O meu foro vive / foros /, meu vBAdvanced está na raíz do dominio.
Eu engade as declaracións globais como indica noutro post no seu foro e eu uso a colocación "custom" para as bandeiras e entrou $ vbenterprisetranslatorflags só unha vez no meu modelo. Na miña páxina principal que eu vexo (eu uso un "si" Admins declaración tan só ver as bandeiras) os cadrados para poñer as bandeiras dúas veces por debaixo da navbar. Eu non vexo as fotos de bandeira, aínda que eu poñer copias deles en / images / vbet / flags.
Cando a bandeira prazas son premendo, o sitio web tradúcese con todo, acabo a / foros / pero quere que o usuario a permanecer na páxina principal cando premer unha bandeira. Eu corro nginx e aquí están as miñas actuais reescritas para o seu produto. Eu non uso a opción de SEO en ambientes vbet.
# Iniciar tradución
localización ~ * / foros / .* \\. (jpg | jpeg | gif | css | png | js) {
root / var / www / htdocs / asistente;
}
localización / foros / {
raíz xxx / / www / htdocs / asistente;
reescribir ? / Foros / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = 1 dólar pasado;
reescribir ? / Foros / vbenterprisetranslator_seo.php vbet_lang = 1 dólar pasado;
if (!-e $ REQUEST_FILENAME) {
reescribir ^ / foros /(.*)$ / foros / vbenterprisetranslator_seo.php pasado;
}
fastcgi_pass 127.0.0.1:9000;
fastcgi_index index.php;
SCRIPT_FILENAME fastcgi_param xxx / / www / htdocs asistente / $ fastcgi_script_name;
inclúen fastcgi_params;
# Resolver algúns erros FastCGI, con amortecedores máis tolerante e timeouts
fastcgi_connect_timeout 120;
fastcgi_send_timeout 60;
fastcgi_read_timeout 120;
fastcgi_buffer_size 128k;
fastcgi_buffers 4 256 K;
fastcgi_busy_buffers_size 256 K;
fastcgi_temp_file_write_size 256 K;
fastcgi_intercept_errors por diante;
}
# Pare de tradución
1. Por un conxunto dobre de bandeiras?
2. Se eu tivera as imaxes no camiño correcto, o que lles impide mostrar?
3. Vostede sabe o que eu teño para engadir a miña CFG nginx para permitir que un usuario prema nunha bandeira na miña páxina e non serán enviadas para os foros?
Grazas