Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 12

Thread: Vieras cache kysymys

Senior Member

Default Vieras cache kysymys

On Michael ehdotus Yritin vieraasi välimuisti. Ja ehhhh, en voi edes avata sivun, kun tämä on käytössä. Hommaa tämä:

Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua
    Mies, haluan vain kerran jotain toimisi täällä.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

hello,

Vieras välimuisti toimii nyt vaan vaihtoehto: GZIP HTML Output ei ole käytössä nyt.
    Tämä on ongelma koodausta. Vieras cache tiedostot gziped ja kun yritämme lukea tätä tiedostoa - on koodaus kysymys.

Yritän löytää tämän asian koodausta.

Senior Member

Voitko perua mitä teit foorumiini. Olen nyt lähettänyt sinulle neljätoista n foorumiini ja 1 tässä vastausta. Minun koko foorumi on valmis sekaisin nyt. En voi kirjautua minun AKT tai tehdä mitään kohtuudella. Tämä ei ole hauskaa ************************!!

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Taurus View Post
    Voitko perua mitä teit foorumiini. Olen nyt lähettänyt sinulle neljätoista n foorumiini ja 1 tässä vastausta. Minun koko foorumi on valmis sekaisin nyt. En voi kirjautua minun AKT tai tehdä mitään kohtuudella. Tämä ei ole hauskaa ************************!!
    Tyhjennä evästeet.

Minä olen yksi kysymys:
    Voitteko tarkistaa palvelimellesi SSH: yksi asia?
    kirjoita tämä kysely teidän SSH: #httpd-t-D DUMP_MODULES
    ja yrittää löytää deflate_module. Jos löydät sen kirjoita tähän.

Senior Member

Mikä on SSH?

Onko sinulla käsiksi palvelimen komentoriviltä?
    Täällä voit muuttaa palvelimen asetuksia jne.
    Secure Shell - Wikipedia, vapaa tietosanakirja

Senior Member

O Hitto. Vain unohtaa kaiken tämän. En kestä tätä enää. VBET on vain yksi iso päänsärky minulle. Mikään ei koskaan toimii.

välimuisti vieraiden toimii normaali - kun gzip ei toimi, mutta jos gzip on käytössä vieras välimuisti tekee hyvää tiedostoja (esim. index.zip). Voit tarkistaa sen (foorumit / vbet_guestcache / fi).
    Tässä on ongelma koodausta ja käsittelyä tämän tiedostot. Tietenkin voimme korjata sen, mutta tarvitsen apuanne. (En voi tarkistaa teidän SSH)

Jos et voi tarkistaa sen SSH - Yritän korjata sen ilman sitä.

Senior Member

Minulla ei ole aavistustakaan miten tarkistaa SSH ... sorry!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hello - Löysin yhden mielenkiintoisen asian. Näyttää siltä your forum on missconfigurated.

Kun poistat vBulleitn GZIP by AdminCP vaihtoehto GZIP HTML Output sitten teidän lähtö on vielä pakattu. Voit nähdä sen täältä:
    Gzip Test
    HUOM: se on selkeästi kuvattu vBulletin vaihtoehto:
    Jos käytät jo mod_gzip tai mod_deflate palvelimella, älä ota tätä vaihtoehtoa.
    Joten tällä hetkellä näyttää, että olet yksi niistä on, koska lähtö on pakattu muutenkin. Ja tämä on todennäköisesti syy ongelmia vBET guest välimuisti - se on kaksinkertainen zip niin selaimet saavat hullu sen kanssa.

Kun BB GZIP on liikuntarajoitteisille asiakkaille välimuisti toimii, silti sinulla on jokin ristiriita ja näet sitten tämä virheilmoitus:
    Code:
    Warning: in_array() [function.in-array.html]: Wrong datatype for second argument in [path]/global.php(400) : eval()'d code on line 796
    Tämä ristiriita on noin koukku global_complete. Aloin etsiä joka mod on ristiriidassa, mutta sinun täytyy vain niitä liikaa ... Voimme auttaa sinua, kun olet selvittänyt mod luo tämän ristiriidan. Voit tehdä tämän sinun täytyy tarkistaa kaikki laajennukset global_complete koukku ja jos se käyttää in_array toiminto - sitten poistaa se ja tarkistaa se virhe näkyy edelleen. Jos ei sitten löysit syyllinen. vBET ei ole tällaista toimintoa meidän koodi, niin jokin muu modi on vastuussa tästä. Jos haluat löytää se - ensin poistettava vB GZIP (i viritetty se taas aivan kuten sinulla oli sitä ennen). Ota sitten Vieras välimuistin ja katsoa. Paras on nyrkki löytää koukun, joka voisi olla syyllinen - Poista se, käynnistä Vieras välimuisti ja jos ongelma ei ratkea, sitten nopeasti pois Vieras välimuisti (jotta käyttäjät eivät näe tässä numerossa). Of coure olet kokeilemaan sitä selainta, jossa et ole kirjautunut sisään

Tämä on kaikki mitä voin tehdä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että ongelma johtuu väärin vBulletin kokoonpano - käytät vB GZIP ja joitakin muita myös mitä ei ole sallittua vB dokumentointi.
    Liikkeelle myös vierailevia Cache ja poistaa BB GZIP liittyy joitakin mod konfliktiin. Emme ole vastuussa koodia muita modeja. Otamme mielellämme auttaa sinua, mutta katso ensin määrittää, mikä mod aiheuttaa tämän ristiriidan. Tämä myös voi olla ristiriidassa, vaan yksinkertaisesti bug tämän toisen modin, mutta kun Vieras välimuisti on sitten tämä virhe tulee lähtö sijaan virhe tiedoston (spekulointia). Anyway - se on määritetty ja koska se johtuu muista mod emme ole siitä vastuussa. Olemme jo viettää paljon aikaa tämän asian, joka tuntuu olevan aivan väärässä palvelimen kokoonpanosta ja toivon ymmärrät miksi meidän on ensin kysyä, mitkä mod luo konfliktista foorumi, jolla on kymmeniä modeja.

Ymmärrän, että sinulle olisi parasta, jos teemme kaiken, mutta toivon että te myös ymmärtää, että olemme vBET tukea ei kaikkia mahdollisia modeja ja palvelinkuvausluettelo tukea. Joten jos haluat käyttää Vieras Cache pitää ensin määrittää asianmukaisesti palvelimen (käyttää vain yhtä GZIP - VB tai ulkoinen, ei kopissa). Ja löytää joka mod aiheuttaa virheilmoituksen (vB GZIP pois ja Guest välimuisti) - katsomme siellä auttaa sinua, kun selvittää, kumpi on syyllinen.

Ole hyvä ja anna palautetta.
    Viimeksi muokannut vBET; 02-09-10 at 23:29.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •