Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: vbet non é bo? é certo ...

Proscrito
    Rexistrado
    Maio 2010

Unhappy vbet non é bo? é certo ...

Ola, cada un ...

primeiro eu estou realmente arrepentido para crear este fío.

eu estou usando vbet como versión gratuita de 6 meses pasado.
    cando actualizar vBulletin de vb3.x para vb4.0.6 con vBSEO 3.5.2 despois diso o vbet 2.4.3 non funciona correctamente.
    Para apoiar i fixo un fío en vbet sitio como palabra "" de nome " af " en mid de URLs"" que URL é : http://www.vbenterprisetranslator.co...-mid-urls.html
    o tema enriba fixen en 26-08-2010 para solución e hoxe é 15-09-2010 pero o meu problema non resolto e do equipo de apoio vbet parou para min despois de a pequena axuda.

e tamén estou usando a nova regra ou na sesión de vBSEO abaixo thread:
    vBSEO Release Candidate 3,5 1 está aquí! - VBulletin SEO Foros

neste tema eu usei o foro / (ou outro nome do cartafol) vB4 regra instalar e sentando-lo tras ese vbet sentado non funciona correctamente co vBSEO 3.5.2 con novas regras e sentado.

i dobre do tempo eliminou a vbet do meu foro e entón eu re-instalar con sentados fresco, pero non funciona.
    i seguido a instrución que é proporcionar toda a vbet pero aínda non funciona e eu posto a instrución i todo, que seguiu como no seguinte fío:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4774

pero aínda non está funcionando e aínda non resposta do equipo vbet.
    i am perdeu unha morea de membros e tráfico buscadores.

meu enlace de foro:
    http://www.newsoftworld.com/forum/
    conexión traducido:
    http://www.newsoftworld.com/forum/af/

así que por iso que eu crear este tema para todos os que está a usar novas regras vBSEO e sentado como para a solución.

Estou moi triste polo meu inglés débil.

grazas
    Último editado por newsoftw; 15-09-10 en 19:18.

Eu creo que este foro é para a versión de pago, eu só usando vbet (versión de pago, por suposto) desde uns días un ir e resultar bastante ben, non hai dúbida sobre o concepto do produto e co apoio, todo é grande

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi Por favor, use foro axeitado para mensaxes de dereito - Rosca mudouse para a sección da versión gratuíta.

Teña en conta que non deixou de apoiar ti. Quero pedir desculpas - eu non sei como perdemos o último 2 mensaxes. Eu loitei esta cuestión foi resolta e vBulletin non me mostrou nova mensaxe (sen fondo amarelo), entón eu só accidentalmente perdela. Dúas veces ... Kamil e está de vacacións agora. Entón, por favor tome as miñas desculpas. Vou ler toda a historia de novo e darlle resposta hoxe.

Nós coidamos de todos os nosos usuarios - para a versión de pago e gratuíta. Por suposto versión de pago ten prioridade, pero unha libre é soportado tamén
    Último editado por vBET; 16-09-10 en 14:30.

Proscrito
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas por sir resposta.

si eo seu dereito i era post neste fío na sección incorrecta debido a se eu publicar este fío na sección versión libre para o equipo vbet aínda non semella que coz versión libre non é prioridade para comprobar como apoio e así, debido á i este post fío en área destacada para comprobar como apoio coz non o equipo vbet me apoiaron desde a semana pasada ou máis que.

Así que sinto moito que se a súa mente el e pido desculpas por iso.

Unha vez máis estou moitas grazas por Mr vbet para axudar.

Grazas

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu entendo. Non appologise - Eu era a persoa que perda a súa mensaxe anterior para que eu appologise ti. A cuestión está en acción agora, entón espero que poidamos resolver iso en breve

Proscrito
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas pola gran axuda.

podo atopar a mellor solución é que elimina o vbet do meu foro e agora a carga do servidor e base de datos tanto de erro son resoltos coz cando calquera corpo aberto ligazón entón traducida do meu foro para que tome moito tempo non abrir e cando a ligazón é polo que non mostran estilos de páxinas traducidas.

entón agora só me ata como deixar as ligazóns redirixida google traducido significa que cando elimina o google vbet aínda a procura de enlace traducido do meu foro.

Ben, eu son moi grata que me axudar nesta cuestión.

grazas

Rexistrado
    Outubro 2009

Empregue reditect in. Htaccess de todas as páxinas con código de idioma a páxina sen el.

Como podo entender que non temos máis traballar no seu segundo problema con estilos.

Proscrito
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas por sir resposta.

i non understtand "Empregue reditect in. htaccess de todas as páxinas con código de idioma a páxina sen el"

e tamén a cuestión estilos debido á i eliminado o vbet e despois vbet eliminar o sitemap vBSEO traballo comezar.

grazas

Rexistrado
    Outubro 2009

Non entendo a súa frase sobre sitemap.

Regra que ha redireccionar todas as páxinas traducidas para non traduciu un:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]
    Por favor, adoptalo para o seu caso particular e proba-lo.

Tags para este tema