Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 18

Thread: vBET vakavaa vikaa löydy!

Senior Member

Exclamation vBET vakavaa vikaa löydy!

Nyt ymmärrän miksi minun sivustoa ei ole indeksoitu oikein 52x.

Kanssa vBet asentanut sen antaa EI LÖYDY kaikki minun arkisto tiedostot jälkeen, 6 tuntia escluding kaikki yhden mod 1 1 se tuli ulos, olen kokeilin 3.33 ja 3.34 ja ilman vBet minun arkisto toimii hyvin..

Antakaa minulle tämän ongelman korjaus!

Ystävällisin terveisin

Senior Member

Kukaan vBET henkilökunta on täällä? Tarvitsen korjata!

PS. Minulla ei ollut tätä ongelmaa ilmainen versio

Terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 29-06-10 at 22:38.

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

hmm En voi toistaa tätä kysymystä. Voitko näyttää minulle miten voin tehdä sen?

Senior Member

Olen lataan sivuston odota 5 minuuttia ja minä linkin sinua pm

Senior Member

Minä pm'ed odotat vastausta, vBET on päällä ja minun arkisto viestiketjut antaa ei löydy (404), heti kun olet vahvistanut tätä tulen pois niin, että voit selata arkiston uudelleen, jotta voit nähdä itse, että se toimii ilman vBET.

osalta
    Viimeksi muokannut mario06; 29-06-10 at 22:39.

Senior Member

kamilkurczakOlen odottanut täällä sinua liian vahvistaa bug ja menet offline jälkeen 20 minuutissa vastata minulle?

Se ei ole oikea tapa kohdella maksavia asiakkaita!

Senior Member

Tarvitsen apua Missä kaikki ovat?

Senior Member

Kuinka kauan minun pitää odottaa?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Anteeksi, että jouduit odottamaan. Olen jo lähettää Kamil muistutus siitä ongelman. Huomioi myös, että sinun ei tarvitse poistaa koko vBET - sen pitäisi olla tarpeeksi poistaa vain vBET plugins-arkisto (kaikki 'Arkisto

Kuten huomasin Kamil ei voinut jäljitellä sitä palvelimellamme ja pyytänyt sinulta yksityiskohtaiset ohjeet siitä (meidän täytyy tehdä jotain erikoista nähdä sitä tai vain koko arkisto on alhaalla). Jos emme jäljitellä sitä palvelimellamme, tarvitsemme käyttöoikeustiedot omaan Admin CP ja FTP pystyä tarkistamaan, miksi se tapahtuu ja korjata sen.

Myös jos sinulla on muita liitännäisiä (ei sisällä vBSEO), jotka käyttävät noin arkisto koukut Yritä väliaikainen poistaa ne plugins ja tarkista ei vBET toimii oikein arkistoja sitten. On tarkistaa onko meillä joitakin ristiriidan aiheista täällä.

Senior Member

Olen jo kokeillut poistaa käytöstä vBET arkiston plugin eilen mutta arkisto on edelleen rikki, kun vBET on käytössä niin minun täytyy poistaa vBET saada arkistoon työ.

Ongelma on yksinkertainen.

1. vBET Päällä
    = Archive rikki

2. vBET Off
    = Archive työskentely

Kuten sanoin edellä Olen poistanut jokaisen plugin (1by1) eilen ja totesi vBET olevan syyllinen, testauksen jälkeen olen palauttanut varmuuskopion.

Ei oikeastaan mitään erikoista tehdä saamaan ei löytynyt (404) virhe, kaikki sinun on mennä oikeaan alakulmaan sivulle ja klikkaa Arkisto ja seurata läpi viestiketjut | viestistä (edes vieraana).

Pääsyä Minulla ei ole ongelmaa, nyt perustaa aika tehdä se.

Terveisin

PS. Minun täytyi lisätä arkistot | sivukartta minun robots.txt koska Google alkoi antaa minulle virheitä arkisto lyömällä 17k (404).

PS2. Minulla ei ole vBSEO asennettu Maybee vBET on koukkaaminen | etsimässä sitä.

Terveisin
    Viimeksi muokannut mario06; 30-06-10 at 10:26.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •