Haastoin automaattinen tunnistus-toiminto con mas idioma hai să vedem dacă detectarea automatica funcționează con mas de un idioma
Viimeksi muokannut cosy; 12-01-10 at 18:53. Syy: älä toimi vaikka eri riveille
Haloo No, sitten yritän se pystyy toimimaan jopa saksaksi, katsotaanpa miten google sen. Tisiman Hallo Na, dann versuch ich es auch mal in deutscher Sprache, mal schauen wie google damit auskommt. Tisiman
Google tulee pakki ei ole kovin selkeä Sinun täytyy kirjoittaa täysin hyvä saksa, valitettavasti. Edit: käännös ei ole järkeä täysin Google kommt mit deinem Satz nicht wirklich klar Man muss schon perfektes gutes deutsch schreiben, leider. Edit: Die Übersetzung macht voll keinen Sinn
mistä voin omaavansa yrittää kirjoittaa kirjeen tai asiakirjan? testata miten se toimii. sopii tämän hakemuksen itselleni ja aion kirjoittaa ystäviä asuu Romaniassa ja Unkarissa. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern .
Alkuperäinen kirjoittaja mikael mistä voin omaavansa yrittää kirjoittaa kirjeen tai asiakirjan? testata miten se toimii. sopii tämän hakemuksen itselleni ja aion kirjoittaa ystäviä asuu Romaniassa ja Unkarissa. vart kan jag skälv prova att skriva ett brev eller dokument ? för att prova hur det fungerar. passar det här programmet mej då jag ska skriva till vänner bosatta i rumänien och ungern . Esimerkin tästä Voit vapaasti luoda uuden testin säikeet tässä jaksossa.
Hello! svyazi tarkistaa! Привет! проверка связи!
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة
Näytä Tag Cloud
Foorumin säännöt