor?

SEO é seguro?

Todas as traducións poden ser automático, é dicir, todas español será sempre velo en español todos os rusa sempre velo en ruso ********** etc?

Saúdos,
    Simon

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola, vBET pode recoñecer a linguaxe de mensaxes (configurable). Entón, se o usuario escribe mensaxe hie en calquera idioma soportado, entón vBET vai recoñecer a súa linguaxe (empregando Google) e, entón, automaticamente opaco en bbcode apropiado.

vBET crea táboas novo caché, pero non fixo cambios nas táboas vBulletin nativa.

Por suposto, non haberá carga extra - non se traduce nun pase de máxica A carga extra quieta será só para páxinas traducidas - para páxinas normais vBET bandeiras de anuncios únicos.

É SEO seguro. vBET Apoia traducións de URL. Tan se has vB3 e vBSEO, ou vB4 (con vBSEO ou utilizando vB4 URL amigábels), entón o voso URLs será traducido

Tradución todo é automático

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Proba:
    O meu nome é Simón, eu non son idiota
    Original text

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Coido que, a continuación, im pedindo que pode ser executado sen as bandeiras na parte superior ou unha selección de idioma dropdown?
    Eu quero que os visitantes do meu sitio para ver automaticamente a páxina na súa lingua (asumindo que os seus navegadores son definidas a norma do seu país), sen necesidade de facer clic nun botón ou algo que eu non quero ter as bandeiras ou suspendida, aínda que o post é útil, eu tamén teño un costume Código BB iso é analizado a través dun arquivo php separado mediante unha expresión regular este vai ser un problema?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Text automatically translated from: Spanish to: Galician
    Translated text
    Proba 2:
    O meu nome é Simón, eu non son parvo! edit para o exame de dúas linguas
    Original text
    Gustoume desta proba
    Último editado por Simon Lloyd; 01-10-10 en 14:30.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Aínda que me gusta do mod (ben as probas ive feito) Témome que o tempo de resposta de apoio é moi pobre, eu postes onte en 2:14 pm (GMT) e aínda sen resposta 19 horas despois!

Non me dá confianza para mercar.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Come on guys 30hrs agora desde que unha resposta, queres vender isto ou non?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    Coido que, a continuación, im pedindo que pode ser executado sen as bandeiras na parte superior ou unha selección de idioma dropdown?
    Eu quero que os visitantes do meu sitio para ver automaticamente a páxina na súa lingua (asumindo que os seus navegadores son definidas a norma do seu país), sen necesidade de facer clic nun botón ou algo que eu non quero ter as bandeiras ou suspendida, aínda que o post é útil, eu tamén teño un costume Código BB iso é analizado a través dun arquivo php separado mediante unha expresión regular este vai ser un problema?
    A última vez de preguntar, entón eu non vou incomodar para mercar isto, pero instalar un simple google versión jquery desenvolvedores simplemente para traducir páxinas!

Por favor, responda a miña queries arriba e os seguintes, se é posible:

Teño vBSEO e vBSEO mapa do sitio hai máis nada que eu teño que facer despois de comprar este mod (xa que eu sempre obter unha resposta aquí) para que todo funcione?

Rexistrado
    Outubro 2009

Olá Ten en conta que o noso servizo non é 24 / 7. En días laborables, estamos todos os días. Os fins de semana xeralmente moito, aínda que poida non ser tan frecuentemente. Tamén temos clientes de todo o mundo, polo que ás veces o tempo de resposta é influenciada pola diferenza de tempo (xeralmente durmir á noite ).

Desculpem-me por esta resposta tardía. Teña en conta que Kamil (a nosa cara persoal) acaba de volver das vacacións, polo que desde o luns imos volver ao tempo de resposta mellor

Tamén neste caso - Eu só perda a súa pregunta, porque era pousio por mensaxe de proba. Cando eu cheguei aquí vin só unha proba e non poñer a atención na mensaxe antes de que ela (ambos foi enviar minuto tras minuto). Sentímolo - foi o meu erro. Mesmo agora, eu estaba confuso sobre o que é e viñera de volta ao comezo desta conversa para descubrir por que está escribindo sobre uns 30 horas, cando estaba aquí onte e non había nada que me dirixiu. Agora sei que non había nada que podo entender - eu sinto falta mensaxe enganar polo baleiro sanitario mensaxe de proba. Unha vez máis, por favor tome as miñas desculpas.

Respondendo a pregunta que pode desactivar completamente bandeiras e definir a opción para redireccionar os usuarios automaticamente para as súas linguas baseándose en súas opcións de navegador (vBET usa cabeceiras enviar polo navegador para iso). Aínda non é aconsellable:
    1. Por defecto o Google non vai ver as páxinas adicionais. Vai engadir aqueles en sitemap. Se non facelo, entón estas páxinas non serán indexadas, así que non pode recibir o tráfico adicional de novos lugares - a xente simplemente non vai descubrir sobre iso
    2. Usuarios non poden vir dos seus ordenadores. É dicir, se alguén é de Polonia, pero vai para o seu foro dalgún internet café, en Inglaterra, entón navegador dirá vBET que a linguaxe debe ser inglés. Por bandeiras desactivación non vai dar oportunidade de usuario para cambiar o idioma.

BBcode personalizados non debe ser problema se eses son realmente bbcode. Nós xa tivemos problema con un mod que estaba usando o seu propio "bbcode", pero a cuestión era porque realmente non use bbcode - só un texto que se analizado. Teña en conta que o código BBCode non é só un texto en [] analizado pola expresión regular. BBCode é marca especial que está rexistrado no motor vBulletin e é analizado polo motor vBulletin (ten que plugin para garras apropiados). Se non usalo dese xeito, entón realmente non ten bbcode, só marca especial recoñecida polo seu código. Neste caso pode que problema. Porque neste caso non é o código BBCode, polo que non será analizado polo vBulletin e cando lang bbcode será analizado, só pode ir para traducir texto con súas marcas especiais que non son bbcode mesmo que están entre [] (porque vBulletin non o recoñeceu así só deixar) -, co que este texto será enviado a traducir, e Google pode romper as súas marcas especiais (ou sexa, poñendo o espazo antes de pechar]).
    Último editado por vBET; 02-10-10 en 22:47.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    A última vez de preguntar, entón eu non vou incomodar para mercar isto, pero instalar un simple google versión jquery desenvolvedores simplemente para traducir páxinas!

Por favor, responda a miña queries arriba e os seguintes, se é posible:

Teño vBSEO e vBSEO mapa do sitio hai máis nada que eu teño que facer despois de comprar este mod (xa que eu sempre obter unha resposta aquí) para que todo funcione?
    Eu estaba só respondendo a súa pregunta cando escribiu este

Sobre vBSEO - si tes que integrar. É ben descrito en readme ficheiro. Esta integración é requirida para ser capaz de traducir o voso URLs
    Tamén pode integrar co xerador de Sitemap, ter URLs para páxinas traducidas incluídas no sitemap. Isto non é necesario (se ten bandeiras, Google vai atopar as páxinas de todos os xeitos, aínda pode levar máis tempo en tal caso).
    Último editado por vBET; 02-10-10 en 23:12.

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema