Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123
Tulokset 21 että 26 ja 26

Thread: Otsikko käännös lyhennetty vBadvanced (Uusimmat aiheet)

Senior Member

Etkö voi antaa minulle joitakin muita ratkaisuja? Haluaisin DoItMyself jotta tulevaisuudessa minä tiedän mitä tehdä ilman vaivata ketään joka vuorolla.

Kuten sanoin kaikki mitä on tehtävä korjata virhe napsauta Muokkaa (touch mitään) tallenna saada otsikko toimii oikein.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Haluaisin korjata sen itse, anna minulle vähän vaihtoehtoja, jotta voin kokeilla, kun painan muokkaa lanka (en koske mihinkään) ja paina Tallenna kaikki toimii eli se osoittaa oikealle.
    Jos ymmärrän oikein - kun otsikko on rikki ja olet tehnyt muokata ja tallentaa muuttamatta mitään niin se korjataan? Ja miten se etsii uutta kierre - on on rikki tai OK?

Myös - olen silti odottanut pääsyä details pystyä ratkaisemaan tämän ongelman. Tällä hetkellä pidät itseäsi. Ole hyvä ja PM käyttöoikeustiedot jotta voimme ratkaista ongelman ja sulje se.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja mario06 View Post
    Etkö voi antaa minulle joitakin muita ratkaisuja? Haluaisin DoItMyself jotta tulevaisuudessa minä tiedän mitä tehdä ilman vaivata ketään joka vuorolla.

Kuten sanoin kaikki mitä on tehtävä korjata virhe napsauta Muokkaa (touch mitään) tallenna saada otsikko toimii oikein.
    Jälleen kerran - tarvitsemme käsiksi foorumi. Tarvitsemme ensin löytää syy ongelman voi korjata sen. Ja etsimme ratkaisua, joka sisällytetään seuraavaan julkaisuun - joten me täytämme löytää liuosta, joka ei edellytä mitään muutoksia jokaisen päivityksen.

Tällä hetkellä emme voi antaa teille DoItYourself ratkaisu, koska meillä ei ole ratkaisu ja pidät meidät sen löytämiseksi. Jos haluat olla se ratkaistu - antakaa meille pääsyn. Jos olet tietoinen siitä turvallisuuskysymykset, niin tee väliaikaisia tilejä meille, tai muuttaa salasanoja joitakin tilapäisiä tai luoda testata esimerkiksi oman foorumin jäljentää kysymys.
    Viimeksi muokannut vBET; 10-08-10 at 00:10. Syy: painovirhe

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Jos ymmärrän oikein - kun otsikko on rikki ja olet tehnyt muokata ja tallentaa muuttamatta mitään niin se korjataan? Ja miten se etsii uutta kierre - on on rikki tai OK?

Myös - olen silti odottanut pääsyä details pystyä ratkaisemaan tämän ongelman. Tällä hetkellä pidät itseäsi. Ole hyvä ja PM käyttöoikeustiedot jotta voimme ratkaista ongelman ja sulje se.

Jotta se toimisi.

1. Klikkaa Muokkaa
    2. Älä tee mitään
    3. Vain tallentaa
    = Toimii 100% tarkoittaa, että mikään ei ole rikki!
    Viimeksi muokannut kamilkurczak; 19-08-10 at 08:52.

Joten ehkä se on jo ratkaistu ja mitä näet on vain välimuistissa huono tulos edellisistä versioista. Kerro miten se toimii täysin uusi säie - ovat tulokset OK sitten (tekemättä tämä nukke muokata vaihe). Jos OK niin luulen, että kysymys ei enää ole ja päätämme tämän ongelman

vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) Staff

Ei vastausta - joten ymmärrän, että on ratkaistu. Jos ei kirjoita tähän ja avaan tätä säiettä uudelleen.

Sivu 3 ja 3 FirstEnsimmäinen 123

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •