Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
En tiedä tätä modia. Voitko kuvailla miten se toimii? Onko sillä se oma alihakemistoon URL? Onko se synnyttää ulostulo ilman ja global_complete koukku (yksinkertaisesti tulostaa sen ulostulo)? Voitteko antaa minulle tarkka URL, jossa voin nähdä sen toiminnassa?
OK - Näen, että tämä modi käyttää global_ täydellinen - olin väärässä sanoessaan, että luultavasti ei, koska "vbet_flag" kysymys. Näen asian ja näen, että linkit ovat rikki ensin käännös - ne ovat käynnistystä "." (Piste) - ilman www. Ole hyvä ja PM minulle käyttöoikeustiedot sinun Admin CP ja FTP - aion tarkistaa asia ja korjata sen.
Valitettavasti nämä vaihtoehdot antavat meille mitään. Tällä hetkellä olemme tietoisia asiasta, mutta tiedä mitään syytä. Täydelliset diagnosoida ja korjaus tarvitsemme käsiksi foorumi.
Valitettavasti nämä vaihtoehdot antavat meille mitään. Tällä hetkellä olemme tietoisia asiasta, mutta tiedä mitään syytä. Täydelliset diagnosoida ja korjaus tarvitsemme käsiksi foorumi.