Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 13

Thread: Ongelmia 3.1.0 juuri ostanut!

Jäsen

Exclamation Ongelmia 3.1.0 juuri ostanut!

No, olen juuri ostanut vBET 3.1.0 ja kun on vBET Main, En pääse mihinkään! Se minua pyydetään kirjoittamaan lisenssin numero, mutta ei ole mitään painiketta lomake jälkeenpäin ...

Oma asennus meni sujuvasti ilman ongelmia, mutta olen tukossa siellä. Olin asentamattomana versio 2 kokonaan ennen (tuote ja tiedostot).

Mitä teen sieltä? Haluaisin käyttää sitä nyt, koska olen juuri ostanut sen!
    Viimeksi muokannut vBET; 05-11-09 at 06:08. Syy: Väärä BBCodes

Jäsen

Ja miksi näen Ranskan lipun minun edellisen työpaikkansa? Kirjoitin viestini Englanti, ei ranskaksi! En tajua sitä.

Omat oletuksena valittua kieltä täällä foorumissa on Englanti, mutta kaikki valikot näen ovat ranskaksi! Kuinka niin?

Edit: Kirjoitin tämän viestin Englanti liian mutta nyt kenkiä jopa vain ranskaksi ?****** Mitä nyt????
    Viimeksi muokannut Cybershaolin; 05-11-09 at 06:09. Syy: Toimittaneet Kieliongelmien jälleen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Cybershaolin View Post
    Ja miksi näen Ranskan lipun minun edellisen työpaikkansa? Kirjoitin viestini Englanti, ei ranskaksi! En tajua sitä.

Omat oletuksena valittua kieltä täällä foorumissa on Englanti, mutta kaikki valikot näen ovat ranskaksi! Kuinka niin?
    Se johtuu siitä kerroit mod että se on ranskaksi Asettamalla lang BBCode manuaalisesti tai automaattisesti (asettamalla oletuskäyttäjä kieli).

No, olen juuri ostanut vBET 3.1.0 ja kun on vBET Main, En pääse mihinkään! Se minua pyydetään kirjoittamaan lisenssin numero, mutta ei ole mitään painiketta lomake jälkeenpäin ...

Oma asennus meni sujuvasti ilman ongelmia, mutta olen tukossa siellä. Olin asentamattomana versio 2 kokonaan ennen (tuote ja tiedostot).

Mitä teen sieltä? Haluaisin käyttää sitä nyt, koska olen juuri ostanut sen!
    Ei ole normaalia. Asetuskentässä syntyy vBulletin moottori - Lataa uudelleen sivu. Jos toistua yritä tuoda kirjanmerkit uudelleen tuote-tiedoston.
    Varmista myös, että olet CURL asennettu palvelimeen (jos 2.x toimi niin se on).

Joka ongelmat - kysy ja me auttaa mielellään

Jäsen

No, oikeastaan, halusin testata sitä paikallisesti ennen kuin se asennetaan minun elää foorumi. Paikallisesti, vaikka yritän päivittää sivua, vain info näen th vBET Main on lisenssin kamaa. Jälleentuontijäsenvaltioon tuote ei auta.

Myös minä olin yksi niistä, jotka lahjoitti ennen 3.1.0 oli ladattavissa? Ei meillä pitäisi saada alennusta 3.x näyttäisi?

On toinen asia, täällä oma foorumi, voisitteko kertoa minulle miksi kun minun kieli on setup Englanti, näen kaikki valikot, viestit jne. ranskaksi? Yritin Evästeiden, välimuistin, virkistävä sivulla, mutta mikään ei auttanut, olen vielä ranskaksi!

Viimeksi muokannut vBET; 05-11-09 at 16:17.

Myös minä olin yksi niistä, jotka lahjoitti ennen 3.1.0 oli ladattavissa? Ei meillä pitäisi saada alennusta 3.x näyttäisi?
    Emme ilmoittaa mitään sellaista

On toinen asia, täällä oma foorumi, voisitteko kertoa minulle miksi kun minun kieli on setup Englanti, näen kaikki valikot, viestit jne. ranskaksi? Yritin Evästeiden, välimuistin, virkistävä sivulla, mutta mikään ei auttanut, olen vielä ranskaksi!
    Napsauta Englanti lippu palata Englanti kielellä Ja tarkista oletuskäyttäjä kieli User CP - mod haluaa olla fiksu, joten kun joku sanoo, että hänen oletuskieli on ranskalainen se johtaa hänet takaisin ranskaksi.

