Minulla on kysymyksiä ottaen varmuuskopiot Sivuston varmuuskopiot ovat ajoitus pois luultavasti siksi laaja tietokanta suurin osa tiedoista on luotu vBET välimuisti, miten voin pakottaa poistaa cache?
Minulla on kysymyksiä ottaen varmuuskopiot Sivuston varmuuskopiot ovat ajoitus pois luultavasti siksi laaja tietokanta suurin osa tiedoista on luotu vBET välimuisti, miten voin pakottaa poistaa cache?
Tällä hetkellä tehdä tämän sinun täytyy:
1. Ajallisesti asettaa välimuistin TTL 1
2. Ajallisesti asetettu selvitys strategian viimeisin
3. Siirry ajoitetun tehtävän ja manuaalisesti laukaista tehtävä cleating välimuisti
4. Aseta takaisin välimuistin asetukset
Huomaa, että olemme suunnitelleet täytäntöönpanoa välimuistin, joilla ei ole tähän.
vBET,
Voi olla, jos puhut ihmisten kanssa DragonByte Tech Forum he voivat auttaa sinua käyttämään VBOptimise backend tallentaa vbet välimuistit.
He jo tukea
FileCache
MemCache
Xcache
APC
EAcceletator
Wincache
yrittää puhua Deceptor luulen hän voi auttaa sinua kääntää vBET nopeammin.
Antakaa vboptimise kokeilla ja jokainen voi olla onnellinen
Thanks,
Aiomme tukea välimuistin ja valmis välimuisti moottorit Tämä on meidän seuraava askel. Ensi viikolla tervetulleeksi uuden tiimin jäsenenä ja asiat menevät nopeammin
Pidämme mielessä viestisi ja käyttää sitä kana aloitamme välimuisti muutosten
Vain päivittää tätä säiettä. Tällä hetkellä vBET tukee cache pesu Booth: automaattinen ja manuaalinen.
Myös me jo tukea välimuisti useita moottoreita: Memcache, APC, XCache, eAccelerator ja se on helppo lisätä tuki uusille