Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 28 de 28

Thread: Proba: Todo o texto está escrito en francés

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

OK, é aplicado e será incluído no vBET 3.2.0 (si, nós estaba a planear 3.1.3, pero non hai cambios moi polo que vai ser 3.2.0).

Podes probalo aquí. Este foro realmente ten escollido a estratexia de confiar a Google cando os resultados son polo menos 10% de certeza.

Entón aproveite

Rexistrado
    Outubro 2009

Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Por exemplo, esta mensaxe non foi marcado por min que é polaco. Manualmente ou axustar a lingua estándar. En suma - Eu mentín para vBET alegando que a mensaxe está en inglés, pero usando vBET detección de idioma, el entendeu que a mensaxe é só en inglés en polaco e debidamente marcados
    Original text

Gran traballo. Ten unha data de lanzamento na cabeza? Eu realmente teño que a nova versión ...

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Gran traballo. Ten unha data de lanzamento na cabeza? Eu realmente teño que a nova versión ...
    Si, temos - hoxe Estamos contentos de dar rápido que os nosos clientes necesitan

Produción xa está en marcha. Vai levar ata 2 horas. Necesitamos tamén producen para engadir VBA integración Dyna para apoiar a detección de idioma tampouco

Wow! Moitas grazas! Gran servizo!

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    OK, é aplicado e será incluído no vBET 3.2.0 (si, nós estaba a planear 3.1.3, pero non hai cambios moi polo que vai ser 3.2.0).

Podes probalo aquí. Este foro realmente ten escollido a estratexia de confiar a Google cando os resultados son polo menos 10% de certeza.

Entón aproveite
    Text automatically translated from: Polish to: Galician
    Translated text
    Este é só unha proba que comprobar a detección linguaxe funciona ben con citas destinadas a novas liñas.
    Original text

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    OK - Agora sei que se pode recoñecer a linguaxe por CURL. Tamén que Google comete erros, pero é tan bo que conta como certo que é sobre o seu palpite (0 - non en todos, 1 - 100%, todo entre - vostede sabe o que).

Entón, neste momento, a miña proposta para este recurso é para facer máis configurable con opcións:
    - Sempre usuario confianza (mellor para o desempeño - Google non é solicitado cando nova mensaxe está chegando, o resto das opcións pode pedir a Google sobre a linguaxe real)
    - Sempre confiar en Google (Google resultado é sempre usada como linguaxe real - non é bo para mensaxes curtas)
    - A confianza do usuario, pero pedir a Google (en tal caso, se existen diferenzas entre o que o usuario marcas e que Google está dicindo administrador recibirá correo electrónico sobre iso)
    - Trust Google cando o resultado é digna de confianza (outro parámetro vai dicir como se Google debe ser a de usar o seu resultado - é dicir, 0,3)

E unha cousa - Google non será preguntado se o usuario en calquera lugar da mensaxe set lang BBCode manualmente.

¿Que pensas sobre iso?
    Nas opcións anteriores propostas, cal sería o camiño a escoller de cando adoitaba ser feito de forma antiga, antes da súa implementación?

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Cybershaolin View Post
    Nas opcións anteriores propostas, cal sería o camiño a escoller de cando adoitaba ser feito de forma antiga, antes da súa implementación?
    Sempre a confianza do usuario - este recoñecemento camiño non está feito.

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema