Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Edición manual de caché tradución noutra lingua / result, por admin

Default Edición manual de caché tradución noutra lingua / result, por admin

Lin sobre o tema antes aquí

Quote Enviado Orixinariamente por rstankiewicz View Post
    Existe un xeito para actualizar a caché a tradución de Google non é exactamente correcto? Administradores poderán editala o post orixinal, pero poden proporcionar unha mellor tradución humana no lugar do contido do Tradutor Enterprise?
    Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Estabamos a pensar sobre iso (esas traducións poderían ser marcadas para evitar a exclusión de caché), pero por desgraza o Google non permite isto. Acordo coas condicións Google non ten permiso para modificar os resultados das traducións de Google. Entón non podemos engadir tales posiblemente.

Os meus usuarios que queixarse do resultado da tradución polo google a maioría deles son moi malas ou non correcta, debemos ser posible editar manualmente o resultado / Chaco con mellor tradución humana, para algúns postos

Entón, como tos Traduce Google, non podemos modificar e gardar o resultado da tradución / Chache como dixo en negra por enriba, pero podemos traducir a mensaxe 100% manual, que precisan de tradución humano mellor ese post, entón nada de tradución google no post que editou pola tradución humana

Por exemplo eu teño un único post que resultado moi malo noutra lingua con Traduce Google, entón administrador pode traducir ese único post, manual 100% e gardar o resultado necesario limpa-lo sen este último

hmm eu aínda estou pensando como facer isto coa versión actual vbet agora usando phpmyadmin ou manual no pos

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Sabemos que Google non é sempre perfecta. Para algúns idiomas, é só gran, porque algúns aínda non tan grande. Pero faise cada vez mellor.

Vostede deu gran idea - para permitir a escribir toda tradución a partir de cero. E será de acordo coa OK CHOS Google. Nós aceptamos isto e eu creo que eu xa sei como podemos facelo dende o sitio web de administración.

Vostede deu gran idea - para permitir a escribir toda tradución a partir de cero. E será de acordo coa OK CHOS Google. Nós aceptamos isto e eu creo que eu xa sei como podemos facelo dende o sitio web de administración.
    pode nos dicir como facelo na versión actual? ou algunha información?

outro membro ter máis idea por favor compartir-lo tamén, para que poidamos mellor forma de pensar para que xuntos

Rexistrado
    Outubro 2009

Agora eu suxiro para soster. É porque se actualizar datos de caché man será eliminado de todos os xeitos tras a limpeza do caché. Teremos que engadir nova columna para o caché da base de datos de recoñecer que as traducións son automáticos que non, entón limpador de caché non ha eliminar as súas traducións.

Tamén imos traballar para integrar co sistema vBulletin frases para que usalo para textos GUI estándar noutras linguas. Isto pode ser difícil debido á falta de garras en lugares apropiados. En calquera caso, mesmo sen que seremos capaces de xestionar tradución manual. Por favor, manteña só agora, se non máis limpo ha eliminar as súas traducións como traducións automáticas.

ok entendido

Rexistrado
    Outubro 2009

Lembramo-nos sobre este un

Tags para este tema