Quote Alkuperäinen kirjoittaja JinLeeHui View Post
Hei,
Anteeksi, Im uusi foorumeille. Minun tehtäväni on valmis kysely orgaaninen kiinalaista vihreää teetä.
Jos sinulla on minuutti, niin voisitteko viesti minulle, mikä on suosikkisi brändi vihreää teetä?
Kiitos etukäteen,
Yours Jin
lol ... mitä douche. Nyt aion olla huolissaan kansainvälisen roskapostin ja luulisin ..

Quote Alkuperäinen kirjoittaja Jesh View Post
Sivusto näyttää nyt: Tulokset 1-10 noin 16200 päässä coinforums.com. (0,21 sekuntia) Googlessa.

Liikenteen lisäys on ollut lähes 3x nyt ja olemme edelleen saa kasvaa. Sivustomme on uusi ja se on foorumi + galleria kolikoita ja valuutan. Meillä on nyt saada osumia 85 eri maasta, verrattuna noin 20 ennen asennusta.

Tulokset ovat erittäin suotuisat.
Jesh, se on mahtava. Olen pääsemässä enemmän mieli kokeilla tätä.

BTW, jos sitä ei ole mainittu ennen ... Michal, olet nero keksimisestä tähän. Ja olen yllättynyt kukaan ei ole ostanut ya ulos vielä.

Saatoin vain nähdä että tämä on vieläkin suositumpi yli lähivuosina.

Etsin netistä toinen päivä, ja oli erittäin vaikea löytää käännösohjelmisto tavallisille verkkosivuille. (Ilman vBulletin) tai jotain, joka on luotettava ja suosittu. Kaikki löytäisin muutamia valonarka yritykset täällä ja siellä. Ehkä liiketoimintamahdollisuus joku muu hyödyntää. Olin todella muuntaa yli minun muissa sivustoissa joskus tulevaisuudessa. (Ei vBulletin liittyvä)