hello,
Minun täytyy käsiksi admincp ja ftp .. Lähetä PM minulle tämän tiedon.
Yritän löytää asiasta.
hello,
Minun täytyy käsiksi admincp ja ftp .. Lähetä PM minulle tämän tiedon.
Yritän löytää asiasta.
Sinulla on PM.
Terveisin
Löysin plugin kanssa bug .. Nyt yritän löytää ratkaisun.
Voisitko katsoa omaan PM
huomioon lakkasi toimimasta koska multipe IP havaitsemiseen, nyt Tilille kirjautuminen toimii taas .. Voit melkein siellä
Terveisin
OK niin - jälkeen selvittää asiaa huomasimme, että ei ole bugi vBET täällä. Se johtuu your forum käyttää vBulletin 3.6 ja vBET virallisesti tukee vB3.8
Joka tapauksessa löysimme tapa saada se toimimaan jopa tueta virallisesti vBulletin 3.6: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Nuo muutokset ovat jo tehneet your forum.
Huomaa, että vielä käännetty arkiston sivuilla foorumit eivät toimi. Tämä johtuu vBulletin virheen niin kysyä vBulletin joukkue ratkaista se. Jos lisäät parametrin foorumi Arkisto sivulle (tämä on f-) Sitten tyhjä sivu avautuu. En tarkoita mitään parametri - vaikka vain ? X = y ja se kaatuu vaikka vBET käytöstä. Joten tässä tapauksessa sinun täytyy pyytää vB joukkue korjata niiden vika, ja todennäköisesti käännökset alkaa toimia (kaikki on hyvin arkisto pää-ja lanka-sivut).
Koska ei ollut vBET bug tässä muutan kierteen vianmääritysosio.
He kertoivat minulle poistaa sitä, koska kaikki toimi ennen vBET mod.Huomaa, että vielä käännetty arkiston sivuilla foorumit eivät toimi. Tämä johtuu vBulletin virheen niin kysyä vBulletin joukkue ratkaista se
Eikö sinua korjata sen?Huomaa, että vielä käännetty arkiston sivuilla foorumit eivät toimi?
Mitä niin erilainen noin 06.03.12 ja 3.85? Merkittävimmät muutokset ovat merkityksellisiä sosiaalisen verkostoitumisen minusta tuntuu, että vertaamalla vb 3 vb 4, hieman enemmän vaivaa teidän ei olisi loukkaantunut mitään?
Aivan kuten olen kuvaillut teille bug on vBulletin. He yksinkertaisesti flus sinut pois. Ehkä siksi, väärä kysymys desription. Se ei ole vBET vika - alkuperäinen arkisto toimii hienosti. Käännös Forum arkistosivujen ei toimi ja se ei toimi, koska vBulletin crasches sivu jos URL on addes tahansa parametri. Ja se ei ole vBET - Voit dissable vBET lisätä url? X = y ja teillä on vielä crasched achrive foorumi sivu.
![]()