Huomaa, että et integroida vBET kanssa vBSEO, niin se toimii, mutta linkkejä ei käännetä. Ii on parempi SEO integroida ja on yhteyksiä käännetty, joten neuvomme tätä. Jos sinulla on ongelmia integraatio - Varmista ensin, että teki kaiken niin se näkyy. Avaa sitten uusi kierre vikailmoitus tästä. Myös kirjoita jotka vBSEO versio käytät.
Tietoja oletus tyylejä foorumeilla. Ensimmäinen - kerro se ei myöskään toimi, kun vieras välimuisti on pois käytöstä. 2. - Kuvailkaa miten aiotte pariksi oletustyylin kanssa foorumi? Onko jotkut vBuletn kokoonpano (missä) tai se tehdään joitakin mod. Tarvitsemme tiedot voidakseen toistaa ongelma ja ratkaista se. Myös meidän tulee tietää on se todella bugi, tai joissakin integraatio kysymys.
Viimeksi muokannut vBET; 16-08-10 at 22:43.
Hello:
Muutan vaihtoehto: Käytä täysversion välimuisti vierasta (BETA!) No
Asetin oletusarvot tyylejä vBulletin normaaliin toimintaan. Ei modeja.
Voit testata tätä: Mene admincp-Forum ja moderaattorit.
Ota foorumi ja laittaa persoonallisen tyylin jostain foorumilla.
Aseta Rewrite tekemästä valinnasta käyttäjälle: kyllä
Jos kirjoitat tähän foorumiin tyyli muuttuu. Ei ole väliä mitä tyyliä käytät tällä hetkellä.
Nyt doesnt, T toimii.
Kiitos paljon
te tarkoitatte. Foorumin tyyli chosing käyttäjä? Minun täytyy olla kirjautuneena vai ei?
Ei se ole välttämätöntä.
Voit nähdä tämän minun sivu:
aquaterraria.com - Inicio
Tämä sivu on kolme yleistä tyyliä, käyttäjät voivat valita ne:
valkoinen
Vihreä
Ruskea
Jos menet foorumilla:
Dendrobates
Tyyli muuttuu (väri, header ...). Tämä tyyli on vain tällä foorumilla ja käyttäjä voi valita sitä.
Kun aktiivinen Vber, ei töitä.
Onko sinulla vBET aktivoituu nyt? vai ei? koska olin sivustossasi ja tämä tyyli on workng vain pääsivuston.