Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 4 ja 5 FirstEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenLast
Tulokset 31 että 40 ja 43

Thread: vBET 3.3.4 julkaistu

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Taurus View Post
    Kyllä, ymmärrän sen kyllä. Toivon todella, Michael saa tämänkin asian.
    Ei probs. Olin vain viittaa tähän, sillä kun olen törmätä samanlainen ongelma eilen, olin tervehditään hiljaisuus täällä. Luulen yhteisön jäsenet auttavat toisiaan? Henkilökohtaisesti olisin yritä suuren päivityksen jos tietäisin tukea ei tule olemaan käytettävissä seuraavan 6 tai 8 tuntia tai enemmän.

Senior Member

Thanks Steve mies! Olen todella kiitollinen!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Taurus View Post
    Olen kipeästi apua. Päivityksen jälkeen olen tämän virheen päälle foorumini:

Varoitus: array_merge () [function.array-merge]: Argumentti # 1 ei ole array [polku] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Minun koko foorumi on täysin sekaisin. Jostain syystä tämä tapahtuu vain, jos ole kirjautunut sisään Joten vieraille. Jos kirjautuneena, kaikki on hyvin.

EDIT: OK tajusin, että kun poistin Käytä "koko tiedoston välimuisti vierasta (BETA!)" kaikki on hyvin. Joten täytyy olla jotain vikaa. (Ja tein CHMOD 777-R vbet_guestcache)
    Avatkaa uusi säie tälle vuonna Vikailmoitukset. Pystymme hoitamaan tätä siellä.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja steve View Post
    Ok, minun piti tukahduttaa PHP virheitä, cache oli tarkistat tiedoston iän tiedostoja joita ei ollut olemassa ja oli salakuuntelu ulos. Tiedosto välimuisti on mahtava Lisäksi, jos voit käyttää sitä sinulla tapana katua.
    Tämä on tarkoitus - Emme tarkista se tiedosto on olemassa, jotta vältetään tarpeeton IO toimintaa. Mukaan PHP Manual (PHP: filemtime - Manual)-Toiminto filemtime palauttaa false, ettei olemassa olevia tiedostoja. Meillä ei ollut tietoinen siitä virheilmoituksia - mukaan manuaalinen tämä toiminto ei lähetä mitään virheitä jos ei olemassa olevan tiedoston. Voisitteko avata uusi säie vuonna Troubleshoting tai Vikailmoitukset kyseiselle kanssa esimerkiksi oman virheilmoituksia?

Kaikille - älä käsitellä tätä säiettä kuin vain paikka tästä vBET versio. Jos ongelmia tai vikoja - Kirjoittakaa oikeissa kohdissa. Tulemme ei jaksanut kysymyksiä, jos ne ovat täällä.

Jäsen

Text automatically translated from: Vietnamese to: Finnish
    Translated text
    Olen päivittänyt 3.3.4 jopa 2 päivää. Ensimmäisenä linkkiä Google Submited ei niin paljon kuin joka päivä, ja tänään näin vähenee. En ymmärrä miksi kaikesta huolimatta lähettää aiheita ja kasvaa edelleen normaalisti. Kuka on minun kaltaiseni?
    Olen romahtanut 145000 ja 139000 linkkejä Google
    Original text

Quote Alkuperäinen kirjoittaja haiduongbk View Post
    Translated text
    Olen päivittänyt 3.3.4 jopa 2 päivää. Ensimmäisenä linkkiä Google Submited ei niin paljon kuin joka päivä, ja tänään näin vähenee. En ymmärrä miksi kaikesta huolimatta lähettää aiheita ja kasvaa edelleen normaalisti. Kuka on minun kaltaiseni?
    Olen romahtanut 145000 ja 139000 linkkejä Google
    Original text

Ainoa syy se voidaan tehdä vBET (mutta ei niin lyhyessä ajassa) on, jos jotkut kääntää sivua ei tuottaisi. Jos huomaat, että jotkut sivut eivät ole tavoitettavissa - Huomaa se meille. Löydät sen ylläpidon työkalujen.

Jäsen

Translated text
    Thanks Michal. Minä seuraan sitä enemmän aikaa. ja oppia aiheuttaa.
    Original text

Quote Alkuperäinen kirjoittaja haiduongbk View Post
    Translated text
    Thanks Michal. Minä seuraan sitä enemmän aikaa. ja oppia aiheuttaa.
    Original text
    Enimmäkseen yhteistä se, että ihmiset unohtivat, että he tekivät muutoksia robots.txt 2-3 kuukautta aikaisemmin (kyllä Google reagoi niin pitkään - se voi olla nopeampi, jos sinulla on Super High PageRank). Joskus ihmiset näyttävät tuloksia Googlen haku - missä näkyy vain arvioida määrän indeksoitu sivuja, ei todellinen. Joten lähentäminen saattaa muuttua paremmaksi ja se ei tarkoita, että mitään sivuillesi poistettiin indeksistä. Myös - Google on valtava ja on paljon tietokantoja, jotka ajoittain päivitetään, monistaa ja niin edelleen - tämä voi olla vain vaikutus työskentely Google tietokantaan algoritmeja. Myös Google on muuttumassa se indeksointi algoritmit ja IE on mahdollista, että joku jo indeksoitu sivut pidetään nyt päällekkäistä sisältöä (eli useimmissa jäsenvaltioissa sivut ovat 99% samoja) ja poistaa hakemistoja.

Niin kauan kuin et näe paljon virheitä Verkkovastaavan työkaluista voit olettaa, että se on vain miten Google toimii. Mutta jos näet virheitä - se on teidän puolellanne ja sitten sinun pitäisi reagoida.

Senior Member

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Ei pitäisi olla mitään sellaista asiaa kuin negatiivinen vaikutus suorituskykyyn koska välimuistin. Se johtuu File cache älä kasvaa ... Luomme erillinen tiedosto jokaista pyyntöä URL. Joten jokainen välimuistin tiedosto on yksinkertaisesti staattinen HTML-tiedoston (välimuistissa lähtö pyynnöstä). Kun palvelimen välimuistiin entistä vBET yksinkertaisesti luo enemmän ja enemmän tiedostoja. Joten joka kerta kun tällainen tiedosto on luettu:
    1. Se luetaan vain seurausta tästä erityisen URL
    2. Olemme jopa älä lue sitä muistiin - vain yksinkertaisesti lähettää sen asiakkaan käyttämällä PHP funktio: readfile

Siksi, että vaikka tulostasi sivu on todella iso - niin välimuistitiedoston on myös iso, se ei ole kielteistä vaikutusta suorituskykyyn, koska se vain stream tämä tiedosto lukematta koko sen muistiin. Joten näet etuja ei haittoja.
    Hrmm, pidän ajatuksesta välimuistin käännetty tietoa, mutta eikö olisi tehokkaampaa, jos sitä käytetään jotain memcache? Sen sijaan, että tietojen lukeminen levyltä se lukea sen muistista.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja tavenger5 View Post
    Hrmm, pidän ajatuksesta välimuistin käännetty tietoa, mutta eikö olisi tehokkaampaa, jos sitä käytetään jotain memcache? Sen sijaan, että tietojen lukeminen levyltä se lukea sen muistista.
    Tukeminen nykyisen välimuistin kirjastojen on pois TODO lista. Myös koko välimuistin vieraille voi olla todella suuri iso foorumeilla. Liian suuri pitämään sen kokonaan muistissa - etsimme ratkaisuja, joiden avulla voidaan yhdistää edut pitää cache muistissa ja levyllä.

Sivu 4 ja 5 FirstEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •