Olen vain ollut plugin asennettuna kuten 10 päivää (maksettu versio) ja on jo kaksinkertaistunut määrä normaali vierailijoita. Ja se pitää kasvaa päivä päivältä.
Jotkut minun top aloitussivuja nyt lisää suosittu ja enemmän vieraili muilla kielillä ... kuin minun oletuksena Englanti kielellä.
Kesti noin 2-3 päivää varten osumia muista maista alkavat näkyä hitaasti. Mutta parin viime päivän aikana he ovat nousseet dramaattisesti.
Olen vBSEO asennettu myös, ja myös suositella muille. Sen tärkeää, että otsikko avainsanoja URL samoin & päättyvät. Html. En ole kokeillut vBulletin 4.0 URL optimoinnin menetelmä, joten en ole varma, miten hyvin, että yksi toimii.
Yhden asian tiedän varmasti on, näet hyvin vähän avainsanaliikenteeseen kasvaa, jos sivut eivät ole SEO optimoitu ja vielä loppua. PHP
Lisäksi en ole koskaan muutettu minun vBSEO Sivukartta sisällyttää muita kieliä. Itseasiassa poistin vBSEO Sivukartta kokonaan niin, että Google voisi hitaasti löytää kaiken omasta. Kuten se on tehnyt oikein. Sinun ei tarvitse lähettää sivustosi eri google versioita joko ... Se löytävät sisältösi automaattisesti ja sijoittaa sen niiden asianmukaista hakukoneen. (Google Kiinassa, Google Intia jne.)
Osumat olivat yhä niin paljon parin viime päivän aikana, että minun piti poistaa "joka on verkossa"Ja muita kosmeettisia piirteitä vBulletin pitää palvelimen kuorman alas.
Michal on nero ja tämä plugin potkii perseelle.
Ainoa vika Törmäsin asennettaessa oli, että olen "merkkituotteiden ilmaisversiota vBulletin. Joten kun poistin tekijänoikeusilmoitus, se sekaisin vajaasti vBET samoin. Mutta kaikki on hyvin nyt ja henkilökunta tässä auttoi minua ratkaisemaan.
PM url.