Jäsen

Quote Alkuperäinen kirjoittaja vBET View Post
    Vaikka juoksen paikallisesti, olen silti käyttää Internetiin oman paikallisen foorumi ... mutta onko tapa tehdä tätä työtä, koska haluan kokeilla sitä ennen kuin menee elää sen kanssa ... Ei ole mitään, joka estää foorumi. Miksi olet lisäten, että osa siitä kärsimyksestä, mitä olen nyt ja että Internet on yhteinen blogi? Luuletko Ei ole reilua yrittää testaus ennen riskeeraa juttuja live foorumi ennen? Ja kyllä, 2.x oli käynnissä hyvin ennen.

Emme ilmoittaa mitään sellaista
    No, otetaan suoraan post # 720 vbulletin.org:

Quote Alkuperäinen kirjoittaja NLP-er
    Siksi - joku, joka lahjoitti minulle tämän projektin kunnes tämä hetki, saa 1 ilmaiseksi käyttölisenssi ja 1 vapaa luotto linkin poisto lisenssin 3.0.0
    Tämä on jonkinlainen alennus ... mutta et tarjoa tätä minulle vielä ... Joten miten saan yhden vapaan käyttölisenssi ja poistaminen lisenssin?

Napsauta Englanti lippu palata Englanti kielellä Ja tarkista oletuskäyttäjä kieli User CP - mod haluaa olla fiksu, joten kun joku sanoo, että hänen oletuskieli on ranskalainen se johtaa hänet takaisin ranskaksi.
    Löysin miksi. Oli lisäämällä / fr lopussa eikä vain http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Vaikka juoksen paikallisesti, olen silti käyttää Internetiin oman paikallisen foorumi ... mutta onko tapa tehdä tätä työtä, koska haluan kokeilla sitä ennen kuin menee elää sen kanssa ... Ei ole mitään, joka estää foorumi. Miksi olet lisäten, että osa siitä kärsimyksestä, mitä olen nyt ja että Internet on yhteinen blogi? Luuletko Ei ole reilua yrittää testaus ennen riskeeraa juttuja live foorumi ennen? Ja kyllä, 2.x oli käynnissä hyvin ennen.
    Vain koska Internet-yhteys on välttämätöntä, että tämä mod juosta
    Tietoja testaus tee testi foorumi ei ole julkinen näkymä.

Tämä on jonkinlainen alennus ... mutta et tarjoa tätä minulle vielä ... Joten miten saan yhden vapaan käyttölisenssi ja poistaminen lisenssin?
    Se on yksinkertainen - koska ei täytä kuvattu kunnossa. Näyttävät viesti päivämäärä

Löysin miksi. Oli lisäämällä / fr lopussa eikä vain vBulletin Enterprise Kääntäjä (vBET) - vBulletin
    Olen iloinen, ratkaistaan tämä.

Onko sinulla vielä ongelma asennuksessa? Jos kyllä ota PM minulle käsiksi Admin CP ja FTP aion tarkistaa sen

Jäsen

Vain koska Internet-yhteys on välttämätöntä, että tämä mod juosta
    Tietoja testaus tee testi foorumi ei ole julkinen näkymä.
    Testing Forum paikallisesti tarkoittaa itse, että se ei näy kenellekään!

Kuten sanoin, en näe vaihtoehtoja vBET Main minun admincp kun testaamalla sitä oman paikallisen foorumi. Tietoja panet hakata minun Live-foorumi, hyvin en tiedä enää, mitä aion tehdä tämän, koska en todellakaan arvostaa sellaista vastauksia annoit minulle täällä.
    Viimeksi muokannut vBET; 06-11-09 at 00:56. Syy: Yksityiset asiat muutti PM

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •