Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 3 ja 4 FirstEnsimmäinen 1234 ViimeinenLast
Tulokset 21 että 30 ja 32

Thread: Muita langtitle jäsentämiseen kysymys

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Alkuperäinen kirjoittaja moman View Post
    Nevermind-löysi toisen: käännetty PM nimikkeet eivät jäsentää sisään sivun otsikot private.php

Kiinteä lisäämällä plugin osoitteesta private_complete:

PHP Code:
    if (strpos($pagetitle'[/langtitle]')) {
    require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
    $pagetitle vbet_parseTitle($pagetitle);

En voi toistaa tätä asiaa meidän palvelimelle. Epäilen, että sinulla ei ole asennettu asianmukaisesti vBET 3.3.3 - tarkista se. Meillä oli monta kertaa ongelma, että asiakkaamme juuri ladannut uudet tiedostot ja unohdin tuoda uusi tuote-tai päinvastoin. Oletko tarkistanut ei täyttämisen toiminto vbet_global_complete olemassa kuvattu paikassa? (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3137)

Lisäksi meillä on käynnissä foorumilla nyt vBET 3.3.4 beta versio, joten se voi olla että vika esiintyy 3.3.3 ja olemme jo vahvistettu se (eivät muista, että). Still-Vahvistakaa, että todellinen asennus on OK - parasta tehdä päivityksen 3.3.3 uudelleen.
    Viimeksi muokannut vBET; 15-06-10 at 00:00.

Quote Alkuperäinen kirjoittaja moman View Post
    Ja toinen:

En löytänyt tapa korjata tämä kautta plugins. Sen sijaan olen lisännyt tämän koodin usercp.php:

PHP Code:
    if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

require_once(
    DIR'/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} 
    Suoraan alla
    PHP Code:

$reputation
    ['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']); 
    Jos tämä sivu on käyttää global_complete koukku niin se olisi käsiteltävä vBET 3.3.3 - katso edellinen vastaus siitä. Jos global_complete ei käytetä - niin tämä tiedosto muutos on tarpeen tai voit lisätä sen johonkin koukkuun, jos on olemassa joitakin tällä sivulla.

Senior Member

Oma tuote tiedoston ja kaikki PHP-tiedostot ovat osoitteeni näkyy v3.3.3, kuin pitäisi. Olen kuitenkin muutettu useita tiedostoja ja on aika monta plugins asennettu foorumini, joten on jokseenkin todennäköistä, että voi olla ristiriita.

Olen huomannut, että suoritusaika on global_complete koukku on 1000. Eikö tämä olla suurempi vältettävä ristiriitoja muiden plugins?

Senior Member

Olen vahvistanut läsnäoloa maailman jäsentämiseen toiminto. Olen erittäin huolellisesti päivittänyt 3.3.3, niin epäilen, että tiedoston sisältö voi olla kysymys. En kuitenkaan näe mitään muita vikoja, joten luulen olevani hyvä aika olon.

Olen myös iloinen voidessani todeta, että vBET suorituskyky osuma minun palvelin on häviävän pieni, joten en ehkä ole päivitystä ohi 3.3.3 takia paljon räätälöinnit / työskentelee korjaukset olen toteutetaan itsekseni. 800 verkossa, minulla on ollut palvelimen kuormat alle 1,00, ja 1200 verkossa, he olivat noin 3,00. Ei paha dual hex-core Xeon-palvelin, mielestäni!

Luulen myös!

Huomasin että meillä todella oli bugi siellä. Global langtitle jäsennys oli sisällä tarpeettomia kunnossa niin se ei aina arvioitiin. Tämä on jo korjattu ja ne sisällytetään seuraavaan julkaisuun.

Senior Member

Voisitteko lähettää pikaratkaisua että? En voi päivittää 3.3.4 juuri nyt

Olen arvaamaan, että tarpeeton ehto on alla:
    PHP Code:
    function vbet_parseTitleGlobally(&$title$removeNotTranslateSection false) {

if (
    $_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& 
    strpos($title'[langtitle=')) {

return 
    vbet_parseTitleMultiple($title$removeNotTranslateSection);

Mitä pitää sinua päivittää?

Aion katsoa ulos SVN tarkistaa, mitä muutoksia tehtiin sen ratkaisemaan, mutta silti - sinun viimeinen julkaisu ensin pystyä tehdä pikaratkaisua Mikäli julkaisemme.

Senior Member

Olen tehnyt useita muutoksia koodia ajan, ja olen unohtanut missä ja miksi. En halua olla Täystuho että jo toimivat!

Huomaa, että emme ole vastuussa koodia muuttaa asiakkaillemme - emme yksinkertaisesti pysty tekemään sitä. Jos muutoksia on saamiemme pikaratkaisuja niin voit olla rauhallinen - ne sisällytetään seuraavaan vapauttaa niin kaikki on OK. Jos olet tehnyt muita koodimuutoksia, sitten neuvomme kirjoittaa joitakin asiakirja, joka ohjaa sinut henkilökohtaisista lisätoimia aikana päivityksiä - muuten pysyt vanhojen vBET versio, koska et O tiedä mitä ja mitä varten muutit.

Huomaa, että löysin mitä muutoksia on tarpeen asian ratkaisemiseksi, mutta en voi julkaista quik fix on foorumi (koska se sisältää rikki BBCode sisällä). Joten pelase kysyä sen sähköpostitse (contact@vbenterprisetranslator.com) ja minä lähetän sen sinulle siellä.

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •