Näyttää siltä, että location suuria tauko ja muutokset pyydetty URL google, tallennetaan kuitenkin kiertää tämän tauko
Näyttää siltä, että location suuria tauko ja muutokset pyydetty URL google, tallennetaan kuitenkin kiertää tämän tauko
Millaisia tauko URL-osoitteet, ota Näytä minulle, yksi heistä?
Aion yrittää toistaa tämän ongelman meidän testin foorumi.
VBSEO_URI, muuttaa toimi jne
periaatteessa jos se yrittää muuttaa tai mitään liittää URL-osoitteen loppuun se lakkaa toimimasta
kirjaimellisesti ei voi käyttää tätä plugin periaatteessa: P
Sen mahtava ajatus ja tunnus rakkaus tehdä sitä työtä, mutta se ottaa käyttöön toisen koko sivuston siirtyy 500s (sisäiset virheet)
Voit määrittää asetukset oikein, olet myös ladataan on OK upload-kerran kansiovbet-käännös-asetukset
sen www-pääkansion foorumi alikansio
kansio on foorumi pääkansio
Hi.
-Varmista, että olet tehnyt asennuksen oikein.
-Myös Varmista tekemäsi vbseo integrointi oikein.
-Myös Varmista .htaccess muutokset perustellusti (Jos et ole varma koko .htaccess Tiedosto Lähetä meille ja me tarkistaa se).
-Myös Radek Lähetä kysymys joka ei vastannut - lataat tiedostoja uplad-kun kansion?
Löydät koko kuvaus readme.html vBET-paketista.
Ensin Varmista että asennus ja integrointi on oikea.
![]()
Viimeksi muokannut vBET; 11-10-11 at 01:19.
Mitä on mediasoittimesi seuranta käyttöverona tämän mod tarvitaan vähemmän ja vähemmän mukava im:
1.) Kaikki Dragon tavu Tech Plugins, kaikki asennettuna ja kaikki käynnissä
2.) WikiVault
3.) VBSEO
I edellyttävät myös erityiset re-writes koska Akamai käytetään minun CDN
Rehellisesti ei haluta muokata kaikkea enää, minun välimuistissa olevia linkkejä Google et halua muuttaa, en halua on uudelleen kirjoittaa omat mod saada ne toimimaan mies.
Voisi voimme jakaa vain tukea ja tehdä?
Se vastaa, tiedot sisältävä kansio on foorumi reitin, tosiasiallisesti vastasin että kahdesti