Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Tulokset 1 että 6 ja 6

Thread: Ennen ostaa

Junior Member

Default Ennen ostaa

Moi,
    Kun olen yrittänyt Version: 2.3.1 minun testin foorumi ja sain increadable tuloksia lisäämällä liikennettä
    1000 noin 10000 alle 20 dayes ja päätin ostaa koko version asennusta.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Allthough Testi Foorumi on abot 250 MB mutta se tekee monet probloplems Palvelin, entä foorumini mikä on enemmän kuin 4 Gt.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    niin, että olen aikeissa siirtyä tältä palvelimelta
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

Jotta tämä

Intel Dual Quad Core E5620
    24 Gt DDR3 RAM (Triple Channel Memory)
    300 Gt x 2 SAS 15000 RPM

Ja ensimmäinen kysymys on se tarpeeksi vai ei?

Katson tätä foorumia
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    ja pidän välillä 40000 - 90000 indeksoitu url kullekin kielelle, niin kuinka
    iso minun tietokanta?

Onko se kääntää blogin?

Olen lisensoitu vBSEO mutta vielä uppgrade-V 3,5, mikä on teidän recomindation?

Onko mitään erityisiä asetuksia palvella kysyä datakeskuksen aiemmin?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hello. Huomaa, että kaupallinen versio vBET on nopeampi kuin ilmaiseksi yhden (optimoitu algoritmeja, välimuisti, kuvia ...). Joten jos käytät jo vapaalla, sitten palvelimen resursseja varmasti riittää maksoi yhden.

vBET tukee blogeja vB4. Jos vB3.8 emme voi täysin tue monikielisen yhteisön koska vBulletin ei tue blogi ei enää (Katso tästä lisätietoja) - Niin kirjoittaminen eri kielillä varmasti ei tueta vB3.8 blogi. En ole varma, ei käännös toimii siellä, mutta kai se pitäisi - voit pyytää käyttäjää (ks. linkki).

Suosittelen päivittämään vBSEO 3,5. Olemme vahvistaneet, että uudelleenohjaus silmukka Asialla vBET 3.3.4 ja vBSEO 3.3.2 - se ratkaisee itse jälkeen vBSEO päivitys 3.5

Jos sinulla on kysyttävää - ota vain kysyä. Otamme mielellämme auttaa sinua

Banned

Hei vBET, voi adsense kytkeä pois ja käyttää omaa textads kaupallisessa versiossa, huonosti on ostaa parin seuraavan viikon aikana.
    kiitos

Banned

Hei vBET, voi liput panna otsikon kuten demo, plus pudotusvalikosta

Quote Alkuperäinen kirjoittaja nic333 View Post
    Hei vBET, voi adsense kytkeä pois ja käyttää omaa textads kaupallisessa versiossa, huonosti on ostaa parin seuraavan viikon aikana.
    kiitos
    AdSense on poissa vBET soveltamisala - se on sinun Onko sinulla se päällä vai ei. Lisäksi voit olla se päällä normaalin sivuilla ja laittaa jotain muuta käännössivujen - tämä edellyttää yksinkertaisia muutoksia malliin, joka sisältää mainosta.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja nic333 View Post
    Hei vBET, voi liput panna otsikon kuten demo, plus pudotusvalikosta
    Kyllä. Sinulla on oma valinta, mihin pudotusvalikosta ja liput rivillä. Joten mitä näet foorumissa on peräisin kokoonpano - ei tarvitse tehdä mitään muutoksia (vakio malli ja malleja, jotka ovat vakiomallin koukut - niin tehty asianmukaisesti vBulletin).

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •